XXL Nutrition

gyms in west-vl waar veel 40+ komen?

• Topic Starter Topic Starter
is tof reacties en tips over gyms te horen, maar heb mijn keuze al gemaakt, het wordt het sportstadion in roeselare, het gemakkelijkst daar ik het kan combineren bv de vriidagavond samen met de kunstacademie. Een passage fitness, ben ik niet zo voor, druk, veel healthers, liever waar en enkel KT gedaan wordt, kan ik nog leren aan anderen ook, en je kan in passage fitness in roeselare waarschijnlijk niet squatten en deadliften, wat een must is voor mij, is ook voor benen- en rugtrainingen dat ik een gym zou erbij nemen, omdat het daarvoor interessant is ook es toestellen te gebruiken

is tof reacties en tips over gyms te horen, maar heb mijn keuze al gemaakt, het wordt het sportstadion in roeselare, het gemakkelijkst daar ik het kan combineren bv de vriidagavond samen met de kunstacademie. Een passage fitness, ben ik niet zo voor, druk, veel healthers, liever waar en enkel KT gedaan wordt, kan ik nog leren aan anderen ook, en je kan in passage fitness in roeselare waarschijnlijk niet squatten en deadliften, wat een must is voor mij, is ook voor benen- en rugtrainingen dat ik een gym zou erbij nemen, omdat het daarvoor interessant is ook es toestellen te gebruiken

Roeselare ken ik niet
in Kortrijk kun je wel deadliften en squatten
is de enige passage waar ze kickfun geven : goede trainer die een soort bokstraining geeft - boksen gebeurt uiteraard op staande bokspijler;)

de passage fitness in kortrijk heeft wel de naam dat er veel gays zitten

ok, maar kortrijk is alweer iets verder voor mij

ok, maar kortrijk is alweer iets verder voor mij

jij woont in Kortemark niet ??
Kortrijk is inderdaad ver en nogeens je moet niet al geloven wat ze zeggen over de reputatie van een gym, zelf eerst gaan kijken
wat die gays betreft : je staat hiervoor open of niet
is zoals bij de vrouwen : als je zijn type niet bent laten ze je gerust of moesten ze je benaderen : toon geen interesse.
is een slechte mythe dat bodybuilders en fitnessers gay zijn
niets van waar man;)

ik woon in staden, maar kies voor het sportstadion in roeselare om te gaan trainen, zal het gemakkelijkste zijn, is in kortemark ook goede gym, maar roeselare is makkelijekr dat ik het kan combineren als ik naar de kunstacademie ga

ik woon in staden, maar kies voor het sportstadion in roeselare om te gaan trainen, zal het gemakkelijkste zijn, is in kortemark ook goede gym, maar roeselare is makkelijekr dat ik het kan combineren als ik naar de kunstacademie ga

succes met je training let op je voeding, volg een splitschema en je komt er "clean" beetje bij beetje;)

no prob, lukie, let goed op mijn voeding, woog verleden jaar in augustus toen ik begon amper 62kg, nu 77kg, training bouw ik beetje bij beetje op, nu ja, deadlift 6x105kg, parallelsquat 6x90kg, gaat toch al goed, ga nu ook met wat lager gewicht full squat es ertussen doen, ik hoef helemaal niet groot te worden, maar vind het erg leuk sporten, train thuis omdat het praktischer is met gezin, maar heb wel een behoeft om toch 1x per week in gym of zo, is tof en tussen anderen te trainen, en daarom liefts beetje hardcore gym, geen health-toestanden, heb een maat die me begeleidt met voeding en trainingsschema's, al krijg ik nooit de fysiek van een bodybuilder, kan me eigenlijk niet schelen, ik voel me gewoon erg goed sinds ik bezig ben, en zal wel nog sterker worden hoe langer ik het doe. ik weet wat je bedoelt met "clean", nee ik heb niks meer dang ezonde voeding nodig, sport eigenlijk voor gezondheid, dus....zoals ik al zei is voor mij letterlijk spiertraining

ik ga nu al enekle weken de vrijdag trainen in het sportstadion te roeselare, is echt een gym naar mijn hart, vooral het feit dat het overgrote deel tienersjongens zijn, stelt me op mijn gemak, daar ik op mijn leeftijd nog maar een beginner ben, die jongens lachen niet met iemand als ik, integendeel het klikt goed met die jongeren, is echt een heel toffe sfeer daar, iedereen traint er intsensief volgens zijn eigen kunnen

Isogym in Izegem is ook goed, daar train ik. Uitbater is 40+ en het volk is van jong tot oud :)

rond welk uur zit er wat volk in fitness galaxy in eernegem ?
wellicht savonds ?

Er is ook de Nisus in Ruddervoorde, daar trainen een paar oude knarren (70 en 80+), alsook een aantal 40+ ers (waaronder mijzelf)
Er staan een aantal cardiotoestellen, maar vooral krachttoestellen, halters tot 50 kg en meer dan genoeg gewicht om de baren te laden.

De paramount heeft niet echt zoveel 40+ers meer in de gewichtenkamer, de meesten hangen tussen de 20 en 30 met af en toe wat fitness jongetjes.. De paramount schikt nu toch om bodybuilding wat af te schrikken daar :/ Er zijn ideeën om de gewichten ( NOG ) te verminderen, alhoewel de max dumbbell nu al amper 40kg is.

Er zijn wel enkele 40+ers in de Paramount maar echt veel zou ik het niet noemen. Of je vind ze terug in cardio, enkel Erwin Note en 2 anderen zie ik geregeld rond lopen in de gewichten kamer van 40+

Terug
Naar boven