JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pat21 zei:
daar kan je echt niet mee in de sportschool komen dan. Komen er allemaal knaapjes vragen of je niet iets kunt regelen

Infinity zei:
dutch windmill zei:Nou had hem net aan met trainen..hoe verder ik was hoe strakker hij ging zitten..maar voor een leek heb je gewoon een shirt aan met een stier erop..
Cool !!![]()
BigMaus zei:Normaal gezien had een mod dit topic gesloten of verplaatst....wat vreemd dat dat nu niet gebeurd.....
dutch windmill zei:![]()
verklaar je nader bro..maar je hebt gelijk..ik zal de trenbolone posts verwijderen..
dutch windmill zei:![]()
verklaar je nader bro..maar je hebt gelijk..ik zal de trenbolone posts verwijderen..
Infinity zei:Dit is een verkapt reclametopic welke normaal allang was gesloten.
Maargoed dit wijst dus op het jammerlijke feit dat de moderators een beetje machtsmisbruik maken wanneer het hen uitkomt
Mr. B.I.G. zei:

Infinity zei:Nee hoor lieverd maar heb wel een beetje gelijk.
Je hoort mij niet zeggen dat GS geen goeie spullen produceert en het is ook niet mijn intentie om dit topic deze kant op te laten gaan alleen het is gewoon toevallig waar onze eigen DW normaal lekker snel met een slotje is of een hele thread verwijdert nu lekker mee gaat posten![]()