XXL Nutrition

GSM kopen

Converse

Competitive Bodybuilder
Waardering
167
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen.
Maar ik zie het bos door de bomen niet meer.

Budget: +- 300€
Ik had gedacht aan een Blackberry. Maar hier heb je blijkbaar een speciaal abonnement voor nodig?

Huidige gsm: Samsung Omnia
Momenteel heb ik Proximus MTV generation, 25€, 2 uur gratis bellen, ongelimiteerd smsen en 50MB internet.

Is dit een goed abonnement voor een Blackberry?
Of kijk ik beter naar een ander type gsm?

Nokia E72?
(Touchscreen ben ik een beetje beu ...)

Blackberry.

Heb je alleen blackberry internet voor nodig, dan kan je alles ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Enig idee hoeveel dit +- kost in België?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 18:46 ----------

18,50€ bij huidig abbo. Vrij duur lijkt me? :p

Blackberry internet is €5,- extra p.m. met abbo.

Ik zou bij blackberry zeker en vast wegblijven. Zeer beperkte functionaliteit en je zit vast aan hun abbo. De internetformule is verre van ideaal. Een vriendin van mij heeft haar blackberry te koop gezet uit miserie. In de plaats daarvan heb ik haar een goeie android-phone aangeraden en dit in combinatie met een mobile vikings abbonement (goedkoopste formule 15 euro per maand, onbeperkt surfen aan goede snelheden, 1000 gratis smsen naar alle netwerken, nog eens 1000 extra naar andere MV gebruikers, en die 15 euro kan je op zijn beurt 100% spenderen aan telefoneren. Raakt deze niet op, dan neem je die mee naar volgende maand).

Android-phones zijn echt top, en helemaal aanpasbaar naar uw eigen eisen, en vooral : bijna alles is gratis. Rond de 300 euro zou ik eens kijken binnen het HTC-gamma. Qua android phones denk ik dat zij bovenaan staan en goeie concurrentie met de iphone kunnen vormen. LG zou ook wel best oké zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 18:54 ----------

edit : en voor nederlandse commentaren : België is op vlak van telecom zeer veel primitiever als Nederland. Koppelverkoop is hier nog maar pas aan het opkomen en veel goeie deals maak je er niet mee. Gezien de situatie hier, is een blackberry aanbevelen niet de beste formule. Of dat in Nederland zo is, weet ik niet

LG/HTC vind ik niet meteen iets in die prijsklasse.

Enige dat ik vind is Samsung galaxy ace. Maar weer touchscreen dan natuurlijk

LG/HTC vind ik niet meteen iets in die prijsklasse.

Enige dat ik vind is Samsung galaxy ace. Maar weer touchscreen dan natuurlijk

Ah had ik even over gelezen over dat deel van die touchscreen. Mja dan is de keuze natuurlijk plots al veel beperkter ...

Inderdaad. Raak er dus niet echt meer aan uit :p
Al die soorten gsms ... :p

Ik zou bij blackberry zeker en vast wegblijven. Zeer beperkte functionaliteit en je zit vast aan hun abbo. De internetformule is verre van ideaal. Een vriendin van mij heeft haar blackberry te koop gezet uit miserie. In de plaats daarvan heb ik haar een goeie android-phone aangeraden en dit in combinatie met een mobile vikings abbonement (goedkoopste formule 15 euro per maand, onbeperkt surfen aan goede snelheden, 1000 gratis smsen naar alle netwerken, nog eens 1000 extra naar andere MV gebruikers, en die 15 euro kan je op zijn beurt 100% spenderen aan telefoneren. Raakt deze niet op, dan neem je die mee naar volgende maand).

Android-phones zijn echt top, en helemaal aanpasbaar naar uw eigen eisen, en vooral : bijna alles is gratis. Rond de 300 euro zou ik eens kijken binnen het HTC-gamma. Qua android phones denk ik dat zij bovenaan staan en goeie concurrentie met de iphone kunnen vormen. LG zou ook wel best oké zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 18:54 ----------

edit : en voor nederlandse commentaren : België is op vlak van telecom zeer veel primitiever als Nederland. Koppelverkoop is hier nog maar pas aan het opkomen en veel goeie deals maak je er niet mee. Gezien de situatie hier, is een blackberry aanbevelen niet de beste formule. Of dat in Nederland zo is, weet ik niet

Zo goedkoop is het niet, je betaald 24 cent per minuut.. met 62 min zit je dus op je 15 euro abonnement. elke 4min daarover heen kost je euro extra.

Zo goedkoop is het niet, je betaald 24 cent per minuut.. met 62 min zit je dus op je 15 euro abonnement. elke 4min daarover heen kost je euro extra.

Klopt, dat moet gezegd worden. MV is duur om te bellen, en is meer geschikt voor de nieuwe smartphone generatie. Maar 15 euro per maand blijft een mooi bedrag voor 60min bellen, quasi-onbeperkt surfen (en dus geen belachelijke 10MB datalimiet), en quasi-onbeperkt smsen. Ik denk dat er momenteel in België (nog) geen provider is die daaraan kan tippen.

Maar Samsung galaxy ace .. Goede keuze of niet?
Ziet er eigenlijk maar een doorsnee touchscreen uit :p

Voor 320 heb je al een samsung galaxy i [Link niet meer beschikbaar], vind zelf een goeie gsm en die heeft swype om te sms'n gaat sneller dan gewoon sms'n

Zie ik niet meteen terug in de winkels in de buurt :p
Maar hij ziet er wel gelijkaardig uit als de galaxy ace?

Blackberry Bold, no doubt.

Zou van Samsung afblijven. Beter neem je dan HTC Desire of Nokia N8.

Als je nu al 25 euro betaalt, hoe kun je 18,5 dan duur vinden?

Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen.
Maar ik zie het bos door de bomen niet meer.

Budget: +- 300€
Ik had gedacht aan een Blackberry. Maar hier heb je blijkbaar een speciaal abonnement voor nodig?

Huidige gsm: Samsung Omnia
Momenteel heb ik Proximus MTV generation, 25€, 2 uur gratis bellen, ongelimiteerd smsen en 50MB internet.

Is dit een goed abonnement voor een Blackberry?
Of kijk ik beter naar een ander type gsm?

Nokia E72?
(Touchscreen ben ik een beetje beu ...)

Ik heb onlangs iphone 3gs(32gb) gekocht tweedehands ook rond de 300 euro, ben er wel tevreden over. Het blijft ook een risico maarja...

Terug
Naar boven