XXL Nutrition

What the pros are using

In ieder geval geen high dose test en hgh ;) En ook geen trt of blast cruise, gewoon 12 weken kuurtjes en daarna weer tijd off.. Maar hij reageert er bizar goed op.. binnen een week kan ik zeggen wanneer hij weer on is, groter voller meer vasculariteit, bizar verschil.
Maar die metamorfoses in 1 maand die hij wellis post geloof ik niet helemaal. Wel mooie reclame natuurlijk!

Wat ik van een pro weet is dat ze ook allemaal bezig zijn met myostatin blokkers, en allemaal andere middelen die celdeling doen.
Dus denk aan igf , pegmgf, folistatin en nog veel meer.
Door deze producten zullen ze dus ook gigantisch groeien

Uiteraard geen test only, ik zeg alleen dat hij zijn test niet hoger doseert dan 500.

Zoals ik zei, ik vertel dit met zekerheid, valt niet over te discussiëren ;)
Dan zijn jullie vast een siamese tweeling want tenzij jij er 24/7 bij was kun jij niemand hier overtuigen.

Uiteraard geen test only, ik zeg alleen dat hij zijn test niet hoger doseert dan 500.

Zoals ik zei, ik vertel dit met zekerheid, valt niet over te discussiëren ;)

Ja, maar Later is dan ook geen top-IFBB pro. Het is een grote, ripped dude maar die monsters die kans hebben op het podium te staan bij de grote shows zijn nog eens 30 kilo aan spier zwaarder.

Je weet btw dat zn test niet hoog gaat, maar weet je wat hij erbij zet? Wil wel geloven dat hij veel beter reageert dan normale mensen, dat spreekt voor zich.

Later neemt kuurtjes?? daar geloof ik geen mallemoer van. Ach wees toch niet zo naief, je gaat dat massa nooit met een kut kuurtje van 12-14 weken behouden. Ga es op zn fb voor de grap.. Je zet je zelf voorschut davidcentral. Hij zit op voldoende gh en tren. en van mast zal die ook niet vies zijn gezien zn conditie in zn rug en schouders.

In ieder geval geen high dose test en hgh ;) En ook geen trt of blast cruise, gewoon 12 weken kuurtjes en daarna weer tijd off.. Maar hij reageert er bizar goed op.. binnen een week kan ik zeggen wanneer hij weer on is, groter voller meer vasculariteit, bizar verschil.

Ken zelf ook een wedstrijd jongen van midden-eind 30. met 1.78, 100kg contest gewicht. Hij had ook nog nooit cruise blast gedaan. Altijd 12 weken en off. Wel HGH year round. Zijn doseringen waren ook niet absurd. Zat zo rond de 500-600 test en 400 NPP (en wat primo/mast volgens mij).

Ik ben er vrij zeker van dat Jonathan later en hij elkaar kennen. Beide uit den haag.

Laatst bewerkt:
Wat ik van een pro weet is dat ze ook allemaal bezig zijn met myostatin blokkers, en allemaal andere middelen die celdeling doen.
Dus denk aan igf , pegmgf, folistatin en nog veel meer.
Door deze producten zullen ze dus ook gigantisch groeien

Hoe weet je dat?

Later neemt kuurtjes?? daar geloof ik geen mallemoer van. Ach wees toch niet zo naief, je gaat dat massa nooit met een kut kuurtje van 12-14 weken behouden. Ga es op zn fb voor de grap.. Je zet je zelf voorschut davidcentral. Hij zit op voldoende gh en tren. en van mast zal die ook niet vies zijn gezien zn conditie in zn rug en schouders.

Hij gaat indd langere tijden off, en staat er ook niet jaar in jaar uit zo bij..

Klopt, zoals ik al zei is hij iemand die extreem goed reageerd op middelen, en je heeel duidelijk kunt zeggen wanneer hij on en off is..

@Brotoscience, jonathan was jarenlang mijn werkgever, goede vriend en trainingsmaatje

Weet je ook andere dingen met zekerheid? Vb, wat ie naast test pakte, hoe lang, hoeveel x per jaar, etc

broodjes pindakaas + 500 testo = beestigggggg

Ben Jonathan voor de eerste keer tegengekomen op het allereerste flex camp bij siggi. En toen was het een stevig vettig baasje. Paar maand erna wint hij bijna alles waar hij aan mee deed...

Ik reageer zelf ook heel goed op AS maar we zullen nooit weten wat er juist bij hem is ingegaan maar om al dat vet van toen weg te krijgen en zelfs nog spiermassa op te bouwen gaat dat niet weinig geweest zijn.

Ik zie een familielid van Roelly geregeld. Als je hoort wat die pakt, man man man.

Weet je ook andere dingen met zekerheid? Vb, wat ie naast test pakte, hoe lang, hoeveel x per jaar, etc

De jaren dat ik met hem werkte en trainde gebruikte hij minder dan gram test, ernaast de gebruikelijke middelen (deca tren etc), toen 2x per jaar time on is time off.. geen hgh, slin en clen.. Hgh 1x gedaan te hoog gedoseerd en gelijk zwaar cts dus geen optie

Ik zie een familielid van Roelly geregeld. Als je hoort wat die pakt, man man man.

Spill the beans :p

Ik zou graag van bbers/pro bbers of gasten met een zeer nette fysiek willen weten.wat ze allemaal pakken en gepakt hebben.

Ik ken enkel gh15 en bostin loyd die er openlijk over praat en beide sources lijken me idioot to say the least.

Aan de andere kant heb je lee priest die erover openlijk praat, maar die kerel laat uitschijnen dat ie enkel.winstrol.ofzo pakte. Ook totaal ongeloofwaardig.

Weinig voor zo een fysiek. Compliment

Terug
Naar boven