flurie
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
heb nu een kuurtje deca en testo achter de rug heb er wat puffy nipels aan over gehouden treken wel weg door de nolvaex nu
maar ik wil tijdens mijn volgende kuur geen anti e pakken op wat moet ik dan letten
(mijn doel met kuuren zo wijnig mogelijk bijwerkingen en drooge kilo's paken moet niet veel zijn maar kwaliteit (anavar wil ik omdat het pezen sterker kan maken dacht ik en omdat ik blesure gevoelig ben was ik ook aan gh aan het denken maar de een zegt dat het de pezen versterkt en de andere zegt dan weer van niet ik dacht 2iu heel jaar rond ben ooknog maar 22j)
ik dacht aan
1-16 testo 250mg
1-14boldenone 800mg
18-21 nolvadex
of meerderekeeren achtereen met tussen pauze van 2 tot 3 maande
1-8 anavar 70mg
1-8 proviron 25mg
1-8test prop 100mg eod
8-12 nolvades
maar ik wil tijdens mijn volgende kuur geen anti e pakken op wat moet ik dan letten
(mijn doel met kuuren zo wijnig mogelijk bijwerkingen en drooge kilo's paken moet niet veel zijn maar kwaliteit (anavar wil ik omdat het pezen sterker kan maken dacht ik en omdat ik blesure gevoelig ben was ik ook aan gh aan het denken maar de een zegt dat het de pezen versterkt en de andere zegt dan weer van niet ik dacht 2iu heel jaar rond ben ooknog maar 22j)
ik dacht aan
1-16 testo 250mg
1-14boldenone 800mg
18-21 nolvadex
of meerderekeeren achtereen met tussen pauze van 2 tot 3 maande
1-8 anavar 70mg
1-8 proviron 25mg
1-8test prop 100mg eod
8-12 nolvades