Fitness Seller

Gs

  • Topic starter G_S
  • Startdatum
  • Reacties 80
  • Weergaven 6K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Ik zie helemaal geen trend.
Heb zelf wel een kuur gedaan met GS gear en het spul sloeg niet aan. Zo simpel is dat.
Dit is een forum, dus iedereen mag zijn mening geven.
Heb ook nooit gezegd dat GS crap is, alleen dat het bij mij niets doet. Is nogal een behoorlijk nuance verschil.
Wanneer iemand merkt dat iets niet bij hem aanslaat, vind ik dat dit gewoon gepost moet kunnen worden.
Het valt mij wel op inderdaad dat er op het moment een boel mensen blijken te zijn die niet (zouden) reageren op vooral de orals geloof ik.


G_S zei:
LOL, openbare computer, 3 proxies ertussen en alles encrypted. high tech...

MrJ zei:
Daar was ik al achter. :D

:roflol:
 
G_S zei:
mochten er nog vragen zijn en of
opmerkingen stel ze dan direct of via uw supplier.
MVG

Hmmm ja, ik heb geruchten gehoord dat GS ook met sth op de markt komt?


Verder heb ikzelf alleen maar prima ervaringen met GS, geen schaamhaar of iets dergelijks kunnen ontdekken :D

Vondt alleen de boldenone 3x niks, maar wellicht ben ik gewoon 1 van de velen die niet goed op boldenone reageert.
 
Leviathan zei:
Hmmm ja, ik heb geruchten gehoord dat GS ook met sth op de markt komt?


Verder heb ikzelf alleen maar prima ervaringen met GS, geen schaamhaar of iets dergelijks kunnen ontdekken :D

Vondt alleen de boldenone 3x niks, maar wellicht ben ik gewoon 1 van de velen die niet goed op boldenone reageert.

Mischien tog te licht gedoseerd?

En Big 'r haal a.u.b die rotkop uit die avatar
 
Leviathan zei:
Hmmm ja, ik heb geruchten gehoord dat GS ook met sth op de markt komt?

klopt kerel, zeer snel komen zij met STH op de markt, daarnaast komen zij binnenkort met Meridia op de markt. wat dat precies is weet ik niet? schijnt iets met vetverbranding te maken te hebben.
 
yeah.. zou iets soortgelijks aan ionamin moeten zijn ??
 
ECLIPSE zei:
yeah.. zou iets soortgelijks aan ionamin moeten zijn ??
Ionamine is een amfetaminesoort. Party!!!!
 
goede ionamin forte wordt al zeker tien jaar niet meer gemaakt. zou dus echt top zijn als ze dat gingen maken!
 
Latin spirit zei:
goede ionamin forte wordt al zeker tien jaar niet meer gemaakt. zou dus echt top zijn als ze dat gingen maken!
Ik ken iemand die ionamin heeft en het is geen fake. Dus die dingen worden echt nog wel gemaakt. :)
 
bartp zei:
Ik ken iemand die ionamin heeft en het is geen fake. Dus die dingen worden echt nog wel gemaakt. :)

lekker aan de pep ;p
 
bartp zei:
Ik ken iemand die ionamin heeft en het is geen fake. Dus die dingen worden echt nog wel gemaakt. :)

hey kerel ben het nu toch echt niet met je eens. echte ionamin bestaat NIET MEER grondstof is gewoon op kerel!!
 
en ik had gehoord dat gs ook met sustanon zou komen. zijn die er al of zullen we nog even moeten wachten?
 
heb daar nog niks over gehoord maar sust van GG kan je ook gewoon prima nemen hoor
 
Latin spirit zei:
hey kerel ben het nu toch echt niet met je eens. echte ionamin bestaat NIET MEER grondstof is gewoon op kerel!!
Ik zal vanavond even kijken hij erop reageerd... Kan me niet voorstellen dat hij mij iets meegegeven heeft dat niet klopt...
 
oke kerel, ik sprak toevallig hedwig parden gisteren en we hadden het erover, hij zei letterlijk tegen mij ionamin wat je in je handen krijgt is FAKE want de grondstof is niet meer voorhanden, en dat al zeker vijf jaar :)

wat er vaak gebeurt is dat ze er ephedrine of iets dergelijks in doen dat het lijkt alsof je ionamin naar binnen krijgt.

misschien dat DW nog even kan reageren
 
Latin spirit zei:
oke kerel, ik sprak toevallig hedwig parden gisteren en we hadden het erover, hij zei letterlijk tegen mij ionamin wat je in je handen krijgt is FAKE want de grondstof is niet meer voorhanden, en dat al zeker vijf jaar :)

wat er vaak gebeurt is dat ze er ephedrine of iets dergelijks in doen dat het lijkt alsof je ionamin naar binnen krijgt.

misschien dat DW nog even kan reageren

Ionamin is indd al een lange tijd niet meer verkrijgbaar.Alles wat er nu onder deze naam word uitgebracht is fake dus indd met efedrine etc.Ik weet 100 % zeker dat dat potje dus fake is.Of het moet een potje zijn die je na 10 jaar weer uit de oude doos gehaald hebt :D
 
Zal mischien een afgeleide zijn zoals er nu Trenbolone is en vroeger Parabolan etc...
 
maartenonnink zei:
en ik had gehoord dat gs ook met sustanon zou komen. zijn die er al of zullen we nog even moeten wachten?

Wat ik weet is dat deze eraan komt.

Maar binnen welke termijn kan ik je niet zeggen. :)
 
maartenonnink zei:
en ik had gehoord dat gs ook met sustanon zou komen. zijn die er al of zullen we nog even moeten wachten?

Dit verhaal heb ik ook een tijd geleden al gehoord. GG en MRP hebben wel sustanon.
 
Back
Naar boven