MuscleMeat

Haaruitval

Bezoekers in dit topic

Niemand die de kut opmerking heeft gemaakt?

Afscheren die hap...
Maar vervelend als je er aan gehecht bent, ik heb een volle bos maar maar millimeter het alsnog..:windup:
 
Niemand die de kut opmerking heeft gemaakt?

Afscheren die hap...
Maar vervelend als je er aan gehecht bent, ik heb een volle bos maar maar millimeter het alsnog..:windup:
Ja maar je haar millimeteren als je al je haar nog hebt kan er ook prima uitzien. Maar een kransje in toch een wat ander gezicht.
 
Ja maar je haar millimeteren als je al je haar nog hebt kan er ook prima uitzien. Maar een kransje in toch een wat ander gezicht.
Met een scheermes. Wat gaat je dit besparen aan kappers kosten ? En shampoo etcetera.
 
oa ketoconazol shampoo

Echt raar, ik heb die shampoo gekregen ivm jeuk en er stond in de bijsluiter dat haaruitval een bijwerking kon zijn, maar hoor steeds vaker hiero dat het juist helpt ertegen.

Ik weet dat mensen baat hebben bij cafeïne shampoo zoals plantur69.
er zijn verder ook haargroeimiddelen natuurlijk, die zitten ook in wimperserum bv. zoals bitamoprost.
En vitamine b8 (biotine) kan helpen.

En verder weet Galen vast wel wat en hoe met al zijn kennis over supplementen enzo :roflol:
 
En anders kan je altijd nog zoiets op je smoel zetten;

1660751582905.png
 
LJ Ik draag een prijk als John Travolta :p
 
Echt raar, ik heb die shampoo gekregen ivm jeuk en er stond in de bijsluiter dat haaruitval een bijwerking kon zijn, maar hoor steeds vaker hiero dat het juist helpt ertegen.

Ik weet dat mensen baat hebben bij cafeïne shampoo zoals plantur69.
er zijn verder ook haargroeimiddelen natuurlijk, die zitten ook in wimperserum bv. zoals bitamoprost.
En vitamine b8 (biotine) kan helpen.

En verder weet Galen vast wel wat en hoe met al zijn kennis over supplementen enzo :roflol:
Toegespitst op anabolen, maar ook wel wijder van toepassing:
 
  • Love
Waarderingen: LJ
Bijwerkingen ketoconazol
Shampoo:


Soms (0,1-1%): huidklachten (jeuk, irritatie, branderigheid, roodheid, droogheid, schilfering), huiduitslag, overgevoeligheidsreacties, pustels, acne, contacteczeem, folliculitis. Vet of droog haar, abnormale haartextuur, alopecia. Oogirritatie, verhoogde traanproductie. Smaakstoornis.

Verder zijn gemeld: angio-oedeem, urticaria en haarverkleuring.
 
Bijwerkingen ketoconazol
Shampoo:


Soms (0,1-1%): huidklachten (jeuk, irritatie, branderigheid, roodheid, droogheid, schilfering), huiduitslag, overgevoeligheidsreacties, pustels, acne, contacteczeem, folliculitis. Vet of droog haar, abnormale haartextuur, alopecia. Oogirritatie, verhoogde traanproductie. Smaakstoornis.

Verder zijn gemeld: angio-oedeem, urticaria en haarverkleuring.
In de patiënten bijsluiter staat dit;
Soms (kan voorkomen bij 1 op de 100 gebruikers) • Infectie van de haarwortels • Smaakafwijkingen • Oogirritatie, verhoogde traanproductie • Acne, allergische huidreactie (contactdermatitis) met symptomen als irritatie, jeuk en roodheid, droge huid; huiduitslag, branderig gevoel van de huid, schilferende huid, puistjes (ontstoken blaarachtige beschadigingen) • Abnormaal haarverlies of dunner wordend haar, veranderingen in de structuur van uw haar
 
In de patiënten bijsluiter staat dit;
Soms (kan voorkomen bij 1 op de 100 gebruikers) • Infectie van de haarwortels • Smaakafwijkingen • Oogirritatie, verhoogde traanproductie • Acne, allergische huidreactie (contactdermatitis) met symptomen als irritatie, jeuk en roodheid, droge huid; huiduitslag, branderig gevoel van de huid, schilferende huid, puistjes (ontstoken blaarachtige beschadigingen) • Abnormaal haarverlies of dunner wordend haar, veranderingen in de structuur van uw haar
Staat in farmaceutisch kompas wat ik schreef.

dit is van geneesmiddeleninformatiebank

btw; hier ook besproken

 
Laatst bewerkt:
Staat in farmaceutisch kompas wat ik schreef.

dit is van geneesmiddeleninformatiebank

btw; hier ook besproken

En wat bedoel je met het verschil dan?
 
Van farmaceutisch kompas zijn gemelde bijwerkingen, van fabrikant wat evt. kan
 
Van farmaceutisch kompas zijn gemelde bijwerkingen, van fabrikant wat evt. kan
Maar dan snap ik nog niet waarom ketoconazol hier als haargroei middel wordt bestempeld?
Bovendien meldt het fk net zo goed als geneesmiddelenbank haaruitval?

Ik denk dat ik het verkeerd begrijp :roflol:
 
Het is ook geen groeimiddel. HGH is een groeimiddel.
 
oa ketoconazol shampoo


Als:
- Acceptatie (nog) geen optie is.
- Voor jou kaal slechts koel is maar niet "cool".

Inderdaad sticky lezen dan.
 
En vitamine b8 (biotine) kan helpen.
Volgens mij heb je daar als supplement meer aan. Maar biotine heeft vooral invloed op hoe lang haar in de groeifase zit, dacht ik. Dus is meer voor als je wilt dat je haar sneller groeit, langer wordt, afgebroken haren, ect. Heb je niet zoveel aan als je kaal wordt.

Maar dan snap ik nog niet waarom ketoconazol hier als haargroei middel wordt bestempeld?
Bovendien meldt het fk net zo goed als geneesmiddelenbank haaruitval?

Ik denk dat ik het verkeerd begrijp :roflol:
Heeft invloed op DHT hormoon
 
Als:
- Acceptatie (nog) geen optie is.
- Voor jou kaal slechts koel is maar niet "cool".

Inderdaad sticky lezen dan.
Dank je, nogmaals ik ben niet kaal
 
Dank je, nogmaals ik ben niet kaal

Excusez moi.:D Het was jouw post nog een keer geciteerd voor de TS.

Ik had eigenlijk moet zeggen lees de Sticky hierover "zoals Bullshark al aan gaf".
Dan was duidelijker geweest dat ik -uiteraard- niet duidde op jouw begroeide hoofdhuid cq. weelderige haardos..
 
Chemische castratie dmv finasteride en implantaten is de enige solution, die shampoos en druppels zijn leuke extra
 
Back
Naar boven