MuscleMeat

GS T-shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
dutch windmill zei:
Jezus wat triest dat een topic over een Tshirt, zo uit de hand loopt...dat kenmerkt de sfeer hier maar weer eens die hier de laatste tijd gaande is...gewoon triest dit..

Weet je wat ik een schandalige vertoning vind Bigmaus?..die achterlijk hoog gedoseerde kuren van jou..maar dat topic is ook nog open..dus snap niet waar jij je nou druk om maakt..

Grten

Haha.

Pff idd beetje jammer. Is gewoon een grappig iets en allemaal lopen blazen over reclame dit en dat.

Iedereen weet wel welke merken/fabrikanten er zijn, dus wat maakt iedereen zich druk om.
Als iemand al jaren GG gebruikt en dat bevalt hem blijft hij daar toch wel bij, en zal toch alleen maar kunnen lachen om zo'n shirt lijkt mij.

Nice zo'n shirt zal niet mijn ding zijn maar goed....tevens snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt ...vind wel dat het niet in deze sectie thuis hoort maar goed das just mijn mening.

dutch windmill zei:
Jezus wat triest dat een topic over een Tshirt, zo uit de hand loopt...dat kenmerkt de sfeer hier maar weer eens die hier de laatste tijd gaande is...gewoon triest dit..

Weet je wat ik een schandalige vertoning vind Bigmaus?..die achterlijk hoog gedoseerde kuren van jou..maar dat topic is ook nog open..dus snap niet waar jij je nou druk om maakt..

Grten

Waar slaat dat nou op?
Wat heeft in godsnaam mijn kuur hiermee te maken....wees eens een echte mod en schop een achterlijke tread als dit naar het gare hanehok!
Mijn kuur-gedrag staat hier volledig buiten, maar ook dit beinvloed jouw objectiviteit als mod geloof ik.
Ik hoor je iedere keer over sfeer dit en sfeer dat...probeer het zelf ook leuk te houden ,ok?

Kijk eens goed naar dit topic kerel, mocht dat misschien ook over bumper-stickers van GG gaan van jou???

Je maakt serieus misbruik van je mod positie en dat valt me tegen kerel.

Maar goed aan jou weer het laatste woord, achterban heb je zat.

Verder laat ik het wel met rust DW, dit is slechts mn mening.

Laatst bewerkt:
BigMaus zei:
Waar slaat dat nou op?
Wat heeft in godsnaam mijn kuur hiermee te maken....wees eens een echte mod en schop een achterlijke tread als dit naar het gare hanehok!
Ik hoor je iedere keer over sfeer dit en sfeer dat...probeer het zelf ook leuk te houden ,ok?

Kijk eens goed naar dit topic kerel, mocht dat misschien ook over bumper-stickers van GG gaan van jou???

Ik moet grote muis hier in steunen vind het nergens op slaan dat je zijn kuur erbij trekt want dat heeft hier niets mee te maken.

Als je wat te zeuren hebt over zijn kuur doe het dan in zijn draadje met onderbouwing.

En die GG/GS vette moet ook maar eens afgelopen zijn iedereen heeft zijn eigen mening over GG/GS laten we daar respect voor hebben en gewoon van elkaars meningen en visie's leren!

Een stel wijven zijn jullie....lopen zeiken of een shirt al dan niet van GS of GG moet zijn. :cool:

Dat er een onderlinge concurrentiestrijd gaande is weten de meesten wel, maar neem alles lekker met een korreltje zout.

Dat leeft een stuk makkelijker......

(buiten dat maken jullie het de pliesie die graag meeleest zo wel erg makkelijk om 'het' bij bepaalde mensen te gaan zoeken ;) )

Leviathan zei:
Een stel wijven zijn jullie....lopen zeiken of een shirt al dan niet van GS of GG moet zijn. :cool:

Dat er een onderlinge concurrentiestrijd gaande is weten de meesten wel, maar neem alles lekker met een korreltje zout.

Dat leeft een stuk makkelijker......

(buiten dat maken jullie het de pliesie die graag meeleest zo wel erg makkelijk om 'het' bij bepaalde mensen te gaan zoeken ;) )

Wat een onzin, natuurlijk niet.
Het enige wat mij verbaast is dat een tread als dit nog lang niet gesloten is...iedere andere wel en deze toevallig niet.

Hier laat ik het bij.

Kunnen we bij de logs etc en alles stoppen met het vermelden van de merknamen....gewoon typen een Nederlands lab.

Op sommige forums in de US zijn vermelding van het merk bij kuurschema's met namen in de logs verboden omdat er ook gezeik over en weer was.

BigMaus zei:
Wat een onzin, natuurlijk niet.
Het enige wat mij verbaast is dat een tread als dit nog lang niet gesloten is...iedere andere wel en deze toevallig niet.

Hier laat ik het bij.

Je hebt niet met eens stel idioten te maken.

Die gasten weten door dat geruzie en gezeik inmiddels al lang wie er voor wie promoot blabla...bladiebla

Boeit mij verder niet...ik waarschuw alleen maar.

Desalniettemin moet dat gezeik stoppen. Leuk dat Jantje liever GS spuit en Pietje GG. Uit je mening, wees blij en hou er verder over op.

Ik lust geen McDonalds, maar Burger King gaat er wel in :cool:

BigMaus zei:
Waar slaat dat nou op?
Mijn kuur-gedrag staat hier volledig buiten, maar ook dit beinvloed jouw objectiviteit als mod geloof ik.

Verder laat ik het wel met rust DW, dit is slechts mn mening.

Nee bro,

Dit draadje moet van jou naar het gare hanenhok verplaats of gesloten worden omdat er mensen in GS shirts lopen..je vind dat namelijk een schandalige vertoning ..

