MuscleMeat

Gyno wegwerken of verkleinen met Letrozole/Femara?

Bezoekers in dit topic

LIJPOOOOOO geen letro nemen voor een cosmetisch iets
 
Als je al langere tijd gyno hebt. Kun je dat terug werken met letro? Ik dacht van niet...

ik heb eens een 6 maanden op 2.5 mg ED/EOD gezeten. dacht dat de gyno minder werd. enigste was dat mijn tepels minder puffy werden (alsof je net onder een koude douche vandaan komt) schijfje bleef gewoon zitten

operatie is enige optie! en dan een volledige
 
kan me herinneren dat je een keer 2.5mg letro ED genomen hebt. wat was de reden hiervoor ook alweer?

Aromatisering door test

Overgens heb ik dat 2 dagen gedaan,en toen snel af gaan bouwen omdat ik waanzinnig oedeem kreeg.Middel was dus erger dan de kwaal.Daarna slikte ik kwartje om de 3 a 4 dagen.
Maar ff 1 puntje:
TS gebruikt niet.Is dus een medische reden dat hij een verhoogd oestrogen heeft,zoals hij zelf aangeeft,finasteride wegens haaruitval.

Als hij dit dus doet is de kans groot dat door de rebound het even hard...lees harder terug komt.
LETRO is TROEP/BUNK/K@KERZOOI....tis een TOP MIDDEL,maar ook erg link voor je lipide gestel.Om nu ff lukraak letro als probeerseltje op een topdosering te gaan gebruiken,is tricky.
 
Ja, ik ga ook geen letro meer slikken tegen die gyno. Het lijkt me inderdaad veel te tricky en risicovol. De bijwerkingen zijn gewoon teveel. Ik ben naar de huisarts gegaan en gezegd dat ik er last van heb. Ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik hetzelfde verhaal heb gehouden. Ze gaan het nu weghalen. Gewoon zeggen dat je er fysiek last van hebt.
 
Ja, ik ga ook geen letro meer slikken tegen die gyno. Het lijkt me inderdaad veel te tricky en risicovol. De bijwerkingen zijn gewoon teveel. Ik ben naar de huisarts gegaan en gezegd dat ik er last van heb. Ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik hetzelfde verhaal heb gehouden. Ze gaan het nu weghalen. Gewoon zeggen dat je er fysiek last van hebt.
Hmja ze gaan het nu weghalen.
Ofwel gaat het je niet zo heel veel kosten met de kans dat de lokale prutser ff de opertaie gaat doen,of te wel ga je voor een bekend chirurg die je onder handen neemt en veel geld gaat neer leggen maar met de zekerheid dat er geen zichtbare littekes achterblijven.

Dat lijkt me allemaal meer tricky dan wat Letro slikken....niet??
 
Moet je niet zo brengen Dim,das is een aaname,en maak je een blij iemand bang.
 
Ok... je hebt gelijk...
I'm sorry..De griep saalt wat op me hoofd.
Succes.
 
ik twijfel ook nog steeds wat ik moet doen
ik heb al 6weken nolvadex genomen en de gyno is niet weg
ik weet niet of ik nog letro moet proberen(ivm bijwerkingen) of gewoon verder moet cutten en erna moest het er nog steeds zijn te laten opereren
 
Twee weken geleden is m'n gyno operatief verwijderd in het ziekenhuis. Nu mocht ik twee weken niet sporten, maar vind fitnessen wel iets intensiever voor de borst dan hardlopen of iets in die richting.

Heeft iemand hier zijn gyno operatief laten verwijderen, en hoe lang na de operatie weer begonnen met trainen?

Daarnaast zit het vol met wondvocht. Het doet niet meer echt pijn, maar door al dat vocht is het nu groter dan het was met de gyno. Heeft iemand ervaring hiermee? Wanneer ging het weg? De arts van het ziekenhuis vertelde mij dat als het na 2 maanden nog niet begon met miner worden ik contact moet opnemen. Maar 2 maanden is wel lang. :(
 
Kijk even in de gezondheids/uiterlijk sectie,staan denk ik 1000 gyno operaties in
 
vandaag begonnen met letro op 0.5
uurtje later al hoofdpijn maarja als het daar bij blijft en het helpt valt het nog mee.
 
ik heb eens een 6 maanden op 2.5 mg ED/EOD gezeten. dacht dat de gyno minder werd. enigste was dat mijn tepels minder puffy werden (alsof je net onder een koude douche vandaan komt) schijfje bleef gewoon zitten

operatie is enige optie! en dan een volledige

wat je nog zou kunnen proberen is om tijdens een kuur met vooral androgene middelen nolvadex de gehele kuur mee te laten lopen.... dit ga ik zelf iig nog wel proberen in deel 2 van mn huidige kuur. de resultaten zal ik nog wel posten.
 
Back
Naar boven