MuscleMeat

gyno bij tren - test

riseandshine

mister buff
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
yooo mannen

deze zomer een kuurtje doen van 12 weken test e en tren e
nu weet ik dat bij 9 op 10 gebruikers nolva niet genoeg is bij gyno. kameraad was bij de 1 op 10 en voor hem voldeed nolva blijkbaar wel . maar die kan ik wel verkrijgen bij men huisarts...

wat raden jullie mij aan ? heb al verschillende meningen gelezen . maar zou toch graag op voorhand iets in huis hebbe voor moest ik er last van krijgen
dacht eerst aan arofixen (nolva + aromasin) als nakuur
en aromasin voor moest ik last krijgen tijdens.

maar heb gezien dat voor sommige aromasin niet helpt.dat het hierbij niet volledig verdwijnt
dus mss beter dostinex of letro voorzien dan voor moest ik er last van krijgen tijden de cycle ??

1 van de k*t nadelen van letro blijkt dan weer dat het blijkbaar een libidokiller is:rolleyes:

mvg

yooo mannen

deze zomer een kuurtje doen van 12 weken test e en tren e
nu weet ik dat bij 9 op 10 gebruikers nolva niet genoeg is bij gyno. kameraad was bij de 1 op 10 en voor hem voldeed nolva blijkbaar wel . maar die kan ik wel verkrijgen bij men huisarts...

wat raden jullie mij aan ? heb al verschillende meningen gelezen . maar zou toch graag op voorhand iets in huis hebbe voor moest ik er last van krijgen
dacht eerst aan arofixen (nolva + aromasin) als nakuur
en aromasin voor moest ik last krijgen tijdens.

maar heb gezien dat voor sommige aromasin niet helpt.dat het hierbij niet volledig verdwijnt
dus mss beter dostinex of letro voorzien dan voor moest ik er last van krijgen tijden de cycle ??

1 van de k*t nadelen van letro blijkt dan weer dat het blijkbaar een libidokiller is:rolleyes:

mvg

Bij tren als nakuur zoiezo al arofix ivm cortisol,en ik zou cabergoline(dostinex)

achter de hand houden.

• Topic Starter Topic Starter
ok thx ;)

Ik blijf er bij letro is het meest effectiefste,trouwens heb nog zowel bromo als dostinex gebruikt deeden geen reet tegen gyno.Libido gebruik ik provi voor en anders tadalafil.

• Topic Starter Topic Starter
ja heb gehoord dat het de groei van gyno wel zou stoppe ,maar niet verminderen ???

Terug
Naar boven