MuscleMeat

Kuur zonder gyno

Test aromatiseert in hogere mate dan deca.
Als je test op TRT dosis houdt (bijv. 150mg EW) en deca op 400 zet, zul je veel minder aromatiseren dan bijv. een 500 test only kuur.

Nolva preventief nemen kan gains in de weg zitten. Ik zou eerder voor Aromasin kiezen. Het doseren kan lastig zijn maar de meesten doseren het op 12.5 MG EOD.

Toch denk ik dat het gebruik van een AI overbodig is op deze doseringen. Het is niet de bedoeling dat je je E2 volledig onderdrukt.
Ehm.

Op dit forum is al honderdduizend keer gezegd dat tamoxifen tegen gyno de beste oplossing is. En dan nog komen sommigen hier aanzetten met van die kutadviezen over AI's.

• Topic Starter Topic Starter
Test aromatiseert in hogere mate dan deca.
Als je test op TRT dosis houdt (bijv. 150mg EW) en deca op 400 zet, zul je veel minder aromatiseren dan bijv. een 500 test only kuur.

Nolva preventief nemen kan gains in de weg zitten. Ik zou eerder voor Aromasin kiezen. Het doseren kan lastig zijn maar de meesten doseren het op 12.5 MG EOD.

Toch denk ik dat het gebruik van een AI overbodig is op deze doseringen. Het is niet de bedoeling dat je je E2 volledig onderdrukt.

125 tes/375 deca dan zit ik ook op 500mg per week(doseert wat makkelijker)+mast aan toevoegen 200 tot 400mg.
Of mast weg laten en direct ai of nolva laten mee lopen.
Test sowieso 2 weken langer laten doorlopen dan deca.

125testE/375deca/200mast
Of
123testE/375deca en aromasin of nolva laten mee lopen.

125 tes/375 deca dan zit ik ook op 500mg per week(doseert wat makkelijker)+mast aan toevoegen 200 tot 400mg.
Of mast weg laten en direct ai of nolva laten mee lopen.
Test sowieso 2 weken langer laten doorlopen dan deca.

125testE/375deca/200mast
Of
123testE/375deca en aromasin of nolva laten mee lopen.
125 testE / 375 deca / 400 mast zou ik aanhouden.

Ik denk dat preventief nemen van AI / Nolva overbodig is aangezien het aromatiseren zal meevallen op deze doseringen.

-

Laatst bewerkt:
Je kan ook je E2 laten testen dmv bloedonderzoek en aan de hand daarvan een ai nemen tot je binnen de range valt. Dit is hoe ik het op jp’s forum zag. Of zeg ik nu iets heel doms?:o
Als ik zo gevoelig was voor gyno zou ik gewoon niet kuren of eerst me geld investeren in een operatie ben je gelijk voor altijd van het probleem af, maar dat wil die niet horen.

Het zal toch test/mast of test/primo worden.
250test/200mast Of 250test/400primo,mijn voorkeur gaat naar primo.
Vanaf dat er gyno begint op te treden kan ik altijd de dosis test verlagen of de mast/primo verhogen.iets anders ga ik niet proberen,met deze combies zit ik het veiligste...

Laatst bewerkt:
Hallo,bbs.
Ik zit momenteel in week 5 van mijn cycle,360test/260 mast.(ik ben begonnen op 320test/200mast)alles loopt goed tot week 4 gyno komt opzetten.ik ben direct nolva beginnen nemen op 40mg ed.gyno is stabiel,word niet groter maar ook niet kleiner.Ik ben nu 5 dagen nolva aan het nemen.wat is nu de beste optie,nolva blijven doortrekken op 40mg en/of test verlagen?ik heb ook nog ari achter de hand.zou het te riskeren zijn om de laatste 3 weken de nolva gewoon op 40 te houden en test naar 400 verhogen om nog wat extra kilo's te pakken?

Als je tamoxifen echt is en fatsoenlijk gedoseerd zou 20 of misschien zelfs 10mg volgens mijn ervaring genoeg moeten zijn om je knobbels weg te krijgen. Maar je moet het wel wat tijd geven... over een week of 2 zouden ze al een stuk kleiner moeten zijn

Als je tamoxifen echt is en fatsoenlijk gedoseerd zou 20 of misschien zelfs 10mg volgens mijn ervaring genoeg moeten zijn om je knobbels weg te krijgen. Maar je moet het wel wat tijd geven... over een week of 2 zouden ze al een stuk kleiner moeten zijn

He's back! :D

Ik ben nog maar 5 dagen bezig dus,ben op 40mg gestart omdat ik me wat meer verdiept heb in tamoxifen en gelezen heb dat de beste vuistregel 10mg per 100mg test is...mischien dat ik vanaf de 2de week zak naar 30mg en zo afbouw tot 20mg tot einde kuur.zou ik de test nog verhogen voor 4 weken of op 360 laten? Ik heb de test zo laag gelaten om gyno te voorkomen,maar nu zit ik er toch mee...

Ik ben nog maar 5 dagen bezig dus,ben op 40mg gestart omdat ik me wat meer verdiept heb in tamoxifen en gelezen heb dat de beste vuistregel 10mg per 100mg test is...mischien dat ik vanaf de 2de week zak naar 30mg en zo afbouw tot 20mg tot einde kuur.zou ik de test nog verhogen voor 4 weken of op 360 laten? Ik heb de test zo laag gelaten om gyno te voorkomen,maar nu zit ik er toch mee...

Als je gyno hebt is het niet logisch om de dosering van een aromatiserend middel als test te verhogen

Is ook zo maar als ik test zou verhogen naar 400mg,zou ik mast verhogen naar 300mg.zou dat nog een verschil in gains maken of niet?Dat is de vraag wat ik me nu stel,is het de moeite en het risico waard?..

Laatst bewerkt:
Ik zit momenteel op 400 test/300mast.gyno is zo goed als verdwenen en zit nu op 20mg Nolva.
Ik merk wel dat de gains wat tegen vallen op deze dosering en dat mast bij mij niet veel helpt tegen gyno.Ik ga deze kuur op 10 weken houden en dan afronden.
Nu zit ik te denken voor de volgende cycle direct maar met nolva beginnen vanaf het begin en mib 600 test te zetten of 400test en 200 deca toe te voegen.Ik denk op test deca meer gains te maken maar dan zit ik weer met een 19nor...

Ik zit momenteel op 400 test/300mast.gyno is zo goed als verdwenen en zit nu op 20mg Nolva.
Ik merk wel dat de gains wat tegen vallen op deze dosering en dat mast bij mij niet veel helpt tegen gyno.Ik ga deze kuur op 10 weken houden en dan afronden.
Nu zit ik te denken voor de volgende cycle direct maar met nolva beginnen vanaf het begin en mib 600 test te zetten of 400test en 200 deca toe te voegen.Ik denk op test deca meer gains te maken maar dan zit ik weer met een 19nor...
Klopt. Keuzes...

Als je gevoelig blijkt te zijn voor oestrogeen gerelateerde gyno, bekent dit ook gelijk dat je gevoelig bent voor prolactine gerelateerde gyno van 19nors? Of zijn dit 2 geheel op zichzelf staande zaken die niks met elkaar te maken hebben?

Als je gevoelig blijkt te zijn voor oestrogeen gerelateerde gyno, bekent dit ook gelijk dat je gevoelig bent voor prolactine gerelateerde gyno van 19nors? Of zijn dit 2 geheel op zichzelf staande zaken die niks met elkaar te maken hebben?

gyno is altijd oestrogeen gerelateerd.
gezien je op 400 mg test al gyno kreeg ga je met 19-nor een nog meer verhoogde kans hebben

gyno is altijd oestrogeen gerelateerd.
gezien je op 400 mg test al gyno kreeg ga je met 19-nor een nog meer verhoogde kans hebben
Dat denk ik ook ja,nu 200mg deca is niet echt veel...
Beste optie blijft voor mij,test +ai.Ik kan proberen hoe hoog ik max in test kan gaan,volgende cycle 600mg en als dat goed werkt voor me op 600 houden ofwel test verhogen.400mg is sowiso te min voor mij...Ik ben momenteel 2% in vp gezakt en 4 kilo bijgekomen,niet slecht maar kan veel beter.

Jij bent echt zo'n iemand die gyno krijgt puur en alleen omdat je zo bang bent voor gyno.

Anyway, als je gevoelig bent voor gyno blijf je ver uit de buurt van deca.

Jij bent echt zo'n iemand die gyno krijgt puur en alleen omdat je zo bang bent voor gyno.

Anyway, als je gevoelig bent voor gyno blijf je ver uit de buurt van deca.
Natuurlijk,beoordeel maar iemand zonder dat je maar iets van die persoon af weet...
Wel een heel apparte gave die je hebt.
Alvast bedankt voor je reactie,spijtig genoeg brengt het me niks bij.

Terug
Naar boven