AndroidHealthClinic

Gym11 (BE)

Ik krijg die site ni eens open op mijn tablet...

Misschien ook even vermelden waar juist? :)

Hemiksem bij Antwerpen , staat toch bij de gegevens op FB en website...:rolleyes:

Ja, maar als je hier een topic aanmaakt, kan je het toch ook hierbij zetten, Mr. Rolleyes.

En website vind ik maar crappy. Als je op "Enter" klikt, moet je eerst een minuut wachten tot die intro voorbij is. Kan een pak overzichtelijker.

Website trekt inderdaad op niks. Flash gebruiken is echt een no-go... Ik zie ook nergens foto's van de gym zelf?

Waarvoor staat die 11, huisnr? Aantal toestellen? Aantal leden? Aantal halters?

• Topic Starter Topic Starter
Website trekt inderdaad op niks. Flash gebruiken is echt een no-go... Ik zie ook nergens foto's van de gym zelf?

website is louter informatief , fotos zie je als je op "Tour" klikt.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Ja, maar als je hier een topic aanmaakt, kan je het toch ook hierbij zetten, Mr. Rolleyes.

En website vind ik maar crappy. Als je op "Enter" klikt, moet je eerst een minuut wachten tot die intro voorbij is. Kan een pak overzichtelijker.

staat een knopje met "SKIP INTRO"...:rolleyes:

Vrij duur lijkt me voor concurentie te bieden tov andere gyms.
maar good luck!

Vrij duur lijkt me voor concurentie te bieden tov andere gyms.
maar good luck!

Wij zijn een kleine club die zo goed als vol zit , en dit al meer dan 10 jaar.
Ik zet de links hier niet op het forum als reclame of om klanten te ronselen.
Wil alleen maar laten zien wat we doen en op welk niveau , want hier in de buurt zijn er geen gym's/fitnesscentra die tot op wedstrijdniveau begeleiden.
Dus van concurentie is er weinig sprake.

En duur ? Is maar wat je zoekt natuurlijk , wij hebben abo's vanaf 29€/maand.

Niet veel toeschouwers uitgaande van die support foto.

na de terechte commentaren van onze verouderde website mag ik u onze vernieuwde informatieve website aanbieden.
www.gym11.be

normaal gezien ook op gsm en tablet te bekijken...;)

meer info over de gym en atleten op Facebook.

Reactie gepost op 11.11u haha toeval? of een 11 fetish.

Reactie gepost op 11.11u haha toeval? of een 11 fetish.

lmao , puur "toeval" , weeral.
het getal 11 beheerst bij mij al heel mijn leven , voor goede dingen als voor slechte.
ik kan er een boek over schrijven van het getal 11 in mijn leven.

dus de naam van mijn sportschool is echt niet zomaar uitgevonden of gebrek aan inspiratie.

enkele maanden geleden is er in Engeland een sportschool open gegaan die ook gym11 heet.
als je kijkt op hun facebook pagina zie je dat die mong*len mijn loge exact hebben gekopieerd.

ook hebben ze de kenwoorden van onze vorige website gebruikt om in de zaal te gebruiken tegen de muur enz...
ik heb een bericht op hun facebook geplaatst of ze geen betere inspiratie hadden dan gewoon iets overnemen dat al bestaat.

Lijkt mij idd een coole "privé" gym waar je elk lid nog persoonlijk kent en er goede begeleiding gegeven wordt.

Ik zou je dumbbells een antiroest behandeling geven en het handvat ervan "dippen" (http://www.plastidip.eu/)

Lijkt mij idd een coole "privé" gym waar je elk lid nog persoonlijk kent en er goede begeleiding gegeven wordt.

Ik zou je dumbbells een antiroest behandeling geven en het handvat ervan "dippen" (http://www.plastidip.eu/)

bedankt voor de commentaar.

ivm de halters , ik ben toch redelijk old-school na bijna 28 jaar trainen , en ik heb graag ijzer in mn handen ipv die plastic handvatten.
en van die roestige halters krijg ik van mijn klanten/atleten goede reacties , beetje old-school gevoel...;)

Terug
Naar boven