XXL Nutrition

gyno pubertijd VS kuren

niet voor hem Einstein!

Hij twijfelt of hij orals wel wil gebruiken. Het is zijn eerste kuurtje, en hij is veelst te jong om te gebruiken zelfs! Kom jij aan met je ''hardcore'' 3 weken is veel te kort, ****in keyboard warrior..

Als je dan toch al gaat kuren... Doe het dan goed! (ook al is hij te jong)
3 weekjes is voor elke roid wel erg kort, zou dan eerder 4/5 weken pakken.

• Topic Starter Topic Starter
niet voor hem Einstein!

Hij twijfelt of hij orals wel wil gebruiken. Het is zijn eerste kuurtje, en hij is veelst te jong om te gebruiken zelfs! Kom jij aan met je ''hardcore'' 3 weken is veel te kort, ****in keyboard warrior..

Óók voor mij Einstein.. Dus eigenlijk bevestig je nu dat je zelf ook te weinig pakt.. Ik twijfel niet of ik orals wil gebruiken, heb alleen liever een inject, en combos bewaar ik liever nog ff voor m’n volgende kuur ..

Nog niet bro :) Als het zover is komt er een zeeer uitgebreide log met veel foto's / filmpies / updates

Idd.. Ik heb al zo veel logs gezien van jonge mensen, die allemaal eindigen in leeftijddiscussies.. Ik hoop dit te voorkomen doordat mensen zien dat ik hier toch al een tijd aan het researchen ben, in plaats van in de gym bullshit verhalen aan neem zoals "vriend van mijn heeft ook 12 kilo gegaint op winstrol only en heeft alles gehouden, leeftijd maakt niet uit ik kan het wel voor je regelen".. AS brengt gewoon heel veel risico’s met zich mee, mijn leeftijd is nog een extra risico, maar dat wil ik (net als de andere risico’s) toch nemen..

Heb hier lang over gedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor.. Ik ken de gevaren maar zie er toch veel meer voor- dan nadelen in, (Ik doe dit dus niet onvoorbereid zonder research te hebben gedaan over AS om dan van een 'vriend' zomaar wat zooi te kopen om in de zomer als een balon op het strand te kunnen lopen :D ) Heb hier lang over gelezen en nagedacht, en voor mijn gevoel ben ik er klaar voor..

Je traint pas een half jaar serieus en denkt er al klaar voor te zijn???
Je bedoelt dus eigenlijk: ik heb er lang over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik te ongeduldig ben om eerst een fatsoenlijke basis te bouwen.

Wel goed dat je je erin verdiept.

3 weekjes is voor elke roid wel erg kort, zou dan eerder 4/5 weken pakken.

jah maar de basis van de kuur is de test.e op 500mg.
Alleen pak je de laatste 3/2 weken winstrol om wat strakker uit te komen.
Snap niet wat hier mis mee is???

Je traint pas een half jaar serieus en denkt er al klaar voor te zijn???
Je bedoelt dus eigenlijk: ik heb er lang over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik te ongeduldig ben om eerst een fatsoenlijke basis te bouwen.

Wel goed dat je je erin verdiept.

Ik train een half jaar serieus met voeding.. daar voor 1,5 jaar zonder voeding, en maar 2x per week.. in die tijd heb ik al een aardige basis gelegd (ik zeg zeker niet dat ik al in de buurt van mijn natuurlijke top ben)
enneh, over dat ik ongeduldig ben moet ik je wel een klein beetje gelijk in geven :rolleyes: .. bodybuilding is gewoon zo'n ziekelijke obsessie geworden dat ik echt niet meer kan wachten.. (ik weet dat ik vooral daar veel commentaar op krijg, maar ik hoop dat mensen in hun achter hoofd houden dat ik niet zomaar wat aankloot, en ik er echt voor ga)

Alleen pak je de laatste 3/2 weken winstrol om wat strakker uit te komen.
Snap niet wat hier mis mee is???

hebben we laatst toch over gepraat...een middel 2-3 weken pakken?
hahahahah

houd eens op met die domme, zinloze en ondoordachte 'adviezen' van je want die gaat echt te ver:(

Ik train een half jaar serieus met voeding.. daar voor 1,5 jaar zonder voeding, en maar 2x per week.. in die tijd heb ik al een aardige basis gelegd (ik zeg zeker niet dat ik al in de buurt van mijn natuurlijke top ben)
enneh, over dat ik ongeduldig ben moet ik je wel een klein beetje gelijk in geven :rolleyes: .. bodybuilding is gewoon zo'n ziekelijke obsessie geworden dat ik echt niet meer kan wachten.. (ik weet dat ik vooral daar veel commentaar op krijg, maar ik hoop dat mensen in hun achter hoofd houden dat ik niet zomaar wat aankloot, en ik er echt voor ga)

