MuscleMeat

gyno of opgezwollen kliertje?

Gmachine

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
rechtsonder men rechtertepel voelde ik in de douche een ovaal iets.. het lijkt net of het een opgezwollen klier is. tepels jeuken niet & zijn ook niet gevoeliger dan normaal ze zien er gewoon normaal uit misschien een puffy, door het constand voelen & denken eraan & is het wel iets gevoeliger nu..
zou dit gyno zijn? of mss gwn een opgezwollen klier? heb alvast 1.25mg letrozole binnen & ga dit elke dag aanhouden & kijken hoe het evolueerd? wat denken jullie?

ik zet 2,6ml super sust & 2ml super tren perweek.

een opgezwollen klier IS gyno man

Dit is zeker gyno.
Letro is nu wel gelijk een heftige reactie van je, ik zou eerst nolva 10mg/dag proberen kijken of je het stabiel krijgt. Met geluk slinkt het tot bijna niks in je nakuur.
Je zult met toekomstige kuren zeker rekening moeten houden met gyno.

Nolva maakt receptoren gevoeliger met tren, toch? Aangezien dit prolactine gyno is, een DHT erbij nemen (winstrol, proviron) met arimidex/aromasin, of caber/bromo om prolactine direct aan te pakken. Oestrogeen en prolactine werken synergistisch op elkaar (één van beide elimineren werkt).

• Topic Starter Topic Starter
Dit is zeker gyno.
Letro is nu wel gelijk een heftige reactie van je, ik zou eerst nolva 10mg/dag proberen kijken of je het stabiel krijgt. Met geluk slinkt het tot bijna niks in je nakuur.
Je zult met toekomstige kuren zeker rekening moeten houden met gyno.

het zou tog prolactine gyno kunnen zijn van de tren, in dit geval maakt nolvadex dit tog alleen maar erger?

@ Qxx oke bedankt man, vanaf maandag neem ik er winstrol bij & momenteel blijf ik dan op 1.25mg letrozole zitten

Laatst bewerkt:
het zou tog prolactine gyno kunnen zijn van de tren, in dit geval maakt nolvadex dit tog alleen maar erger?

@ Qxx oke bedankt man, vanaf maandag neem ik er winstrol bij & momenteel blijf ik dan op 1.25mg letrozole zitten

De verhoogde gevoeligheid is tijdelijk, je zult daarna gewoon profijt hebben van nolva. Letro pakt aromataze aan maar niet het nu aanwezige oestrogeen. Het resultaat van letro laat nog wel ff op zich wachten. Ik zou ook zeker Dostinex toevoegen. En als je gyno dan nog niet weg gaat dan zou ik de sust drastisch verlagen.

Succes bro

• Topic Starter Topic Starter
tren valt binnen 3 weekjes weg & sust loopt dan nog 3 weken door.
vanaf de tren wegvalt nolva toevoegen of kan ik dat alvast nu doen?

Terug
Naar boven