MuscleMeat

gyno vermijden in kuur zonder anti oestrogeen

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
heb nu een kuurtje deca en testo achter de rug heb er wat puffy nipels aan over gehouden treken wel weg door de nolvaex nu

maar ik wil tijdens mijn volgende kuur geen anti e pakken op wat moet ik dan letten
(mijn doel met kuuren zo wijnig mogelijk bijwerkingen en drooge kilo's paken moet niet veel zijn maar kwaliteit (anavar wil ik omdat het pezen sterker kan maken dacht ik en omdat ik blesure gevoelig ben was ik ook aan gh aan het denken maar de een zegt dat het de pezen versterkt en de andere zegt dan weer van niet ik dacht 2iu heel jaar rond ben ooknog maar 22j)

ik dacht aan

1-16 testo 250mg
1-14boldenone 800mg

18-21 nolvadex

of meerderekeeren achtereen met tussen pauze van 2 tot 3 maande

1-8 anavar 70mg
1-8 proviron 25mg
1-8test prop 100mg eod

8-12 nolvades

hGH op jouw leeftijd is zonde van het geld. dont do it.
je 1e kuur lijkt me zelf wel aardig.

je kan ook kijken naar middelen als trenbolone, masteron, primobolan. deze aromatiseren niet. en met een kleine hoeveelheid test (250mg ew) ernaast moet dat toch wel wat gaan opleveren.

anavar vind ik zelf brol, vieze orals.. duur.. doet weinig.

• Topic Starter Topic Starter
heb primobolan gehad van ug lab rood doosje

en kreeg toen de gino ben daarna overgestapt op deca ?

Gyno bedoel je waarschijnlijk .. ?

En de kans is veel groter met Deca als met primo, en volgens mij is de kans heel klein dat je zelfs met primo gyno kunt krijgen als ik me niet vergis

laat gewoon je klieren volledig weghalen ga ik ook doen :)

Zoals je zegt 250mg test met 800mg bold is ideaal.

• Topic Starter Topic Starter
en voor een kuurtje met korte esters bv 6weeken ?

bv 1-6tren 150mg eod
1-7 test prop 100mg eod

zal ik ook niet snel gyno krijgen dan of moet ik tren aleen paken zonder test?

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

en klieren weg halen kost toch een hoop geld
zo erg is het nu ook weer niet bij mij
als ze stijf zijn zie je er niets van :rolleyes:

ik wil gewoon zeker zijn bij men volgende kuur dat ik geen echte gyno krijg;)

Tren zonder test zal niet superveel gains geven om nog maar niet te spreken over mr. limpdick.

Als je zeker geen gyno wil, enkel schone gains en een kuur die niet zwaar is blijf dan bij je test/bold voorstel.
Tren is zwaar mentaal en fysiek: Slecht slapen, agressie en ik wordt er toch sloom van.

Tren zonder test zal niet superveel gains geven om nog maar niet te spreken over mr. limpdick.

Als je zeker geen gyno wil, enkel schone gains en een kuur die niet zwaar is blijf dan bij je test/bold voorstel.
Tren is zwaar mentaal en fysiek: Slecht slapen, agressie en ik wordt er toch sloom van.

je leest idd veel erge sides van tren, maar als je heb op 200mg pw pakt ga je er heerlijk op zonder de heftige sides.

heb hem samen met 500 test 200 bold 200 tren dus

Terug
Naar boven