XXL Nutrition

gyno

maus35

Novice
Waardering
0
Hallo sportvrienden,

Hier even een vraagje...
Een maatje van mij, heeft na een aantal kuurtjes last van zijn tepel(s).
Hij is hier onlangs ook al aan geholpen, de bultjes hebben verwijderd.
Nu wil graag toch nog een licht kuurtje doen, maar alleen al van deca krijgt hij gelijk weer last van zijn tepels.
Gedurende dit kuurtje gebruik gemaakt van "proviron".
Houdt dit nu in dat het einde oefening is voor hem, op dat gebied????
Of bestaan er nog optie's...

Probeer het eens met alleen test en houd dan wat nolva achter de hand voor het geval gyno wel de kop doet opsteken

gebruik eens orimeten tijdens je kuur!!!!

nou bedoel je dat hij nog steeds last heeft van gyno zelfs na zijn operatie , wel ik heb ook een operatie achter de rug sinds vorig jaar en wil maandag terug beginnen kuren ook licht kuurtje heb ervoor nooit nagekuurd en kende ook geen nolvadex maar nu lees ik hier op de site enkel goede dingens over nolvadex dus ga ik dat proberen ik hoop dat ik die gyno niet meer krijg echt want is haatlijk!! men kuur is als volgt

week 1/8 100mg deca elke vrijdag
week 1/9 250mg sust elke maandag
week 6/9 50mg winny eod
week 12/14 nolvadex ed 20mg en eventueel als ik last krijg van gevoelige tepels inde kuur al beginnen heb het nooit gebruikt en ik hoop dat het zal helpen ik hou je op de hoogte

p.s:zeer lichte kuur maar heb al 5jaar niet gekuurd en heb wat schrik voor die gyno

Ik ben een aantal jaren geleden zelf ook geopereerd aan mijn beide tepels vanwege gyno. Het rare is dat de gyno toen 2 jaar na mijn laatste kuur is ontstaan. Zit nu in week 5 van mijn kuur. Heb gewoon nolvadex bij de hand mocht ik wat voelen. Ik was ook ontzettend bang dat ik last zou krijgen van gyno maar dat ik mij tot nu toe nog reuze meegevallen. Als je vriend echt zo bang is zou ik 25 mg proviron bij de kuur nemen. Zo pak je het gyno probleem bij de wortels aan.

hey maximous,

ik heb exact het zelfde meegemaakt 2 jaar na men kuur zwaare gyno echt borsten , ik wil nu maandag beginnen met men kuur is nu 5 jaar geleden gebruik je nu gewoon nolvadex in je kuur of ga je er gewoon mee nakuren want heb gehoord dat orimeten wel goed is... maar je zegt tot hier toe geen probleem te hebben ben blij voor jou kerel ik hoop dat het ook zo blijft.

nog 1 vraagje heb je na de operatie nu ook zo nog een beetje van die opgezwollen tepels en zo ingezakte tepels of geen last van dat en ben je tevreden met de operatie

p.s ben je nu gewoon een lichte kuur aan het doen omdat je vroeger gyno had of zeg je gewoon normaal kuurtje?

succes kerel

He Von diesel, ik heb gewoon nolvadex achter de hand voor het geval ik last krijg van gyno. Ik hoop ook dat ik er tijdens mijn kuur geen last van krijg, maar de tijd zal het uitwijzen.

Had na de operatie niet echt last van mijn tepels. Er zitten nog wel kleine knobbels achter mijn tepels, maar die hebben ze laten zitten zodat ik geen deuken in mijn borst krijg. Wel pijnlijk nog die knobbels. Ik check nog dagelijks mijn tepels op harde knobbels. Ik vind de hechting onder mijn tepels niet echt mooi gedaan:mad: . Denk dat ik nog een keer terug ga naar de chirurg.

Ben nu bezig met een kuurtje test e, 500 mg en deca, 400 mg. vanaf maandag begin ik met 40 mg winny tabs:)

laat iets weten als je die gyno weer begint te krijgen....ik hoop vanniet natuurlijk maar ik begin maandag ook met men kuur. en als ik jou was zou ik terug gaan naar die chirurg als je niet te vreden bent heb ik ook gedaan dus ben 2x geopereerd 1 jaar later dan... heeft me niets gekost de 2 de keer enkel 150 eur voor weet ik wat.... maar de operatie opzich was wel duur hier in spanje 3.500 eur ik weet niet hoe het in nederland zit? succes met je kuur verder.

p.s: wrm neem je winny tabs en geen spuiten,heeft dat iets te maken met die gyno of gewoon bewuste keuze?

Geen zin om weer een spuit om de drie dagen te zetten. Vind 2 x per week meer als zat;)
Maar laten we effe rekeing houden met de TS en zijn topic effe niet vernken.

ik heb hetzelfde als jullie nu..... ook 2 jaar na mijn winny only kuurtje :S ??
maar ik had het een half jaar naderhand toen ook, maar is toen weg gegaan.. nu krijg ik het weer terug, en nu in ergere mate :(
hopelijk wordt het niet steeds erger, ben nergens mee bezig en heb sindsdien ook niet gekuurt ofzo.....

misschien toch maar laten opereren

@ TS: ik zou nolvadex bij de hand houden, en wanneer het op komt zetten meteen mee beginnen

ps. zou het voor mij nut hebben om nolvadex te gaan gerbuiken ofzo??
of femara ? omdat ik niet aan het kuren ben, of gekuurt heb...

Idd zoals reeds gezegd kan je best deca vermijden en je houden aan minder oestrogene middelen. Maar elke anabool die van structuur veranderd in het lichaam en dus aromatiseerd zal aanleiding geven tot een risico op b*ch tits, dus je hebt nolvadex voor diegenen die het probleem pas aanpakken als het opduikt en je hebt arimidex, winstrol, proviron voor diegenen die preventief het risico tijdens de kuur willen verkleinen.

@ maus, je zegt:

'Hij is hier onlangs ook al aan geholpen, de bultjes hebben verwijderd.'

Bedoel je dat het operatief weggesneden is? Normaalgezien als ze alles hebben weggenomen moet de patient er toch vanaf zijn, anders is het niet 100% goed weggehaald.

Ik lees hier toch wel wat bevestigingen van de arts toen ik laatst wat vroeg.
Vroeg hem of nolvadex echt hielp na een kuur. Het helpt maar zodra je stopt kan het net zo goed alsnog komen.
En hij bedoelde dan na 1 maand, maar ik lees hier na pas 2 jaar!
Wel klote hoor.

Terug
Naar boven