XXL Nutrition

Haaruitval

daar voorkom je dan toch geen inhammen mee?

Niet direkt, maar het is ook bedoeld om eigenlijk er voor te zorgen dat je niet MEER haar verliest met als mooie bijwerking dat het je haar dikker laat worden.

Wat bij mij dus raar is, TIJDENS een kuurtje heb ik nooit last van haaruitval.. Na de nakuur begint pas de ellende :(.... Gebruik nu zelf ook minoxidil, kijken wat het gaat opbrengen..!

net naar de apotheek geweest. willen ze me geen fina meegeven. moet het perse op recept van de dokter:(

koop andres gewoon van een ug merk, heb je ook..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook bij ug besteld, minox en fina.
Bij de apotheek kost dacht ik 30x 1mg fina 50 euro en 100ml mino 30euro... gewoon niet te doen. wordt nooit vergoed.. tenzij het is voor prostaat blabla, maar dat gaat niet gebeuren tenzij na onderzoek idd blijkt dat je het nodig hebt daarvoor.

Zo goedkoop? heb me er weleens in verdiept en daar kwam toen uit dat het me 30 euro per maand zou kosten waarop ik besloot dan maar kaal:D

Waar haal je het dan ?

je moet ook die 5 mg finasterid kopen, en door 4 delen.
100 tabs kosten ongeveer 50 euro in de apotheek.

je moet ook die 5 mg finasterid kopen, en door 4 delen.
100 tabs kosten ongeveer 50 euro in de apotheek.

Dacht dat 0.8 gram zelfs al genoeg zou zijn om het haarverlies wat tegen te gaan. Spijtig dat ik nogal wat sides ondervond van finasteride...

Dacht dat 0.8 gram zelfs al genoeg zou zijn om het haarverlies wat tegen te gaan. Spijtig dat ik nogal wat sides ondervond van finasteride...

ja dan kan best kloppen, maar die 5mg tabs kan je maar door 4 delen :(

wat voor sides had je dan ?

****, beginnende gyno van fina ..dan heb je echt pech ??? , mentaal slechter voelen kan wel kloppen idd, vaak een vermindert libido bij veel gasten..

Mja, de kans op gyno is redelijk klein. Lucky me hehe. In feite boeit het me niet meer dat m'n haarbos minder dik wordt. Het is tenslotte maar haar. En kan later toch nog altijd voor een comb-over gaan ;) .

gebruik zelf nu een tijdje fina.en heb inderdaad ook last gehad van libido en shit!en dan heb ik het zelf nog redelijk laag gedoseerd,ik merk ook dat het met trainen allemaal veel moeizamer gaat vooral massa aankomen enzo.
hoe zit het eigenlijk als je gaat kuren en dan die fina erbij neemt,is dat niet tegenstrijdig allemaal?

gebruik zelf nu een tijdje fina.en heb inderdaad ook last gehad van libido en shit!en dan heb ik het zelf nog redelijk laag gedoseerd,ik merk ook dat het met trainen allemaal veel moeizamer gaat vooral massa aankomen enzo.
hoe zit het eigenlijk als je gaat kuren en dan die fina erbij neemt,is dat niet tegenstrijdig allemaal?

als ik me de studie op argogenics goed herinner, staat proscar de gains haast niet in de weg (5% of zo) maar het zorgt er wel voor dat het vetverbrandend effect van testo op buikvet niet aanwezig is....proscar in de cut is dus geen goed idee.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Jongens,

Ik heb gemerkt dat ik bij Dht producten (primo en winny) toch aardig wat haren begin te verliezen bij mijn inhammen.
Graag wil ik dit beperken. Mijn eerste stap ik het stoppen/minimaliseren van AAS welke afgeleide zijn van dht. Dus geen winstrol en primo meer voor mij..

oxymetholone is ook een DHT afgeleide ;)

@ stal1n ja ik weet dat van anavar... en provi is dat ook. Maar die zijn stukke minder zwaar voor de haarlijn dan de echte killers zoals primo en winny. Daarnaast wil ik wel lean gainen.. en niet 20 weken gaan kuren met bold.

welke anabolen kan je gebruiken als je last hebt van haaruitval en welke niet?weet er wel een aantal maar is mischien wel makkelijk als iemand ze allemaal kan posten ofzo,alvast bedankt

eigk allemaal niet...
Maar de echte boosdoeners zijn dacht ik, primo, winny, masteron,en ehhhh vul me hier eff aan..

schadelijk voor je haar: test, tren, dianabol, anavar, oxy, primo, sustanon, eigenlijk alles wat meer dan voor de helft androgeen is qua ratio.

mild voor je haar: deca, bold, turinabol, alles wat hoog anabool en laag androgeen is.

Ik gebruik al zeker 7 maanden finasteride. Kocht het eerst bij de dermatoloog, 90 capsules voor 120 euro (DIKKE afzetterij) Koop het nu bij de apotheek 90 capsules voor 30 euro. Heb geen sides en ook met trainen niks gemerkt, zelfs niet dat je geen vet zou verbranden rond de buik...ik gebruik ook minoxidil....als je ze combineert ga je het meeste merken. Je kan ze beiden gewoon op www.minoxidil.com bestellen. Heb vandaag nog een pakketje binnen gekregen :)

edit/ ik gebruik het trouwens tegen erfelijke haaruitval. Heb zelf nooit anabolen oid gebruikt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven