MuscleMeat

GS T-shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee nee je weet wel wat ik bedoel bro;)

Maargoed ik zeg niets meer

dutch windmill zei:
:rolleyes:

verklaar je nader bro..maar je hebt gelijk..ik zal de trenbolone posts verwijderen..

Doe geen moeite. Ik had een dubbele post, inmiddels zelf al verwijderd.

Verder heeft mijn opmerking wel enige informatieve waarde. Dat trenstank dusdanig chemisch aandoet (witte lakens kunnen geel uitslaan) dat het je kleding en beddegoed niet veel goeds doet.

Maar niet dat het ook maar iets met GS-shirts te maken heeft.......:cool:

Maarre ik vindt die shirts wel grappig.

Infinity zei:
Wat denk je dat de opzet van de Tshirts is?;)

Misschien een serieuze poging om een kledinglijn op te zetten:D
Een parasol zou ook een goed idee voor op het strand volgende week:p

Maar idd ze zien er wel strak uit.

Tja dat idee is gewoon gejat van XXL Nutrition :D

Coming soon FeraLabs T-Shirts!!!!!!!!

Leviathan zei:
Door trenbolone-dampen krimpen je kleren sneller.....

Mn bed lijkt wel op die van Kabouter Plop :D

EDIT: Wie heeft dbb zo gescript dat afkortingen ineens als volledig woord komen te staan?

Ik typ t.r.e.n als afkorting en na het posten staat er ineens het volledige woord, trenbolone

Hehe als je nolv.a schijft komt er ook nolva te staan :D wazig hoor.

OT: Wel cool t-shirt, zou het niet dragen. Doe mij dan maar een shirt van aburaihan :P

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Dit is een verkapt reclametopic welke normaal allang was gesloten.
Maargoed dit wijst dus op het jammerlijke feit dat de moderators een beetje machtsmisbruik maken wanneer het hen uitkomt

Mijn god, dat je zo moet reageren op een afbeelding van een ****ing t-shirt!!! Lachwekkend gewoon :D

Maar goed dat je geen mod bent...anders zou je dit plaatje ook nog zien als reclame

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fu:

Doe maar een XXL !!

(S that is!)

Hey, vet!!

GS is dus een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer injecteren! Slechts T-shirts dragen en breder worden!

Heb gelezen dat je rustig aan moet beginnen, 4 days on/3 days off :D

HEHE, miss nog een tip ipv de bovenkant van de vials van te voren af te doen met wat alchol, kan je deze Shirts ook beter eerst wassen voor gebruik, want zat net na mijn training helemaal onder de zwarte pluisjes!!!:D

Nee dit is wel het meest idiote wat ik ooit heb gezien in UG-land. Een UG-lab dat T-shirts met eigen logo erop gaat produceren :rolleyes:

ik vind het geniaal..

Suat zei:
Hey, vet!!

GS is dus een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer injecteren! Slechts T-shirts dragen en breder worden!

Heb gelezen dat je rustig aan moet beginnen, 4 days on/3 days off :D

Niemand weet nog dat deze shirt ingesmeerd zijn met een testosteron creme.

Ik ruik een schopje richting Gare Hanenhok...... :D

haha dalijk komen ze ook met GS eau de toilette, een lekkere trengeur om je heen zonder dat je aan de juice zit:D

Leviathan zei:
Niemand weet nog dat deze shirt ingesmeerd zijn met een testosteron creme.

Ik ruik een schopje richting Gare Hanenhok...... :D

Die had er al lang moeten zijn, maar deze keer hoeft dat niet.

Het is een schandalige vertoning van dbb, en snap ook niet dat er niet door een mod word ingegrepen.Maar goed jongens, ga lekker in je stierekop t-shirt lopen!

Succes GS met de verkoop!

Jezus wat triest dat een topic over een Tshirt, zo uit de hand loopt...dat kenmerkt de sfeer hier maar weer eens die hier de laatste tijd gaande is...gewoon triest dit..

Weet je wat ik een schandalige vertoning vind Bigmaus?..die achterlijk hoog gedoseerde kuren van jou..maar dat topic is ook nog open..dus snap niet waar jij je nou druk om maakt..

Grten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven