XXL Nutrition

Gyno door boldelone voorkomen?

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Het volgende probleem speelt zich af bij een vriend van me die ereug gevoelig is voor gyno .
Maar wil er toch het fijne van weten omdat ik binnenkort start met een gelijkaardige kuur en zelf ook ereug gevoelig ben voor gyno:(

De persoon in kwestie is bezig met een cycle 600mg sus en 600mg bold voor 10 weken met kickstart turanibol voor de eerste 4 weken

Neemt hierbij als antie e arimidex en zelfs nog femera als voorzorgsmaatregel

De eerste 3 weken gaan goed maar dan treed er alsnog gyno op :eek:

Wij vermoeden dat dit door de bold komt omdat deze roid licht aromatiseerd door middel van progesterone en gyno door sus voorkomen word door arimidex en de femera.

Nu probeerd hij de gyno te blokken met nolvadex maar moet deze op 20 mg ed houden voor de gyno op een afstand tez houden:o

Nu vraag ik me af hoe je het beste een gyno die van bold komt voorkomt en /of geneest???
Heb gehoort dat vit b injeckts dit deels kunnen voorkomen

:eek:

Wij vermoeden dat dit door de bold komt omdat deze roid licht aromatiseerd door middel van progesterone en gyno door sus voorkomen word door arimidex en de femera.

Nu probeerd hij de gyno te blokken met nolvadex maar moet deze op 20 mg ed houden voor de gyno op een afstand tez houden:o

Nu vraag ik me af hoe je het beste een gyno die van bold komt voorkomt en /of geneest???
Heb gehoort dat vit b injeckts dit deels kunnen voorkomen

eq en progn? wat ie voortaan zou kunnen proberen om femara eerst 2 weken voorafgaand aan de kuur te nemen. heb je beter stabielere bloedwaarde.
wat je zou kunnen doen, had er zelf nl ook last van.
is 1 mg ari ed/eod
20mg nolva ed
50mg provi ed

als je dan nog last krijgt van ergere gyno is t echt beroerd.
vitb injects? je bedoelt vast prog sides tegen gaan met b6 (of was t b5) igg is diostinex/bromo een betere keuze

denk eerlijk gezegd dat de gyno eerder door de sust komt ipv de bold

Hier uit Big cat profiles

The aromatisation of boldenone is too small to cause real problems and in normal doses (300-400 mg/week) problems such as gynocomastia and too much fat retention are unheard of.

Misschien zou het toch kunnen omdat ie op 600mg zit, maar zeer oinwaarschijnlijk

eq zet niet om in progn. zoals benny eigenlijk al zei

• Topic Starter Topic Starter
De femera nam hij ook van voor de kuur al
en de arimidex 1mg eod
Dit zou toch normaal genoeg moeten zijn?
Ik vind het ereug vaag dat de gyno er als nog doorkomt

Nog een vraagje door welke omzetting komt de gyno door door bold als het niet van progesterone komt?

hoi ben maat waar jere het over heeft verhaal is beetje anders
de kuur is
300 supersust e3d
300 bod e3d
kickstart 40 mg tboll per dag 1e 4 weken
AI femara 1.25 mg eod nu naar ed gegaan ben ook 2 weken op voorhand begonnen zoals hier word aangewezen
problemen zijn eind derde week begonnen ben onmiddelijk gestart met 40 mg nolva per dag en dat werkte aanvanklijk maar de gino zet zch toch weer door
ben er wel gevoelig aan en laat hem soieso wegdoen in het najaar vind het alleen jammer want zal de bold er nu toch uit moeten laten om voorlopig verdere schade te voorkomen en de test iets moeten uppen om toch nog goede gains te halen ik kuur naamlijk maar max eens per jaar dan wil je er wel het beste uithalen greetz

de test zorgt ervoor en niet de eq!

Dat was de persoon in kwestie aan het woord;) hoi maatje

Moeilijke situatie dit

nogmaals het lijkt me sterk dat de bold ervoor, zorgt het zal eerder de test of dboll zijn die het veroorzaakt.

ok dennis en benny als de test daarvoor zorgt moet de femera toch volstaan ???

btw het is turaniboll geen d boll

Boldenone aromatiseert slechts ongeveer half zoveel dan testosteron. Dus de gyno zal voornamelijk komen van de sustanon maar de boldenone zal ook wel zijn bijdrage leveren (25% theoretisch gezien).

Je kan nolva + proviron proberen, werkte bij mij toch om de gyno te onderdrukken (nolva alleen hielp totaal niet)

Gr

was zoals ik vertelde tboll en niet dboll wat dus ook nog stuk minder aromatiseerd en de 1.25 femara plus 40 mg nolva zuden de aromatisering van de test toch wel ruimschoots moeten remmen en blokken

was zoals ik vertelde tboll en niet dboll wat dus ook nog stuk minder aromatiseerd en de 1.25 femara plus 40 mg nolvadex zuden de aromatisering van de test toch wel ruimschoots moeten remmen en blokken

Nolvadex schijnt een maximumwerking te hebben bij 20mg, dus meer nemen zou nog steeds dezelfde werking hebben dan 20mg (hier ergens op het forum gelezen). Fermara heb ik geen ervaring mee... Maar volgens bij probeer je toch best eens de proviron @ 50 mg/dag erbij te gooien.

of arimidex mss eens proberen heb je toch nog staan

btw begint arimidex snel te werken??

over de echtheid van alle producten heb ik weinig twijfel kan mischien de femara vervangen door ari die werkt toch onmiddelijk maar dan houd het op provie duurt zeker een week voor ik em heb anders ben ik genoodzaakt de kuur af te breken en dat zou ik toch jammer vinden

Imo is nolva de beste keuze tegen gyno, je zou eventueel de arimidex kunnen proberen, anders weet ik het ook niet

belangrijk is verschil te onderscheiden tussen nolva en ari
werken allebei totaal verschillend
ari gaat (allemaal kort door de bocht, i know) t probleem bij de wortel te lijf
nolva hecht zich aan de receptoren van je tepel zodat de oestrogeen zich niet kan hechten

hoop dat de ari toch zijn werk doet voor je;)

Terug
Naar boven