XXL Nutrition

Haaruitval

Lees op veel haarfora dat essengen 6 plus (combi fina/minox) vooral goede resultaten geeft.
Gebruik het nu al een tijdje, weinig resultaat...
Geen hergroei iniedergeval, misschien stabilisatie.

Lees op veel haarfora dat essengen 6 plus (combi fina/minox) vooral goede resultaten geeft.
Gebruik het nu al een tijdje, weinig resultaat...
Geen hergroei iniedergeval, misschien stabilisatie.
Wat is een tijdje? Je moet maanden wachten. Een goed teken is als de jeuk op je hoofd plotseling stopt. Dat is bij mij het geval nu ik weer minox neem.

Wat is een tijdje? Je moet maanden wachten. Een goed teken is als de jeuk op je hoofd plotseling stopt. Dat is bij mij het geval nu ik weer minox neem.
Ik gebruikte minox een half jaar, toen overgestapt op essengen 6 dat nu een half jaar.
Jeuk aan het begin was super vervelend, nu stuk minder last van.
Hoezo is het stoppen een goed teken? Begint et dan wat te groeien?

Om even in te breken op een topic... iemand die vrouwen kent die 0,5% minoxidil lotion gebruiken? En of t helpt.

Iemand hier ervaring met Pyrilutamide? Mijn huidige stack is nu finasteride, oral minoxidil, ketoconazole 3x per week en microneedling met zeer goede resultaten. Twijfel om Pyrilutamide er bij te doen om meer groei te krijgen en potentieel in toekomst finasteride eruit te gooien als t niet nodig is

Iemand hier ervaring met Pyrilutamide? Mijn huidige stack is nu finasteride, oral minoxidil, ketoconazole 3x per week en microneedling met zeer goede resultaten. Twijfel om Pyrilutamide er bij te doen om meer groei te krijgen en potentieel in toekomst finasteride eruit te gooien als t niet nodig is
Hoe ben je aan oral Minoxidil gekomen? Mijn huisarts schrijft alleen een flesje voor.

Ik heb het een week of 6 gebruikt. Naar mijn ervaring werkt RU veel beter. Haaruitval werd wel wat geremd met Pyri maar vond het matig.
Daarnaast had ik last van een aantal sides. Weet natuurlijk niet of ik de real deal had, was van Actifolic. Is ook erg prijzig.

Ik heb het een week of 6 gebruikt. Naar mijn ervaring werkt RU veel beter. Haaruitval werd wel wat geremd met Pyri maar vond het matig.
Daarnaast had ik last van een aantal sides. Weet natuurlijk niet of ik de real deal had, was van Actifolic. Is ook erg prijzig.
Wat waren de sides die je ervaarde?

Mannen, ik merk helaas dat het kalingsproces is begonnen. 1 inham wordt ineens wat dunner, die ander is nog hetzelfde. Gelukkig merk ik het zeer op tijd en hoop ik dat jullie tips hebben wat het tegengaat en het zelfs misschien weer wat terug kan laten komen. Alvast bedankt
Ik had dat ook op jouw leeftijd,ik heb de tondeuse gepakt en alles weggehaald en daarna met een scheermes alles glad geschoren, beetje olie op het bolletje en gaan met die banaan😎

Wat waren de sides die je ervaarde?
Lichte hoofdpijn/brainfog 's ochtends. Libido lager en lichte ED.
Laatste 2 ervaar ik overigens ook als ik RU gebruik. En op finasteride ook. Ik ben gewoon heel gevoelig ervoor.
Die sides kwamen wel pas na een maand gebruiken.

tondeuse/scheermes kopen en accepteren kan ook :dunno: :baard:

.

Laatst bewerkt:
Ik zie vaak dat je zo'n 6 maanden moet uittrekken voordat Finasteride werkt met hergroei van het haar. Nu is mijn vraag, is er bekend hoe lang het duurt voordat er een beschermende factor is opgebouwd?
Ik kan hier weinig over vinden en wil het voornamelijk gebruiken tijdens een evt. volgende kuur.

Ik zie vaak dat je zo'n 6 maanden moet uittrekken voordat Finasteride werkt met hergroei van het haar. Nu is mijn vraag, is er bekend hoe lang het duurt voordat er een beschermende factor is opgebouwd?
Ik kan hier weinig over vinden en wil het voornamelijk gebruiken tijdens een evt. volgende kuur.
Vrijwel direct

Terug
Naar boven