XXL Nutrition

gyno pubertijd VS kuren

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.018
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Moage!

Ff n vraagie::rolleyes:

Heb lichte pubertijds gyno overgehouden.. Vergroot / verkleint dit de kans op gyno tijdens het kuren??

Alvast bedankt!
David

Kans zal in iedergeval niet verkleinen...

Moage!

Ff n vraagie::rolleyes:

Heb lichte pubertijds gyno overgehouden.. Vergroot / verkleint dit de kans op gyno tijdens het kuren??

Alvast bedankt!
David

JA!!!!! Let heel goed op tijdens kuren, iets wat ik niet deed (geen kennis of internet) toen ik mijn kuur deed!
Heb nu dus Gyno!

eerst late wegsnijden, naar je dokter gaan en zegge dat het je hindert.

• Topic Starter Topic Starter
Zo erg is het niet (zie mijn gallery).. het is ook niet echt hard, maar ben bang dat het erger word als ik na de zomer mijn eerste kuur pak..
dus gewoon extra goed opletten dus.. Bedankt!

Zo erg is het niet (zie mijn gallery).. het is ook niet echt hard, maar ben bang dat het erger word als ik na de zomer mijn eerste kuur pak..
dus gewoon extra goed opletten dus.. Bedankt!

Ja, goed opletten.. Nolvadex en Femera goed bij de hand houden!

dan neem je gewoon de kuur en laat je het achteraf wegsnijden als je gyno krijgt. ;)

Jij zou toch de eerst komende jaren niet kuren vanwege je leeftijd?

Dat klopt..
Was wel de planning idd, maar de plannen zijn langzaam wat veranderd :o
Heb hier lang over gedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor.. Ik ken de gevaren maar zie er toch veel meer voor- dan nadelen in, dus heb besloten 1 oktober te beginnen (het word Test E 500 only 10 wk).. (Ik doe dit dus niet onvoorbereid zonder research te hebben gedaan over AS om dan van een 'vriend' zomaar wat zooi te kopen om in de zomer als een balon op het strand te kunnen lopen :D ) Heb hier lang over gelezen en nagedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor..

Laatst bewerkt:
Dat klopt..
Was wel de planning idd, maar de plannen zijn langzaam wat veranderd :o
Heb hier lang over gedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor.. Ik ken de gevaren maar zie er toch veel meer voor- dan nadelen in, dus heb besloten 1 oktober te beginnen (het word Test E 500 only 10 wk).. (Ik doe dit dus niet onvoorbereid zonder research te hebben gedaan over AS om dan van een 'vriend' zomaar wat zooi te kopen om in de zomer als een balon op het strand te kunnen lopen :D ) Heb hier lang over gelezen en gedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor..
Is test-e nou het bekende "beginnerskuurtje" ?

Is test-e nou het bekende "beginnerskuurtje" ?

Word tegewoordig wel steeds vaker aangeraden idd.. Ik haal liever zoveel mogelijk uit mijn 1e kuur.. Ipv veel mensen met bijvoorbeeld een dboll only als 1e kuur.. (ik hoef zoiezo geen tabs)

Laatst bewerkt:
juist goede 1e keuze!
Ik doe hetzelfde kuur, zit in week6. Als ik jou was zou ik wat winny tabs naast nemen om wat droger te worden aangezien je beetje vocht retentie krijgt van test e.

test.e: wk1/10
winny 40/50mg: wk8/10 of wk10/12
nakuur: wk12/..

Heb hier lang over gedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor.. Ik ken de gevaren maar zie er toch veel meer voor- dan nadelen in, Heb hier lang over gelezen en nagedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor..

dat heb je dus niet gezien je topic!!! als je goed had nagedacht en info had verzameld had je die vraag nl niet gesteld...maar verder lekker zelf weten:D

als je goed had nagedacht en info had verzameld had je die vraag nl niet gesteld...

Ik ben dit nog nooit tegen gekomen en heb er eigenlijk nooit over na gedacht.. Ik weet wat ik moet doen áls ik er last van krijg.. De vraag die ik hier stel is gewoon omdat ik benieuwd ben, ik heb het antwoord niet nodig voor mijn kuur..

omdat je dingen zelf doet, zijn ze ineens niet meer bagger? hahaha

3 weken is veel en veel te kort!

niet voor hem Einstein!

Hij twijfelt of hij orals wel wil gebruiken. Het is zijn eerste kuurtje, en hij is veelst te jong om te gebruiken zelfs! Kom jij aan met je ''hardcore'' 3 weken is veel te kort, ****in keyboard warrior..

zit ie er al in jongen??

Terug
Naar boven