AndroidHealthClinic

Gyno ! stoppen met anavar of niet??

decreimer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
vraagje,
Zit in kuur 12weken Test E laatste 6weken Anavar 80mg/pd
Heb sinds week 9 last van opkomende gyno. ben nu sinds 5 dagen gestopt met Test en begonnen met tamoxifen 30mg. De anavar moest (wou) ik nog 2weken doornemen, maar merk dat de gyno niet verbeterd (misschien zelfs nog iets erger)
Vorige kuur had ik ook last, maar verbeterde heel sterk na enkele dagen tamoxifen
Heeft dit nou iets te maken met het feit dat ik nu nog steeds anavar voortzet of niet? ???
Anders stop ik ook hiermee :( vertrek binnen enkele weken op vakantie en heb nou geen zin om daar met opgezwollen tepels te zitten :D
VP is 9 % momenteel
alvast bedankt!

Voor zover ik weet aromatiseert Anavar niet, en veroorzaakt het dus niet op zichzelf gyno. Wel kan het zijn dat Anavar bijdraagt aan een hormonale onbalans, en hier gaat tamoxifen op zichzelf niks tegen doen. Gezien de fase waarin je zit zou ik zelf deze onbalans gewoon herstellen in de nakuur met een lichte dosis clomid (niet meer dan 50mg pd) en tamoxifen (niet meer dan 20mg pd.) De tamoxifen houdt de receptoren bezet, en clomid herstelt ondertussen her natuurlijk vermogen tot test productie. Denk er de volgende keer aan om een AI mee te laten lopen vanaf het begin. Arimidex op 0.25mg om de dag om mee te beginnen is tegenwoordig vrijwel standaard procotol voor dit soort kuurtjes, en zorgt ervoor dat oestrogeen op afstand blijft waardoor gyno sowieso geen kans heeft.

Weet je overigens wel zeker dat je spul echt is?

Hoezo een AI meelopen op standaard test e?
Remt je gains toch als een malle?

Is van de test nog, gezien je 5 dagen geleden voor het laatst heb gezet (althans, dat begrijp ik uit je incoherente verhaal).

Gek genoeg wordt dat alleen ''bevestigd'' op dit forum, zonder coherent wetenschappelijk onderzoek, waarbij de internationale fora dit gewoon als onjuist beschouwen. De enige verklaring voor 'minder gains' is dat je gewoon droger blijft met een AI, of er gewoon in doorslaat en je oestrogeen de grond in boordt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties

Verhaal was misschien niet heel duidelijk, ben niet zo goed in iets uit te leggen :o
Gyno is idd van de Test, heeft niks met anavar te maken (gear is echt trouwens)
Is niet de eerste keer dus ben er blijkbaar overgevoelig aan
Probleem is dat ik het normaal snel onder controle heb met Nolva.
Het is echter de eerste keer dat ik tablets op het einde toevoeg, met als bedoeling wat droger uit de kuur te komen.
Omdat het nu nogal fel was had ik besloten om met de Test te stoppen en die laatste 2 weken de tabs nog verder te nemen.
Aangezien het nu niet beterde vroeg ik mij dus af of het iets met de (nogal grote) GELIJKTIJDIGE inname van Anavar kon te maken hebben!
Misschien maak ik mij zorgen om niks, of heb ik te weinig geduld :D
Anyway, ik dacht misschien beter is vragen aan de mensen die meer ervaring hebben dan mezelf
Test was trouwens 250/5d (was geen bulkkuur dus ;) )

thx!

80mg Anavar per dag. Waarom zo hoog?

Werkt super bij mij op hogere doseringen 80 en 100mg. Vind het aan die dosering veel beter dan winny
Ik laat bij elke kuur regelmatig bloed prikken en heb geen hogere leverwaardes bij 100mg Anavar dan 40mg Winstrol
In combinatie met lage dosis test een simpele en heel efficiente kuur.

Voor zover ik weet aromatiseert Anavar niet, en veroorzaakt het dus niet op zichzelf gyno. Wel kan het zijn dat Anavar bijdraagt aan een hormonale onbalans, en hier gaat tamoxifen op zichzelf niks tegen doen. Gezien de fase waarin je zit zou ik zelf deze onbalans gewoon herstellen in de nakuur met een lichte dosis clomid (niet meer dan 50mg pd) en tamoxifen (niet meer dan 20mg pd.) De tamoxifen houdt de receptoren bezet, en clomid herstelt ondertussen her natuurlijk vermogen tot test productie. Denk er de volgende keer aan om een AI mee te laten lopen vanaf het begin. Arimidex op 0.25mg om de dag om mee te beginnen is tegenwoordig vrijwel standaard procotol voor dit soort kuurtjes, en zorgt ervoor dat oestrogeen op afstand blijft waardoor gyno sowieso geen kans heeft.

Weet je overigens wel zeker dat je spul echt is?

Arimidex zou ik er sowieso niet bijnemen. Blokkeerd al je oestrogeen waardoor je een upregulatie van je oestrogeen receptoren krijgt.
Bij dit soort kuurtjes gewoon provi nemen ernaast.

Daarnaast heeft nolva bij mij nog nooit geholpen tegen oestrogeen. Dat spul werkt zo traag. Heb je bijna niets aan

Arimidex zou ik er sowieso niet bijnemen. Blokkeerd al je oestrogeen waardoor je een upregulatie van je oestrogeen receptoren krijgt.
Bij dit soort kuurtjes gewoon provi nemen ernaast.

Daarnaast heeft nolva bij mij nog nooit geholpen tegen oestrogeen. Dat spul werkt zo traag. Heb je bijna niets aan

Proviron dan direct mee laten lopen of alleen starten als problemen beginnen voor te doen?
50mg ??
Is ook een beetje de reden waarom ik mij niet aan Tren waag! prolactine-gyno :eek:

Mythische gyno :eek:

Werkt super bij mij op hogere doseringen 80 en 100mg. Vind het aan die dosering veel beter dan winny
Ik laat bij elke kuur regelmatig bloed prikken en heb geen hogere leverwaardes bij 100mg Anavar dan 40mg Winstrol
In combinatie met lage dosis test een simpele en heel efficiente kuur.

Oke.. Ik vind het persoonlijk erg veel want ik bereikte (gelukkig) met 50mg gewoon een goed resultaat.

Jazeker bij de nachtapotheker:p

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 09:55 ----------

Probleem met veel UG tabs of fake HG tabs is dat ze er methyltest of dbol ingooien. Hoeft nog geeneens bewust te zijn, er wordt ook veel gerommeld met de poeders in China.

Welke wel goed is weet ik niet, ik waag me aan alle tabs niet meer...

Jazeker bij de nachtapotheker:p

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 09:55 ----------

Probleem met veel UG tabs of fake HG tabs is dat ze er methyltest of dbol ingooien. Hoeft nog geeneens bewust te zijn, er wordt ook veel gerommeld met de poeders in China.

Welke wel goed is weet ik niet, ik waag me aan alle tabs niet meer...

HG anavar? ik dacht dat dat niet bestond of toch wel??

Terug
Naar boven