Is AS dan de ontbrekende schakel in je bodybuilding-lifestyle??? Als je nu al zegt dat het een ziekelijke obsessie is dan zul je nog eens goed moeten gaan nadenken over het waarom. Waarom er zo'n obsessie van maken? En dan vraag ik me nog af in hoeverre het een obsessie is. Eet je 6-7 keer per dag netjes je rijst met kip/biefstuk? Drink je voldoende? Slaap je genoeg? Haal je het uiterste uit je trainingen? Iemand uit mijn omgeving is geobsedeerd door BB. Laatst heeft hij ook meegedaan aan de YBF met een fysiek waar menig gebruiker jaloers op kan zijn. Heb jij dezelfde instelling als hij?

Is AS dan de ontbrekende schakel in je bodybuilding-lifestyle??? Als je nu al zegt dat het een ziekelijke obsessie is dan zul je nog eens goed moeten gaan nadenken over het waarom. Waarom er zo'n obsessie van maken? En dan vraag ik me nog af in hoeverre het een obsessie is. Eet je 6-7 keer per dag netjes je rijst met kip/biefstuk? Drink je voldoende? Slaap je genoeg? Haal je het uiterste uit je trainingen? Iemand uit mijn omgeving is geobsedeerd door BB. Laatst heeft hij ook meegedaan aan de YBF met een fysiek waar menig gebruiker jaloers op kan zijn. Heb jij dezelfde instelling als hij?

Haha ik lees je post en herken alles wat je zegt :rolleyes:
Voor mijn gevoel is AS inderdaad de ontbrekende schakel.. Ik eet idd volgens schema, ik drink voldoende, ik slaap genoeg, ik haal het uiterste uit m´n trainingen, en mijn doel is zeker in de toekomst wedstrijden te gaan doen..

Ok, wat is dan jouw ommekeer geweest. Je leeft nu een half jaar serieus als BB-er, maar daarvoor?

hebben we laatst toch over gepraat...een middel 2-3 weken pakken?
hahahahah

houd eens op met die domme, zinloze en ondoordachte 'adviezen' van je want die gaat echt te ver:(

wtf man, jij bent gewoon zo'n domme achterlijke boer die als wat 'anders' is dom noemt. Mensen pakken toch ook 2/3 weken d-bol aan het begin van de kuur... waar maak ik me ook druk om, laat maar zitten;)

@david, je weet zelf ook wel dat het te vroeg is. Maar uiteindelijk is de keuze aan jou, ik zou me er heel goed in verdiepen. Is het de risico wel waard?

Ok, wat is dan jouw ommekeer geweest. Je leeft nu een half jaar serieus als BB-er, maar daarvoor?
Wat bedoel je met ommekeer?? Ommekeer tot die levensstijl?? of ommekeer tot het besluit middelen te gebruiken??
Een jaar geleden trainde ik wel, maar had ik niet de discipline om te lezen, 4 keer per week te trainen, te eten..

Enneh, die ommekeer (qua levensstijl).. Een half jaar geleden begon in mijn thuis situatie aardig wat shit (wat nog steeds bezig is).. Ik denk dat ik toen meer ben gaan trainen als afleiding, en begon me toen gewoon
steeds meer te interreseren.. Van kwaad tot erger, op gegeven moment was ik verkocht, en werd ik wakker met bb en ging ik slapen met bb..

wtf man, jij bent gewoon zo'n domme achterlijke boer die als wat 'anders' is dom noemt. Mensen pakken toch ook 2/3 weken dianabol aan het begin van de kuur... waar maak ik me ook druk om, laat maar zitten;)

@david, je weet zelf ook wel dat het te vroeg is. Maar uiteindelijk is de keuze aan jou, ik zou me er heel goed in verdiepen. Is het de risico wel waard?

Je noemt nu iemand waar jij nog heeeel veel van kan leren een achterlijke boer, en je vergelijkt dianabol met winstrol.. Maargoed, ik verdiep me erin, heb de afgelopen tijd zeeer veel geleerd, en leer nog steeds.. En ja, het risico vind ik het waard..

wtf man, jij bent gewoon zo'n domme achterlijke boer die als wat 'anders' is dom noemt. Mensen pakken toch ook 2/3 weken dianabol aan het begin van de kuur...

wat een hoop stoere praatjes...dennis=domme achterlijke boer:hahaha:

zeg gevaarlijke 'napoleon' je roept maar raak...ik lach je niet alleen online uit maar ook irl!! hahahahahahaha

:D weer ff On-topic:

Ik heb antwoord op mijn vraag.. Zal er dus extra goed op letten, en de spullen bij de hand houden..

Bedankt voor de reacties !!

Terug
Naar boven