XXL Nutrition

Gs

wat is het verschil tusen phentermine en amphetamine. en verhogen deze ook je verbranding zoals efedra of onderdrukken ze alleen het hongergevoel

Latin spirit zei:
klopt kerel, zeer snel komen zij met STH op de markt, daarnaast komen zij binnenkort met Meridia op de markt. wat dat precies is weet ik niet? schijnt iets met vetverbranding te maken te hebben.

Ben zeeeeeeeeeeer benieuwd naar sth van GS....

Als het 200 euro per doos wordt :P

MINDER!!!!!! :p

ja idd, ik zou Zeker klant zijn, iemand enig idee wanneer dit concreet word verwezenlijkt?

Waarschijnlijk zijn de meesten alsnog evenveel kwijt...alleen verhogen ze de dosis, met wat ze minder kwijt zijn :D hehhehe

Kijk nu worden er eens wijze woorden gesproken..
Jongens bedankt dat jullie dit voor ons mogelijk maken..nu zijn anabolen tenminste goed en betaalbaar geworden..

Meridia is een eetlust onderdrukker wat als extraatje je stofwisseling verhoogt...met phentermine is dit helemaal niet te vergelijken...werkt heel anders en je wordt er ook niet speedy van...
En wat gezegd wordt klopt als een bus..originele Ionamin Forte bestaat al een jaar of 4 niet meer...de groindstof schijnt er wel te zijn, maar is een variant van amfetamine ..maw harddrugs dus niemand zal zich aan de productie hiervan wagen..

en de STH van GS heb ik ook al gezien..zijn 10 IU vials..yummie!

grt. D.W.

Dan heb je er heel wat nodig:)

benieuwd naar de prijs...

I know I know het is ¨£*¨%¨*$ :p

is meridia nou een amfetamine? en welke amfetamine zijn nog verkrijgbaar?

Laatst bewerkt:
sth van gs, GIVE ME GIVE ME GIVE ME :meal: :brew:

binnekort lopen we hier allemaal monsterachtig rond, dankzij
As.

:D

STH is geen AS ;) en om eerlijk te zijn vind ik het ook niet bijster goedkoop :( voor 50 eurotjes meer heb je echte jintropin namelijk :)

voor mij is het nog niet betaalbaar in ieder geval!

:rolleyes:

Jezus het is ook nooit goed lijkt het wel...

wat denk je?..dat GH tegen woordig voor 100 euro per kitje bij het Shell station langs de snelweg te krijgen is?

Stofjes kunnen altijd voorkomen, als iemand anders ze maakt. Da's een risico die je erbij neemt door middelen te gebruiken die niet pharmaceutisch gecontroleerd zijn. Voor meer ervaren mensen raad ik aan om het zelf te maken en enkel poeder te kopen, dan weet je wat je doet en wat er in zit.

Voor de andere blijft het een keuze tussen underground voor minder geld of op zoek gaan naar pharmaceutische producten.

Maar nog even voor G_S, waarom zou er in boldenone geen stof kunnen zitten omdat het vloeibaar is ? Daarenboven is het een enorm visceuze massa die makkelijk stof adheert en opneemt.

dutch windmill zei:
:rolleyes:

Jezus het is ook nooit goed lijkt het wel...

wat denk je?..dat GH tegen woordig voor 100 euro per kitje bij het Shell station langs de snelweg te krijgen is?

ik vind het zeer zeker wel positief, je zit ook niet meer met die bende importeren uit china ed. dus is alleen maar beter :)

echter, ik bedoel ermee te zeggen dat het voor de doorsnee mens op dit moment nog niet te doen is :) verdel alleen maar hulde voor GS

Latin spirit zei:
STH is geen AS ;) en om eerlijk te zijn vind ik het ook niet bijster goedkoop :( voor 50 eurotjes meer heb je echte jintropin namelijk :)

voor mij is het nog niet betaalbaar in ieder geval!

De HGH van GS wordt gemaakt door dezelfde fabrikant als die van jin... Dus qua kwaliteit zit het wel goed ;)

Terug
Naar boven