Fitness Seller

Gyno(deukje)

Olver

Novice
Waardering
0
ben 6 weken geleden geopenreert aan gyno 2 kanten ze hebben 38gram weg gehaald 32 aan de ander kant, maar ben echt niet tevrede!! er zitten nu soort van deuk in me borst,het val echt zwaar hard op!!en vooral als ik me borst spier aan span!!echt kloté!!ga binnen kort terug als het niet weg gaat

hoop dat dit nog hersteld, weet hier iemand meer van

greetZ

Ik heb er geen verstand van hoor, maar wat als je nou gewoon lager in je bf% gaat staan? Ze hebben natuurlijk niet een stukje van je borstspier weg gehaald maar alleen wat vet. Als je op je borst droog staat zou je het niet moeten zien lijkt mij, maar correct me if I'm wrong.

• Topic Starter Topic Starter
dat zal kunnen ja!!zal eens wat minder gaan eten!dan hoop ik dat dat het is???

dat is het risico van de OK als ik me niet vergis

• Topic Starter Topic Starter
iemand anders ervaring mee>?

Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben dat het inderdaad 1 van de nadelen van deze operatie 'kan' zijn.

ik ben zelf vorig jaar januari geopereerd aan gyno en bijgevolg heb ik nu ook twee deuken, is een foutje geweest van je chirurg hij heeft namelijk niet gezegd dat ze enkel de harde schijf wegsnijden maar heel de borstklier zodat je nooit meer gyno kunt krijge, de deuk word een beetje minder opvallend maar je zal er mee moeten leren leve, ik spreek volledig uit eigen ervaring. en geloof mij voor mij jou is heel duidelijk zichtbaar maar voor anderen valt het goed mee

mvg

Bedankt dat je 'n topic van 2 jaar en 9 maanden oud bumpt. :)

mvg

Terug
Naar boven