- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dutch windmill zei:![]()
verklaar je nader bro..maar je hebt gelijk..ik zal de trenbolone posts verwijderen..

Infinity zei:

Dat zou helemaal lachen zijn.BigMaus zei:Kunnen ze daarna ook t-shirts gaan drukken met: HALLO IK BEN EEN ANABOLEN-GEBRUIKER!!!

dutch windmill zei:ja die ene shot van 3 ml primo per 4 weken werkt niet echt hahah
Moet je oook een ander merk pakken kerel.. pm me maar eens dan kan ik je wat advies geven 
Leviathan zei:Door trenbolone-dampen krimpen je kleren sneller.....
Mn bed lijkt wel op die van Kabouter Plop![]()
EDIT: Wie heeft dbb zo gescript dat afkortingen ineens als volledig woord komen te staan?
Ik typ t.r.e.n als afkorting en na het posten staat er ineens het volledige woord, trenbolone
wazig hoor.
Infinity zei:Dit is een verkapt reclametopic welke normaal allang was gesloten.
Maargoed dit wijst dus op het jammerlijke feit dat de moderators een beetje machtsmisbruik maken wanneer het hen uitkomt

Suat zei:Hey, vet!!
GS is dus een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer injecteren! Slechts T-shirts dragen en breder worden!
Heb gelezen dat je rustig aan moet beginnen, 4 days on/3 days off![]()

maartenonnink zei:haha dalijk komen ze ook met GS eau de toilette, een lekkere trengeur om je heen zonder dat je aan de juice zit![]()

Leviathan zei:Niemand weet nog dat deze shirt ingesmeerd zijn met een testosteron creme.
Ik ruik een schopje richting Gare Hanenhok......![]()