MuscleMeat

GS T-shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb ze niet zelf gedrukt..in dat geval had ik er ook wat meer bovenop gelegd zoals Lev al aangeeft haha! :D

haha mag hopen dat ze gratis zijn bij n goeie bestelling, je maakt toch recalme voor ze als t ware.
hoe kom je eraan?:D

Nou had hem net aan met trainen..hoe verder ik was hoe strakker hij ging zitten..maar voor een leek heb je gewoon een shirt aan met een stier erop..

Cool !!:devil:

dutch windmill zei:
Nou had hem net aan met trainen..hoe verder ik was hoe strakker hij ging zitten..maar voor een leek heb je gewoon een shirt aan met een stier erop..

Cool !!:devil:

Door tren-dampen krimpen je kleren sneller.....

Mn bed lijkt wel op die van Kabouter Plop :D

EDIT: Wie heeft dbb zo gescript dat afkortingen ineens als volledig woord komen te staan?

Ik typ t.r.e.n als afkorting en na het posten staat er ineens het volledige woord, trenbolone

Heb er ook net lekker in getraind...!!! Maatje shirt dat ik heb is precies goed!!!:D

waar kan je ze kopen?

Normaal gezien had een mod dit topic gesloten of verplaatst....wat vreemd dat dat nu niet gebeurd.....

Ook zij willen weten hoe ze dit shirt kunnen bemachtigen denk ik

ik toetste toch echt t.r.e.n. in maar er staat tren

dutch windmill zei:
:rolleyes:

verklaar je nader bro..maar je hebt gelijk..ik zal de trenbolone posts verwijderen..

Dit is een verkapt reclametopic welke normaal allang was gesloten.
Maargoed dit wijst dus op het jammerlijke feit dat de moderators een beetje machtsmisbruik maken wanneer het hen uitkomt

Heb je onze Anti-GS boer ook weer...

Infinity zei:
Dit is een verkapt reclametopic welke normaal allang was gesloten.
Maargoed dit wijst dus op het jammerlijke feit dat de moderators een beetje machtsmisbruik maken wanneer het hen uitkomt

zucht..wordt een beetje moe van jou bro

Mr. B.I.G. zei:

Heb je onze Anti-GS boer ook weer...

Nee hoor lieverd maar heb wel een beetje gelijk.
Je hoort mij niet zeggen dat GS geen goeie spullen produceert en het is ook niet mijn intentie om dit topic deze kant op te laten gaan alleen het is gewoon toevallig waar onze eigen DW normaal lekker snel met een slotje is of een hele thread verwijdert nu lekker mee gaat posten;)

Vind het wel leuk idee zulke t-shirts

IS het een V-hals of ronde?

gozer ga je hetze tegen mij ergens anders voortzetten want je praat onzin..door gasten zoals jij wordt de sfeer hier verziekt op dit forum..

Infinity zei:
Nee hoor lieverd maar heb wel een beetje gelijk.
Je hoort mij niet zeggen dat GS geen goeie spullen produceert en het is ook niet mijn intentie om dit topic deze kant op te laten gaan alleen het is gewoon toevallig waar onze eigen DW normaal lekker snel met een slotje is of een hele thread verwijdert nu lekker mee gaat posten;)

Topic sluiten omdat iemand een T-shirt van GS laat zien...???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven