gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
ik heb zonet guid wars gedownload.
het bestond uit 2 discs die waren ingepakt als .rar formaat.
ik pak ze uit maar nu komt het probleem: er staat een setup icoon in de eerste cd. ik dubbelklik en de installatie begint( beginscherm met daarop een aantal mogelijkheden waaronder "install guild wars"
ik klik hierop. dan vraagt hij waar ik het programma wil installeren. ik klik weer op ok en dan vraagt hij: insert disc 2.
er staat nergens een setup icoon in disc 2, alleen wat rommel en dan een bestandje dat STUBSTUB heet maar geen kloot reageert wanneer ik erop klik.
kan iemand mij helpen?
karma voor degene die het spel aan de praat krijgt
het bestond uit 2 discs die waren ingepakt als .rar formaat.
ik pak ze uit maar nu komt het probleem: er staat een setup icoon in de eerste cd. ik dubbelklik en de installatie begint( beginscherm met daarop een aantal mogelijkheden waaronder "install guild wars"
ik klik hierop. dan vraagt hij waar ik het programma wil installeren. ik klik weer op ok en dan vraagt hij: insert disc 2.
er staat nergens een setup icoon in disc 2, alleen wat rommel en dan een bestandje dat STUBSTUB heet maar geen kloot reageert wanneer ik erop klik.
kan iemand mij helpen?
karma voor degene die het spel aan de praat krijgt

dan gaat het vanzelf lukt het nog niet geef effe een PM en upload ik 2 iso's voorjuh van orginelen cd's + je moet wel acount hebben om te kunnen speluh