AndroidHealthClinic

GSM kopen

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik voor HTC Desire of Samsung galxy i9000 S ga.
Ben al altijd tevreden van samsung. Dus denk dat ik voor die ga kiezen uiteindelijk.

Steviger, betere toetsbord, betere scherm,...
Als je voor Blackberry gaat, ga voor Bold, de rest is kinderspel/inferieur in vergelijking met Bold. Ik zou gewoon voor de 9700 gaan en OS 6 erop zetten.

Iemand ervaring met F-mobile?
Dit lijkt me wel intressant: [Link niet meer beschikbaar]

Wel wat boven het geplande budget. Maar voor 100€ minder dan de winkelprijs wil ik dit gerust wel eens overwegen :p

Samsung Galaxy S plus staat dan wel weer veel duurder dan op gsmwijzer ... raar ...

HTC desire.

/thread

Ik heb ook een nieuwe mobiel nodig. Wil graag rond de €20,- p. maand zitten (2 jaar abbonement).. wilde eerst voor de BlackBerry Curve 8520 gaan maar ik hoor niet zo'n goede verhalen over BlackBerry dus vandaar dat het mij een beetje afschrikt.
Ik wil wel internet op mijn mobiel.. iemand ideeen? :) (kleine bump xD)
Voor degene die het vragen: ja, ik heb de rest van dit topic ook al doorgelezen.

NL trouwens

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk dat ik eens een chinese kopie van de Iphone 4 ga kopen :D

http://www.iphoneclub.nl/135883/chinese-iphone-4-draait-android/

Dat ziet er nog best interessant uit haha.. maar is het ook te vertrouwen? Gaat het niet snel kapot ofzo.

En kun je als er iets mis is met deze telefoon ook gewoon naar een nederlandse telefoonwinkel gaan, anders wil ik dat ook wel is proberen.

EDIT:
Ik zie het andere topic al :)

Dat ziet er nog best interessant uit haha.. maar is het ook te vertrouwen? Gaat het niet snel kapot ofzo.

En kun je als er iets mis is met deze telefoon ook gewoon naar een nederlandse telefoonwinkel gaan, anders wil ik dat ook wel is proberen.

EDIT:
Ik zie het andere topic al :)

Snel kapot? Geen idee. Maar voor zo'n goedkope prijs kan dit wel eens het geval zijn :p

Telefoonwinkel: Ik denk het niet. Maar omdat die gsm maar 100€ kost zou ik dan gewoon een nieuwe kopen :p

Ikzelf heb de Nokia E71, de E72 is slechts een kleine update ervan en ik moet zeggen dat ik weg zou blijven van de Nokia als het om de foto's gaat, de kwaliteit is zeer slecht en er lopen strepen door het scherm bij het nemen ervan...
Typen en dergelijke gaat echter wel lekker :)

Terug
Naar boven