- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Ik denk dat zowel GS als GG genoeg omzet maakt en dat er ook in de toekomst, zonder bij elkaar in de tuin te pissen, meer dan genoeg te verdienen zal zijn.
dutch windmill zei:je moet nou niet de waarheid verdraaien bro..ik heb idd post gewist..maar dat waren allemaal kloontjes en ging net zo goed over feralabs of GG..ik hou er niet van dat hier aan mijn geloofwaardigheid hier wordt getornd. Dus dan moet je wel het hele verhaal vertellen..daar ben je toch moderator voor..om post te moderaten..
http://forum.dutchbodybuilding.com/1131044-post11.html
Ja ik heb goede ervaringen met GS en mensen mogend at best weten, maar nou niet gaan lopen doen of ik mijn macht hier misbruik op welke manier dan ook..

Black Knight zei:Nee dit is wel het meest idiote wat ik ooit heb gezien in UG-land. Een UG-lab dat T-shirts met eigen logo erop gaat produceren![]()
Loo zei:Nederland is altijd koploper, daarom mogen we zo trots zijn op ons land.
Vijf wietplantages per achterstandsbuurt, hele tonnen vol xtc-pillen van een euro'tje per stuk, en t-shirts met verheerlijking van een anabolen-lab.
Wir sind die hollander!

Loo zei:Nederland is altijd koploper, daarom mogen we zo trots zijn op ons land.
Vijf wietplantages per achterstandsbuurt, hele tonnen vol xtc-pillen van een euro'tje per stuk, en t-shirts met verheerlijking van een anabolen-lab.
Wir sind die hollander!

BigMaus zei:Levi lieverd, het heeft niets met de merken te maken!!
Snap dat nou eens.
Leviathan zei:Ik hoef het verder niet te snappen, het is niet mijn strijd.
Ik irriteer me alleen wel aan telkens hetzelfde gezeik. Wat jullie motivaties precies zijn zal me worst zijn. Het wordt alleen wat vermoeiend om telkens 3pagina's verder te moeten klikken voor je weer een zinnige post tegenkomt.
Ik weet wat goed voor mij werkt en daar hoef ik niet perse mee te koop te lopen.

dutch windmill zei:En die opmerkingen over GG gaan natuurlijk nergens over bro..ik heb nog nooit een thread over iets van hun gesloten of aangepast..laat dat maar eens zien dan..