MuscleMeat

GS T-shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL, ik vind het zeker humor die shirts!:roflol:

enne, wat niet weet wat niet deert, dus iemand die nog nooit zijn interesse in a.s heeft getoond weet niet eens wat GS inhoudt dus ook geen scheve blikken.

Leviathan zei:
Ik denk dat zowel GS als GG genoeg omzet maakt en dat er ook in de toekomst, zonder bij elkaar in de tuin te pissen, meer dan genoeg te verdienen zal zijn.

dat weet ik wel zeker, iedereen die meer dan eens kuurt met Ug labs zal zowel GG als Gs proberen omdat er toch veel tegenstrijdige berichten op dit forum staan.
ze hebben allebei een groot assortiment en mensen die verschillende producten gebruiken komen toch op t 1 van gs en t ander van gg om te gebruiken.
zover bekend heeft gs egt uitstekende orals en zijn de injects van gg vrijwel pijnloos, dus komen de meeste toch op combis uit van de 2 regerende Ug labs

dutch windmill zei:
je moet nou niet de waarheid verdraaien bro..ik heb idd post gewist..maar dat waren allemaal kloontjes en ging net zo goed over feralabs of GG..ik hou er niet van dat hier aan mijn geloofwaardigheid hier wordt getornd. Dus dan moet je wel het hele verhaal vertellen..daar ben je toch moderator voor..om post te moderaten..

http://forum.dutchbodybuilding.com/1131044-post11.html

Ja ik heb goede ervaringen met GS en mensen mogend at best weten, maar nou niet gaan lopen doen of ik mijn macht hier misbruik op welke manier dan ook..

Er zijn toch wel degelijk mensen in jouw buurt die vinden dat je alleen erop uitrekt als er wat te melden danwel verdedigen valt over één bepaald onderwerp. Maar dat moeten die mensen aan jou zelf vertellen als ze flink zijn.

Verder: Cloontjes scherp modden is een goeie zaak. ;)
Maar ik dacht dat ik, Testo of enkele andere oudgedienden geen cloontjes waren en er is wel degelijk in mijn en zijn posts ge-edit en er zijn er een aantal verwijderd. Als je dat doet, en steeds bij hetzelfde onderwerp, dan gaan mensen terecht kritisch worden over je.

Verder ga ik niet verder afdwalen want dit ging over t-shirts. ;)

Black Knight zei:
Nee dit is wel het meest idiote wat ik ooit heb gezien in UG-land. Een UG-lab dat T-shirts met eigen logo erop gaat produceren :rolleyes:

Nederland is altijd koploper, daarom mogen we zo trots zijn op ons land.

Vijf wietplantages per achterstandsbuurt, hele tonnen vol xtc-pillen van een euro'tje per stuk, en t-shirts met verheerlijking van een anabolen-lab.

Wir sind die hollander!

Loo zei:

Vijf wietplantages per achterstandsbuurt, hele tonnen vol xtc-pillen van een euro'tje per stuk, en t-shirts met verheerlijking van een anabolen-lab.

Wir sind die hollander!

:roflol:

Heerlijk. :D

Loo zei:

Wir sind die hollander!

Whahaha; ondanks de te vroege uitschakeling op het WK hebben we zeker voldoende capaciteit in huis.

Wir sind die Hollander! Achterop het GS-shirt dus en het liefste oranje gekleurd! :)

Goed initiatief die shirts....

Is gewoon een geintje en heeft niets te maken met commercie!

Jammer dat het al vaderdag geweest is, had die ouwe van mij (anti bodybuilder) wel met zo een shirt willen laten lopen!

Ik wil nog altijd zo'n Organon t-shirt hebben al ben ik geen fan van Deca meer.

Uit de vele reakties maak ik op dat weinig mensen het daadwerkelijk gesnapt hebben.
Geeft nix hoor.
Het is middels pm dan ook volledig recht gesproken!

Ten slotte is het idd een goed idee om geen ugl namen meer te noemen, ben er erg voor!
Op deze manier krijgen mensen ook niet, terecht of onterecht, het idee dat het eventueel om belangen-verstrengeling gaat.

BigMaus zei:
Levi lieverd, het heeft niets met de merken te maken!!
Snap dat nou eens.

Ik hoef het verder niet te snappen, het is niet mijn strijd.

Ik irriteer me alleen wel aan telkens hetzelfde gezeik. Wat jullie motivaties precies zijn zal me worst zijn. Het wordt alleen wat vermoeiend om telkens 3pagina's verder te moeten klikken voor je weer een zinnige post tegenkomt.

Ik weet wat goed voor mij werkt en daar hoef ik niet perse mee te koop te lopen.

Leviathan zei:
Ik hoef het verder niet te snappen, het is niet mijn strijd.

Ik irriteer me alleen wel aan telkens hetzelfde gezeik. Wat jullie motivaties precies zijn zal me worst zijn. Het wordt alleen wat vermoeiend om telkens 3pagina's verder te moeten klikken voor je weer een zinnige post tegenkomt.

Ik weet wat goed voor mij werkt en daar hoef ik niet perse mee te koop te lopen.

Je denkt nog steeds dat het om de gear gaat???

Ok kerel...is goed!

dutch windmill zei:
En die opmerkingen over GG gaan natuurlijk nergens over bro..ik heb nog nooit een thread over iets van hun gesloten of aangepast..laat dat maar eens zien dan..

Hahaha,nou moet ik vriend Maus echt ff bijvallen want je hebt teveel posts van mij gewist over GG en Nutral om nu mn kop te houden,gab.

Niet schijnheilig lopen doen want Maus en DBC hebben volledig gelijk en je maakt jezelf belachelijk als je dat gaat ontkennen.

Voor de rest ****ed het me geen moer dat er tegewoordig ook kledingtopics in de a.s sectie komen hoor,het is hier toch een speeltuin waar van alles kan blijkbaar dus ik ben altijd weer blij als ik s'avonds zie dat mn posts er nog staan.:rolleyes:

Ik ruik handelaars belangen....;), mag niet komen probleempjes van met justitie.........:D

Ik ruik een slotje en zal voortaan dit soort threads vrij snel voorzien van een groot hangslot. Boter op het hoofd is in ieder geval sommigen niet vreemd hier en wie valt over deze uitspraak mag een PM aan me sturen. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven