AndroidHealthClinic

half year cycle + slin en HGH

Ja idd Hyges of Kigs.

Hyges zijn wel de laatste die er zijn. Fabriek is opgerold.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb vandaag een koeltas binnen gekregen maar dat ding maakt herrie en je kan de temperatuur niet instellen. Wil denk ik zo'n usb koelkastje halen om alleen het voorgemixte hgh in te bewaren. kunnen jullie me vertellen of ik de ongemixte hgh gewoon in de kast kan bewaren??

weet niemand dit?

volgens mij tot 12a15°c dus vrees ervoor.

Dit wordt hem dan

Nou, m'n kuur is helemaal uitgewerkt en klaar om te beginnen. Ben alweer fanatiek aan het cardio'en dus misschien dat straks de DNP niet eens meer nodig is. Ik wil maximaal op 10% vet de kuur in gaan.

Ben (naast de mast en proviron) nog naar iets op zoek wat de gyno tegenhoud. Eerste keer gyno hielp ari tegen opkomende, 2e keer hielp alleen alleen femera nog maar tegen hardnekkige gyno (deels weg, niet helemaal). Wat zou ik nu kunnen pakken om het te voorkomen (links) en te zorgen dat het niet groter wordt (rechts).
Volgend jaar neem ik een jaartje rust dus dan ws operatie maar nu wil ik het nog proberen tegen te houden. Wie helpt?

zie bijlage voor schema van mn kuur

Bijlagen

koeltas terug gestuurd en een classic minicooler gekocht:) Hopelijk morgen de hgh binnen dan kan ik m'n koelkastje gaan inrichten:D

Terug
Naar boven