Fitness Seller

half year cycle + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
iemand hier nog antwoord op:
Ik heb trouwens alleen nog maar t3 gebruikt, geen t4. Ik wil mijn vet% zo laag mogelijk houden maar m'n gains niet in de weg staan. Dan kan ik beter t4 pakken lijkt me?

En is het mogelijk tijdens de MT ED ook 1ml winny depot in zelfde spuit te doen, nee zeker?

Na je cut kan je overgaan op t4. Dit word het meeste gebruikt bij hgh. Maar misch heb je het niet eens nodig. Ik gebruik ook geen schildklierhormonen naast mn hgh.

Ik ga binnenkort ook over op kigs trouwens. Lees er goeie dingen over op US fora. Ben benieuwd.

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit MT gezien. Maar is ook water basis dus kan je gewoon mengen neem ik aan. Maar dan zet je 2ml met een slin naaldje, die niet heel erg diep gaat. Je kan beter in 1 spot MT zetten en andere spot winny.

Na je cut kan je overgaan op t4. Dit word het meeste gebruikt bij hgh. Maar misch heb je het niet eens nodig. Ik gebruik ook geen schildklierhormonen naast mn hgh.

Ik ga binnenkort ook over op kigs trouwens. Lees er goeie dingen over op US fora. Ben benieuwd.

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit MT gezien. Maar is ook water basis dus kan je gewoon mengen neem ik aan. Maar dan zet je 2ml met een slin naaldje, die niet heel erg diep gaat. Je kan beter in 1 spot MT zetten en andere spot winny.

je raad aan de mt en winny subq te zetten? als ik het IM zet dan zou het dus wel mogelijk zijn?

Ben ook benieuwd naar de kigs, wordt mn eerste keer hgh.

Zit alleen nog te twijfelen de slin er uit te laten. Vinden jullie dit van grote toegevoegde waarde?? ben benieuwd naar jullie mening

gaat t4 mn gains niet zwaar tegen houden (zoals t3 wel een beetje doet)?

Laatst bewerkt:
Nee zeker niet subq zetten. Gewoon im. Maar ging er van uit dat je een slin spuitje zou gebruiken. Die kan je in je bi, tri, borst of schouders zetten, been eventueel ook. Maar dan niet meer dan 1ml per site imo. Als je met een langere naald zet is et zeker geen probleem.

T4 op 100mcg staat gelijk aan je eigen aanmaak. Dus houd het niet tegen. Net als 25mcg t3 is.

Nee zeker niet subq zetten. Gewoon im. Maar ging er van uit dat je een slin spuitje zou gebruiken. Die kan je in je bi, tri, borst of schouders zetten, been eventueel ook. Maar dan niet meer dan 1ml per site imo. Als je met een langere naald zet is et zeker geen probleem.

T4 op 100mcg staat gelijk aan je eigen aanmaak. Dus houd het niet tegen. Net als 25mcg t3 is.

ja miss wel slin spuitje, even kijken wat ik fijner vind. heb alleen nog maar in benen en bil gezet, nog nooit ergens anders:) Lijkt me ook niks (IM dan)

Waar ligt met t3 en t4 de grens dat het wel vet verbrand maar je gains niet zwaar in de weg staat.

Wat raden jullie aan om gyno te voorkomen. Heb rechts een klein bultje dat niet meer weg gaat. Het is wel minder geworden door femera (aan 1 kan is het daardoor weg gegaan) maar ik wil niet weer zo down zijn als toen met femera.

is geen waterbasis,50/50 grapeseed/ethyl oleate
dus niet mengen

kan niet wachten om te beginnen. ga volgende week starten met t4 op 200mcg, tot februari (8weken), laatste 2 weken DNP (200-400mg) en dan een week enkel 2 uur cardio per dag en dan begin ik mn kuur. Wil max 8-10% vet hebben als ik begin.

Succes man. Ben benieuwd.

ik ook! Was vroeger echt gericht op kilo's, kilo's en nog meer kilo's... maar nu richt ik me enkel op mn vet percentage en op de spiegel. kwam er achter dat ik op 85 met 7% veeeel groter leek dan op 95 met 18% ;)

koeltas

net deze besteld voor mn hgh in koud te houden en ook nog makkelijk mee te nemen:
[Link niet meer beschikbaar]

koelt tot 15graden onder omgevingstemperatuur, perfect dus gezien ik het niet warmer op mn kamer heb als 23graden;)
Daarnaast een omvormer besteld zodat ik de tas binnen kan gebruiken, is namelijk 12v...

Laat de kitjes maar komen!!

op wat voor stats sta je nu dan? met gewicht en vet? en wat denk je dat( t4 op 200mcg, en DNP (200-400mg) en dan een week enkel 2 uur cardio per dag) je gaat opleveren? ben er wel benieuwd naar:)

op wat voor stats sta je nu dan? met gewicht en vet? en wat denk je dat( t4 op 200mcg, en DNP (200-400mg) en dan een week enkel 2 uur cardio per dag) je gaat opleveren? ben er wel benieuwd naar:)

einde van vorige kuur was ik 85 op 6/7%. Nu paar maanden later (rustiger aan gedaan met trainen en wenig cardio) is vet percentage rond de 14% op zelfde gewicht. Ik wil met t4 en dnp vet percentage zo laag mogelijk krijgen, liefst rond de 7 weer. dan knalt de kuur namelijk veel lekkerder en win ik veel meer kwaliteit, en minder vocht dus. Dan kan ik tijdens mn bulk vet % iets op laten lopen, naar max 10% en dan hoef ik met de cut straks niet meer te verliezen.

Als ik nu ga kuren op 14% dan win ik tijdens de clean bulk veel vocht en vet wat ik dan tijdens de cut allemaal weer verlies. Ga nu ws t3 (laag, max 50mcg) pakken en tijdens mn hgh neem ik t4. Dat ik spieren ga verliezen is niet een heel groot probleem want door spiergeheugen is dat tijdens de 1,5gram aas in de week zo weer terug

is er een groot verschil tussen blue tops, HGH van prodigy(dit zijn ook bluetops?) en kigtropin??

is er een groot verschil tussen blue tops, HGH van prodigy(dit zijn ook bluetops?) en kigtropin??
ik heb blue,hyge en prod... gebruikt
hyge en prod.. zijn gelijk in kwaliteit,gewoon goed
de blue vond ik wat minder,maar hier heb je veel kwaliteitsverschil in
is moeilijk te zeggen.

ik heb blue,hyge en prod... gebruikt
hyge en prod.. zijn gelijk in kwaliteit,gewoon goed
de blue vond ik wat minder,maar hier heb je veel kwaliteitsverschil in
is moeilijk te zeggen.

oke bedankt voor je reactie. Om het nog lastiger te maken krijg ik nu ook nog hygetropin aangeboden. Ik heb dus de keuze uit blue, kig of hyge, wat zouden jullie gebruiken??

oke bedankt voor je reactie. Om het nog lastiger te maken krijg ik nu ook nog hygetropin aangeboden. Ik heb dus de keuze uit blue, kig of hyge, wat zouden jullie gebruiken??

Zou kiezen uit kig of hyge. Zijn beide goed, hoewel de echtheid van hyge soms wat twijfel over is. Ik weet niet of dat gegrond is, want de hyge die ik voor een maatje besteld had was top volgens hem.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven