MuscleMeat

Gyno hulp nodig

ineedhelp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Even ter alle duidelijkheid, ik heb geen zin om afgezeken te worden, ik wil gewoon vragen of er nog een mogelijkheid is.

Ik heb dus gyno na mijn kuur 2 jaar geleden ondertussen, nu heb ik mij daar toen nooit goed genoeg in verdiept en dus niks aan gedaan... Ja ongelofelijk stom natuurlijk. Nu 2 jaar later en wijzer wil ik het toch nog weg hebben.

Nu is mijn vraag is het proberen van bijvoorbeeld letro of armidex nog nuttig na 2 jaar of is operatie de enige mogelijkheid?

Ik hoop dat jullie serieus kunnen reageren want het is al kut genoeg. Thanks...

Je kan proberen mer arimidex of letro maar gaat volgens mij weinig doen.

Als het er al lang zit is het opereren.

Bij mij heeft Letro zeker geholpen, het is wel echt troep, maar in mijn opinie beter dan een operatie van 2500,-

ik heb het opgebouwd tot 2,5 (1 tablet) toen begon het ook zijn werk te doen....maar dan ben je wel continue een touw + ophanging aan het zoeken. wat een t*fus spul.

moet er wel bij vermelden dat ik al gyno jaren had zitten wat mij niet stoorde. 7 maanden na kuur werd het 2x zo groot. na Letro is het weer op zijn oude formaat.

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij heeft Letro zeker geholpen, het is wel echt troep, maar in mijn opinie beter dan een operatie van 2500,- ik heb het opgebouwd tot 2,5 (1 tablet) toen begon het ook zijn werk te doen....maar dan ben je wel continue een touw + ophanging aan het zoeken. wat een t*fus spul. moet er wel bij vermelden dat ik al gyno jaren had zitten wat mij niet stoorde. 7 maanden na kuur werd het 2x zo groot. na Letro is het weer op zijn oude formaat.

Thanks voor je reactie, ik ga het dan denk ik toch eens bestellen om te proberen.

Ik zou die troep niet nemen. maarja je moet het zelf weten

Bij mij heeft Letro zeker geholpen, het is wel echt troep, maar in mijn opinie beter dan een operatie van 2500,-

ik heb het opgebouwd tot 2,5 (1 tablet) toen begon het ook zijn werk te doen....maar dan ben je wel continue een touw + ophanging aan het zoeken. wat een t*fus spul.

moet er wel bij vermelden dat ik al gyno jaren had zitten wat mij niet stoorde. 7 maanden na kuur werd het 2x zo groot. na Letro is het weer op zijn oude formaat.

Zit nu op 3mg/dag sinds een dikke week en voel niks van bijwerkingen? Gyno word niet groter maar ook niet kleiner.... Fake Letro dan of niet?

AXX pharma. 30 tabs (1potjes) van 1mg/stuk

Thanks voor je reactie, ik ga het dan denk ik toch eens bestellen om te proberen.

ik weet niet of je er baat bij hebt als je al 2 jaar een hard knobbeltje hebt zitten, maar goed proberen kan altijd. opbouwen is lastig als je UG hebt, pillen zijn lastig doormidden te breken, maar bouw een 4tal dagen op met een halfje, daarna een week op hele tabletten. als je na die week totaal geen verbetering merkt zou ik afbouwen. ik zou die troep bij geen enkel merkbaar resultaat niet langer willen slikken

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

AXX pharma. 30 tabs (1potjes) van 1mg/stuk

geen idee kerel helaas

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet of je er baat bij hebt als je al 2 jaar een hard knobbeltje hebt zitten, maar goed proberen kan altijd. opbouwen is lastig als je UG hebt, pillen zijn lastig doormidden te breken, maar bouw een 4tal dagen op met een halfje, daarna een week op hele tabletten. als je na die week totaal geen verbetering merkt zou ik afbouwen. ik zou die troep bij geen enkel merkbaar resultaat niet langer willen slikken ---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ---------- geen idee kerel helaas

Kan je mij het merk dat jij hebt eens pmen?
Volgens mij mag je namelijk niet openbaar zeggen hier ofzo

Terug
Naar boven