AndroidHealthClinic

Kuur zonder gyno

  • Topic starter Bend
  • Startdatum
  • Reacties 138
  • Weergaven 8K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Berichten
114
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik ben me aan het voorbereiden om in de winterperiode een bulk kuurtje samen te stellen.
Heb ondertussen 3 kuurtjes gedaan maar telkens last van gyno gehad.Ik heb ervaring met winny/deca/sus/test/tren.

Met deca/sus/winny heb ik last gehad van gyno na de kuur.

Met test/tren heb ik ook last van gyno gehad vanaf de 4de week en heb de kuur moeten stoppen wegens een long ontsteking.

Met Winny only nergens last van gehad.

De 1ste kuur niet nagekuurd,is inmiddels bijna 20 jaar geleden.
De 2de en 3de kuur telkens met nolva nagekuurd en met test /tren ari laten mee lopen.

Nu wil ik eens een combinatie proberen waar je gyno zo goed als zeker mee kunt uitsluiten.wie heeft hier ervaring mee?
Zat aan de volgende producten te denken;Winny,mast,primo,proviron,turinabol.misschien in combinatie met een lage dosis test...

Ik hoor het graag.
 
125mg test en 400 tot 600mg Primo per week?
 
Aan deze combi zat ik ook te denken alleen weet ik niet of 125mg test genoeg gaat zijn.aan de andere zijde op 250mg test en 300mg tren kreeg ik al gyno...

Alleen maar niet aromatiserende producten zonder test er bij gaat volgens mij wij Nog effect hebben.
 
Niet kuren is je beste optie.
 
Idd,zoals voor iedereen...maar wat is dan de beste optie als je wel wil kuren.
 
Test only met een ai?
 
Nolvadex vanaf het begin van je kuur laten meelopen op 10/20mg is een optie.
 
weg blijven van die zooi :o
 
Of eerst je klieren laten verwijderen

Ze verwijderen nooit alles, ivm me indeuken dus gyno kun je altijd weer krijgen.

Was uiteraard grapje je van je en ik reageer te serieus
 
Als ik er nu eens een 3de product aan toe voeg,de test op 250 zetten en er dan winstrol aan toevoegen,bvb;
250 test/w,500 primo/w,50mg winny/dag
Of
125 test/w met 50mg tbol/dag met 500 primo
 
Of gewoon geen orals ¯\_(ツ)_/¯?
 
Als ik het op 2 producten houd zou ik voor 250 test met 500 primo willen gaan maar ik heb er wat schrik voor dat 250 test te veel gaat zijn en ik weer last van gyno ga krijgen.Als ik voor 125 test zou gaan dan zou ik er een 3de product willen bij nemen om een beter resultaat te behalen.
 
Als 125mg test te veel voor je is kan je net zo goed niet kuren denk ik.
 
Als ik het op 2 producten houd zou ik voor 250 test met 500 primo willen gaan maar ik heb er wat schrik voor dat 250 test te veel gaat zijn en ik weer last van gyno ga krijgen.Als ik voor 125 test zou gaan dan zou ik er een 3de product willen bij nemen om een beter resultaat te behalen.

Denk dat jij het gewoon niet helemaal begrijpt
 
Waar lees je dat 125mg te veel is?ik weet dat ik op 250mg met 300 tren last van gyno kreeg vanaf de 4de week...die kuur heb ik ook moeten afbreken omdat ik een long ontsteking opgelopen had en na de nakuur heb ik zo goed als niks van de gyno over gehouden.er zit nog een klein knobbeltje en dat heb ik al bijna 20 jaar.maar dus op 250test met 300 tren begon dat knbeltje wel effectief te groeien tot een schijf van een cm of 3 die nu teug volledig weg is tot een klein knobbeltje.
 
Waar lees je dat 125mg te veel is?ik weet dat ik op 250mg met 300 tren last van gyno kreeg vanaf de 4de week...die kuur heb ik ook moeten afbreken omdat ik een long ontsteking opgelopen had en na de nakuur heb ik zo goed als niks van de gyno over gehouden.er zit nog een klein knobbeltje en dat heb ik al bijna 20 jaar.maar dus op 250test met 300 tren begon dat knbeltje wel effectief te groeien tot een schijf van een cm of 3 die nu teug volledig weg is tot een klein knobbeltje.
Laat je opereren en kuur niet meer
 
Denk dat jij het gewoon niet helemaal begrijpt
Waar heb ik het dan mis?Ik wil de test gewoon zo laag mogelijk houden om de kans op gyno zo klein mogelijk houden.een kuur zonder test is in mijn ogen totaal zinloos.daarom dacht ik er een 3de niet aromatiseren product bij te voegen om toch een beter resultaat te behalen dan enkel test op zo een lage dosering.
 
Back
Naar boven