XXL Nutrition

Breaking News Haider zat NIET dronken achter het stuur!

psycho_b

Freaky Bodybuilder
Waardering
7
Ik wil wel de eerste zijn die hier begint over complottheorieën maar volgens verschillende mensen zat Haider op de bewuste avond niet dronken achter het stuur. Verdere zijn er nog andere zeer merkwaardige feiten omtrent zijn ongeluk.
Ik heb helaas alleen duitse stukken kunnen vinden, maar ze zijn zeker het lezen waard!
Hier klikken voor de alcohol
Hier klikken voor de verdraaide feiten
Hier klikken voor het liegen van de media

Ik geloof er geen klote van dat de beste man is verongelukt, hij is gewoon vermoord door linksmensen. Als je de bovenste drie artikelen leest zal je niet anders denken.

Es war Volkert von der G ja!

natuurlijk........links wilde niet dat rechts voorrang zou nemen, dus hebben ze rechts maar even opzij gezet.
:roflol:

'oh brother' is hier wel op zijn plaats.

Tjah het zou natuurlijk zomaar kunnen. Hij was op weg naar de verjaardag van zijn moeder. Ik neem aan dat de meeste hier niet straalbezopen op hun moeders verjaardag komen?

Het duurde even maar dan uiteindelijk toch. Waarschijnlijk een links complot!

Oké, even recapituleren:

De partij van Haider zélf komt met zijn dronkenschap op de proppen zetten.
En dan: Haider zat niet dronken achter het stuur.

:scratch:

Zelfs de partij van Haider zal vol met linkse infiltranten die hem zwart proberen te maken!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind je theorie niet waterdicht.. het zou veel logischer zijn om de Marrokanen ervan te verdenken..

Laatst bewerkt:
:yawn:,de man is dood.

het is dergelijke "conspiracy" bullshit die onderzoek naar echte samenzweringen in een slecht daglicht stelt!

hmmmm Amerika zit er achter de see aiiii eeeee :D:D:D:D

hij is dood en daar is toch niets aan te veranderen en okee als er al iets anders aan de hand zou zijn dan komen we dat toch nooit te weten ..

Ik zeg het je: het waren de smurfen!

Terug
Naar boven