Het is een schandalige vertoning van dbb, en snap ook niet dat er niet door een mod word ingegrepen.Maar goed jongens, ga lekker in je stierekop t-shirt lopen!

Ik zie hier het kwaad namelijk niet van in..dus vertel ik je wat ik belachelijk vind...en ja die kuur van jou vind ik persoonlijk belachelijk ja....maar die is niet gesloten of aangepast om wat voor reden dan ook..

En ja idd de sfeer..ik reageer pas geiirriteerd nadat er mensen allemaal nare posts maken..

En die opmerkingen over GG gaan natuurlijk nergens over bro..ik heb nog nooit een thread over iets van hun gesloten of aangepast..laat dat maar eens zien dan..

Laat iedereen lekekr xzelf weten wat hij gebruikt, maar ga niet heel de tijd lopen zeiken want het zijn steeds dezelfde die dat doen..

Ik vind het voorstel van Ikke wel goed..denk dat we daarmee al een hoop gezeik voorkomen...

Leviathan zei:
Desalniettemin moet dat gezeik stoppen. Leuk dat Jantje liever GS spuit en Pietje GG. Uit je mening, wees blij en hou er verder over op.

Ik lust geen McDonalds, maar Burger King gaat er wel in :cool:

precies bro

Leviathan zei:
Laten ze die strijd dan wel elders uitvoeren en niet hier. Het gaat steeds meer lijken op commercieelbodybuilding.com zo. Denk niet dat dit Tyl z'n bedoeling was.

Je kunt niet eens normaal kritiek uiten op een UG-lab. Dergelijke posters worden direct weggeflamed, het topic loopt uit de hand en eindigt vrijwel altijd met een slotje.

maar nog steeds staan enkele vragen open:
- waar te verkrijgen?
- wat kosten ze?

Black Knight zei:
Laten ze die strijd dan wel elders uitvoeren en niet hier. Het gaat steeds meer lijken op commercieelbodybuilding.com zo. Denk niet dat dit Tyl z'n bedoeling was.

Je kunt niet eens normaal kritiek uiten op een UG-lab. Dergelijke posters worden direct weggeflamed, het topic loopt uit de hand en eindigt vrijwel altijd met een slotje.

hoezo moet die strijd er eigenlijk zijn? zijn er dan egt zoveel met GG/Gs aandelen? want wat kan een ander het schelen wat voor gear je gebruikt?

IKKE zei:
Kunnen we bij de logs etc en alles stoppen met het vermelden van de merknamen....gewoon typen een Nederlands lab.

Op sommige forums in de US zijn vermelding van het merk bij kuurschema's met namen in de logs verboden omdat er ook gezeik over en weer was.

Mee eens, denk dat ook de vragen aangaande een waarde oordeel over bepaalde labs een slot verdienen. Dat kan toch alleen maar uitlopen op een spamrun van promotieteams.

Goed idee van IKKE.

Ik denk dat als er een t-shirt van een ander merk geplaatst zou worden, dat geen enkel probleem zou zijn hoor.
Het is alleen de gezonde achterdocht die bij verschillenden mensen leeft, als er bepaalde figuren zich alleen maar vertonen in threads ter verdediging van een merk of alleen ter promotie van een nieuw product.

Dat DW in het verleden veelvuldig bij mensen hun posts die in negatieve zin gingen over GS heeft zitten aanpassen, hele threads heeft gedelete die GS niet lekker uitkwamen, dat is gewoon gebeurd. Dat weet iedereen.

Op dat soort dingen letten anderen dan zeer scherp als je, zeker als mod, dan in andere onderwerpen opduikt en gezellig keuvelt over t-shirts, hoewel daar an sich niks mis mee is.

Ik denk dat zowel GS als GG genoeg omzet maakt en dat er ook in de toekomst, zonder bij elkaar in de tuin te pissen, meer dan genoeg te verdienen zal zijn.

Leviathan zei:
Ik denk dat zowel GS als GG genoeg omzet maakt en dat er ook in de toekomst, zonder bij elkaar in de tuin te pissen, meer dan genoeg te verdienen zal zijn.

Levi lieverd, het heeft niets met de merken te maken!!
Snap dat nou eens.

Ok, deze flamewar gaat weer nergens over.

Mijn persoonlijke mening:
Een luchtig topic als dit moet kunnen in deze sectie. Ik zie hier ook niet echt reclame in, maar kan heel goed inzien dat anderen dat wel zien. Dat is hun goedrecht evenals het hun goedrecht is daar melding van te maken.

Sommige reacties daarop vind ik nu weer niet kunnen. Ook al hadden anti reclame posts vaak wel subtieler gekunt, dat is geen reden om daar erg hard op in te gaan.

Dus wat mij betreft blijft hij nog open, maar laten we aub wel gewoon normaal doen tegen elkaar. We zijn allemaal volwassenen, laten we ons dan ook zo gedragen. :)

DBC01 zei:
Dat DW in het verleden veelvuldig bij mensen hun posts die in negatieve zin gingen over GS heeft zitten aanpassen, hele threads heeft gedelete die GS niet lekker uitkwamen, dat is gewoon gebeurd. Dat weet iedereen.

je moet nou niet de waarheid verdraaien bro..ik heb idd post gewist..maar dat waren allemaal kloontjes en ging net zo goed over feralabs of GG..ik hou er niet van dat hier aan mijn geloofwaardigheid hier wordt getornd. Dus dan moet je wel het hele verhaal vertellen..daar ben je toch moderator voor..om post te moderaten..

http://forum.dutchbodybuilding.com/1131044-post11.html

Ja ik heb goede ervaringen met GS en mensen mogend at best weten, maar nou niet gaan lopen doen of ik mijn macht hier misbruik op welke manier dan ook..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven