Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tweede stap is dat ik mijn haar uitval tijdens volgende (testosteron ) kuurtjes wil minimaliseren en hopelijk wat haren terug kan winnen.
Zo goedkoop? heb me er weleens in verdiept en daar kwam toen uit dat het me 30 euro per maand zou kosten waarop ik besloot dan maar kaal
Waar haal je het dan ?
je moet ook die 5 mg finasterid kopen, en door 4 delen.
100 tabs kosten ongeveer 50 euro in de apotheek.
Dacht dat 0.8 gram zelfs al genoeg zou zijn om het haarverlies wat tegen te gaan. Spijtig dat ik nogal wat sides ondervond van finasteride...

ja dan kan best kloppen, maar die 5mg tabs kan je maar door 4 delen
wat voor sides had je dan ?

Beginnende gyno en voelde me mentaal redelijk slecht![]()
, mentaal slechter voelen kan wel kloppen idd, vaak een vermindert libido bij veel gasten..****, beginnende gyno van fina ..dan heb je echt pech, mentaal slechter voelen kan wel kloppen idd, vaak een vermindert libido bij veel gasten..
.gebruik zelf nu een tijdje fina.en heb inderdaad ook last gehad van libido en shit!en dan heb ik het zelf nog redelijk laag gedoseerd,ik merk ook dat het met trainen allemaal veel moeizamer gaat vooral massa aankomen enzo.
hoe zit het eigenlijk als je gaat kuren en dan die fina erbij neemt,is dat niet tegenstrijdig allemaal?
Jongens,
Ik heb gemerkt dat ik bij Dht producten (primo en winny) toch aardig wat haren begin te verliezen bij mijn inhammen.
Graag wil ik dit beperken. Mijn eerste stap ik het stoppen/minimaliseren van AAS welke afgeleide zijn van dht. Dus geen winstrol en primo meer voor mij..