MuscleMeat

gyms in west-vl waar veel 40+ komen?

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
80kg
wie weet er leuke gyms in west-vlaanderen, waar er ook heel regelmatig 40+ komen? ik train momenteel nog thuis, maar zou graag af en toe es voor afwisseling in gym gaan, en ook voor contacten met anderen, ik ken enkel het acgk in kortemark

ampes? :p

Eurogym (Brugge)
Paramount (Brugge)
Universal gym (Brugge)
Fyzix (Brugge)

In de één komen er al wat meer 40 plussers dan in de andere

• Topic Starter Topic Starter
@roxxe, ja van ampes gym heb ik ook al gehoord, kennis van me gaat er soms, maar het dchijnt dat je daar vierkant uitgelachen wordt als je nog geen 90 kg weegt

@roxxe, ja van ampes gym heb ik ook al gehoord, kennis van me gaat er soms, maar het dchijnt dat je daar vierkant uitgelachen wordt als je nog geen 90 kg weegt
das zever franky, ik ken de baas (rudy) en die is erg vriendelijk en zelf nooit last gehad van iemand, er komen huisvrouwtjes, jonge gastjes, van alles beetje

de reebok wellness in roeselare is ook goe

reebok welness? maar is dan meer health- center? zoek eerder hardcore-gym zoals ampes, nu ja mijn kennis is ook geen beest van 100kg, en hij amuseert zich er wel, zegt ook dat de sfeer er goed is, jij bent van roeselare zeker? wat vind je van het sportstadion, maar zijn meer erg jonge gasten zeker?

nee hoor, genoeg gewichten & machines in de reebok

sportstadium is goekoop en als ook wel aan te raden

ok roxxe, thnx, het sporstadion is een optie, zeker daar ik al 2 avonden per week in roeselare ben voor de kunstacademie, is niet ver uit elkaar, en zijn er daar ook wat oudere BB-ers?

haha, trainen he, ik begrijp je, maar ik bedoel moesten het er enkel 15/16-jarigen zijn, zou ik het wel zo leuk niet vinden

nee, want kwestie van goed door te trainen, vind ik dat het hier thuis alleen op mijn zolder wel goed gaat daarvoor, maar het zou wel een stimulans zijn, als afwisseling es tussen anderen te trainen ook

nope franky der komt van allerlei slag volk ;)

ok, thnx, heb op een ander forum ook al goede reacties over het sportstadion gehad, zal er zeker es informeren over openingsuren, prijs,enz.
Zullen ook wel niet allemaal grote mannen zijn daar, zullen er ook wel zijn die net als ik eerder voor conditie, en een sterker lichaam trainen, wanytt ik ben nu nog maar mager ventje van 77kg voor 1m80, allez, kan niet klagen, vorig jaar in augustus toen ik begon 62kg, is gewoon mijn bedoleing naturel voort te doen, heb er een leuke sportieve hobby in gevonden

Fitness galaxy in Eernegem, daar komt er wat van alles, De leeftijden liggen tussen 18 en 45.

Nog nooit een binnengegaan, Maar ik heb wel een hele slechte gezien. Dicht bij de brandweer in Brugge.

Ja, ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Maar dat is geen gewone gym denk ik? Dit is enkel bedoeld voor mensen die herstellende zijn van een ongeluk denk ofzo? :)
Ik heb wel eens binnengekeken maar het lijkt meer op een revalidatiecenter dan op een gym :D

Eernegem ligt in de buurt van Brugge, 20km ervan denk ik. Bekegem-Eernegem-Jabbeke:D

Terug
Naar boven