Fitness Seller

What the pros are using

Hij heeft een langere periode geen aas gebruikt, sinds dit jaar weer mee bezig dacht ik

Dat flex camp was in 2005. Waarna hij de delfzijl pakte. Dat was toen dé wedstrijd in de benelux, spijtig dat die er niet meer is. Wel heb ik het gevoel als hij off gaat en off season gaat hij zich echt wel vet laat worden. 18-20 % vet is hij niet vies van heb ik het idee.

Maar ik heb even op zijn FB gekeken en ja hij is weer bezig met wedstrijden maar verre van een pro of een winnaar daar dus zijn gebruik is niet van toepassing hier.

Het is sowieso nauwelijks rendabel om pro te zijn. Als je al pro kunt worden obv je overwinningen kost het hebben van een prof licentie gewoon een paar 1000 euro per jaar.

Liar priest zit full of shit ja. Laatst claimde hij hoge natty test levels te hebben :roflol:

Dat flex camp was in 2005. Waarna hij de delfzijl pakte. Dat was toen dé wedstrijd in de benelux, spijtig dat die er niet meer is. Wel heb ik het gevoel als hij off gaat en off season gaat hij zich echt wel vet laat worden. 18-20 % vet is hij niet vies van heb ik het idee.

Maar ik heb even op zijn FB gekeken en ja hij is weer bezig met wedstrijden maar verre van een pro of een winnaar daar dus zijn gebruik is niet van toepassing hier.
Ik heb het over peroiode 2013 2014..

Laatst idd in spanje goed genaait

Ik geloof m wel als ie zegt niet meer dan 500 mg test....

Wat me wel op valt is dat hij 10 jaar terug tot 90 deed en nu nog. Heb je je dan niet verbeterd of is dat kortzichtig?

Heb met iemand getraind die prikte ik er 200 deca , wat primo en wat winstrol in.
er was toen een tijd niks te krijgen omdat de voornaamste leverancier gepakt was.

Die jongen won dat jaar elke wedstrijd, universe werd ie 2e.

Ik deed zelf de Holland op hetzelfde.

En hier zie ik mensen het 5voudige doen en nog steeds niet groeien haha sukkols

Zie nooit fotos hier dus hoe weet je dat nou?

Moet je beter kijken denk ik, zie ze weg, ik vind dat tegenvallen als ik dan kijk hoeveel ze erin stoppe

• Like
Waarderingen: Boca
Kwaliteit gear is ook heel belangrijk. Veel rommel op de markt

Kwaliteit gear is ook heel belangrijk. Veel rommel op de markt

Mg's zijn Mg's.

Het kan hooguit ondergedoseerd zijn en dan moet je gewoon meer ml's zetten. Feit blijft dan wel dat het om de Mg's gaat. Sommigen denken dus 1gr test te zetten maar het is een stuk minder dan.

Met goede gear en klote voeding kom je nog nergens. Hele plaatje moet kloppen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Ben nu zelf bezig met 100% echt spul, veel minder sides, geen pip en toch al 12kg erbij in 7 weken. Kan goed geloven dat de pro's hun dosis lager kunnen houden dan men denkt. Maar voeding is nog altijd nr 1 Heb soms moeite om dagelijks 3500kcal binnen te krijgen. Btw al eens erop gelet hoeveel de pros slapen per dag.

Ben nu zelf bezig met 100% echt spul, veel minder sides, geen pip en toch al 12kg erbij in 7 weken. Kan goed geloven dat de pro's hun dosis lager kunnen houden dan men denkt. Maar voeding is nog altijd nr 1 Heb soms moeite om dagelijks 3500kcal binnen te krijgen. Btw al eens erop gelet hoeveel de pros slapen per dag.

Welk echte gear?

broodjes pindakaas + 500 testo = beestigggggg
Hoe heet die andere buffe dude hier op DBB die beweerde max 500 test te zetten, en dan wel test only. Ben ff zn naam kwijt.
Met bril werd hij clark kent genoemd in post je foto topic. Sick fysiek, met NK meegedaan volgens mij.

sustanon van aspen, deca organon en proviron bayer via die winkel met het groene kruis ;-)

nope verpakking is mooi in het nederlands :-)

Terug
Naar boven