AndroidHealthClinic

OXY

gyno is wel in de laatste tijd.

(ik klop het maar even af)

Zie irl echt nooit mensen met gyno, en op dbb lijkt iedereen het te hebben.
Van de mensen die ik ken irl die kuren heeft toch wel de helft in meer of mindere mate gyno. Zelf heb ik ook een klein knobbeltje.
Meeste hebben het trouwens niet heel erg, amper zichtbaar.

Big Cat gebruikt het bij wedstrijd voorbereiding omdat je er vol en hard van wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik las dat je 'alles' al had geprobeerd tegen je gyno maar lees misschien het belangrijkste middel, namelijk dostinex/caber niet erbij. Wellicht dat dit je wel kan helpen.

Ja ik heb er ook aan gedacht maar ik zit nu niet aan de 19nor dus prolactine gerelateerd kan het niet zijn.

In november laat ik de hele klier weghalen kan niet wachten tot het zo ver is!

@Curtis waar laat je het weghalen? Hier in belgenland heb je ergens een kliniek die het voor 500 euro doet. In Hasselt

Ja ik heb er ook aan gedacht maar ik zit nu niet aan de 19nor dus prolactine gerelateerd kan het niet zijn.

In november laat ik de hele klier weghalen kan niet wachten tot het zo ver is!

Als je alles al geprobeerd hebt, kan jet zo goed Caber ook eens proberen, ook al gebruik je geen 19-NOR. Kan je niks mis mee doen.
Wat gebruikt die in voorbereiding?

En Oxy heeft supereffect op HEEL LAGE BF, vandaar het gebruik in wedstrijdvoorbereiding.

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
@Curtis waar laat je het weghalen? Hier in belgenland heb je ergens een kliniek die het voor 500 euro doet. In Hasselt
Haha daar heb ik het 2x laten doen nooit laten doen!!! Luc Bosmans heet ie deed ook echt alles fout wat ie maar fout kon doen. Heb het 1x bij hem onder locale verdoving gedan en 1x in het ziekenhuis daar en bijde keren heeft ie amper wat weggehaald en 50% laten zitten, terwijl hij de hele klier weg zou halen. Uiteindelijk en al me geld teruggeist en ook gekregen.

Ik ga in november bij dhr van oosterom in het medisch centrum alkmaar. Komt tot dusver zeer professioneel over en krijg garantie erbij als het niet helemaal 100% weggehaald word.

Terug
Naar boven