Fitness Seller

Haaruitval

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik al zeker 7 maanden finasteride. Kocht het eerst bij de dermatoloog, 90 capsules voor 120 euro (DIKKE afzetterij) Koop het nu bij de apotheek 90 capsules voor 30 euro. Heb geen sides en ook met trainen niks gemerkt, zelfs niet dat je geen vet zou verbranden rond de buik...ik gebruik ook minoxidil....als je ze combineert ga je het meeste merken. Je kan ze beiden gewoon op [Link niet meer beschikbaar] bestellen. Heb vandaag nog een pakketje binnen gekregen :)

edit/ ik gebruik het trouwens tegen erfelijke haaruitval. Heb zelf nooit anabolen oid gebruikt.

Merk je zelf wel iets dat je meer haren krijgt? of dikker wordende haren? of het het gewoon 'minder snel kaal'???

Bij mij werkte et echt heel goed.. Ik werd boven op iets dunner.. Inhammen had ik al sinds mn 19e.. Bovenop werd weer vol en zelfs in mn inhammen kreeg ik kleine dons haartjes terug! Jammer dat ik er libido problemen van ondervond..

Wil et nog wel een keer proberen.. Hopen dat de sides dan minder zijn..

Merk je zelf wel iets dat je meer haren krijgt? of dikker wordende haren? of het het gewoon 'minder snel kaal'???

Ik merk er zeker wat van, vooral nu ik (sinds 3 maanden) ook bezig ben met minoxidil 5%.

Voordat ik met finasteride ben begonnen had ik enorm last van haaruitval en je kon mijn hoofdhuid gewoon zien na een tijdje. Toen ben ik met finasteride begonnen en na ongeveer 2 maanden werd het steeds minder...op dit moment is het stabiel. Ik ben ongeveer 3 maanden terug met minoxidil begonnen, sinds ik hiermee ben begonnen heb ik wel het meeste effect gezien. De haren zijn idd dikker geworden en de zwakke haarfollikels worden ook sterker waardoor die kleine dunne haartjes ook gewoon echte haren worden. Je kan uiteraard wel geen dode haarfollikels meer redden. Daarom vind ik het ook jammer dat ik er niet een jaartje eerder mee ben begonnen, dan zou ik op dit moment echt gewoon vol haar hebben.

Vergeet alleen 1 ding niet, zowel finasteride als minoxidil moet je blijven gebruiken. Zodra je ermee stopt zullen de haren binnen een jaar weer uitvallen.

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik wil het gebruiken tijdens en te voorbereiding van mijn kuren. Ik neem aan dat ik daarna niet kaal zal worden mocht ik stoppen en uiteraard niet kuren. Dit zie ik mezelf namelijk niet over 10 jaar nog doen. Ik wil gewoon een bepaald lichaam krijgen en vervolgens naturel verder... maar of dat gaat lukken is een hele andere discussie.

Terug
Naar boven