AndroidHealthClinic

Halfjaar progessie foto

1 Rm,
En tja je kan het geloven of niet, ik ben in iedergeval niet iemand die gaat liegen op internet over me stats heb wel wat beters te doen

Meer foto's anders is dit niet echt te beoordelen. Op die ene foto merk ik zelf te weinig vooruitgang voor 6 maand trainen, maar dat kan aan de foto liggen. Zeer mooie stats alvast. doe zo voort. Let op je vorm, wees op je hoede voor overtraining en blessures. Vergeet niet: het moet maar 1 keer ernstig fout gaan en je kan er tien jaar spijt van hebben.

1 Rm,
En tja je kan het geloven of niet, ik ben in iedergeval niet iemand die gaat liegen op internet over me stats heb wel wat beters te doen

blijkbaar niet

Laten we beginnen met mijn omvang 4 maanden terug:

Armen: L 31,5 / R 32
Benen: L 52 / R 52

Krachtstats:

BP: 4 x 8 met 50 Kilo.
SQ: 4 x 8 met 60 Kilo.
DL: 4 x 8 met 60 Kilo.

Gewicht:
ca. 68 Kilo?
(De rest heb ik toen niet opgeschreven maar vanaf nu wel)

Kracht stats & Lichaams gewicht : 29 December.

BP: 4 x 8 met 55 Kilo. ( Heb tijdje geen borst kunnen trainen ivbm blessure)
SQ: 4 x 8 met 75 Kilo.
DL: 4 x 8 met 60 Kilo.

Incline BP: 50 KG 4 x 8
B O R: 50 KG 4 x 8

Lichaams gewicht: 70,5 Kilo.

Kracht stats, Lichaamsgewicht & Omvang : 5 Februari.

BP: 4 x 8 met 60 Kilo, op een goede dag de laatste set 65.
SQ: 4 x 8 met 80, 85, 85 , 90.
DL: 4 x8 met 80, 90 x 3

Incline BP: 60 KG 4 x 8
B O R: 60-65 KG 4 x 8
MP: Voor het eerst gedaan: 35 KG 4 x 8

Omvang:

Armen: L 34,5 / R 35
Borst: 95
Benen: 55
Kuiten: 36

Lichaamsgewicht:
71,5 KG

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 13:56 ----------

Ik zal ook wat fotos posten in de toekomst!

ik zou als ik jou was sochtends die tepeltjes ff insmeren met verse koriander, daar heb ik veel baat bij gehad.

je log zegt na een jaar progressie:
Squat 3x130kg/7x110kg
bp 6x80kg
deadlift 8x150kg

dus je gaat me proberen wijsmaken dat je na 4 maanden 5x110kg squat en de volgende 8 maanden maar 2 reps gains gemaakt hebt.

:roflol: @ mensen die het nodig vinden te liegen op het internet en zichzelf al eerder ergens hebben tegengesproken wat te achterhalen is met 2 seconde de zoekfunctie te gebruiken

in b4 gevalletje "ik ben pas beginnen squatten op maand 8", b*ch please:rolleyes:

Genoeg echte naturals hier op het forum die een aanwijzing geven over wat wel/niet mogelijk te behalen is, dus kom niet af met zulke belachelijk hoge kg's op zulke korte tijd en dan beweren dat je niet aan de celltech zit:roflol:

edit: ofwel zijn het van die squats met een ROM waar mijn oma nog mee lacht, dat is de andere optie:eyes:

Laatst bewerkt:
Squat 3x130kg/7x110kg
bp 6x80kg
deadlift 8x150kg

dus je gaat me proberen wijsmaken dat je na 4 maanden 5x110kg squat en de volgende 8 maanden maar 2 reps gains gemaakt hebt.

:roflol: @ mensen die het nodig vinden te liegen op het internet en zichzelf al eerder ergens hebben tegengesproken wat te achterhalen is met 2 seconde de zoekfunctie te gebruiken

in b4 gevalletje "ik ben pas beginnen squatten op maand 8", b*ch please:rolleyes:

Genoeg echte naturals hier op het forum die een aanwijzing geven over wat wel/niet mogelijk te behalen is, dus kom niet af met zulke belachelijk hoge kg's op zulke korte tijd en dan beweren dat je niet aan de celltech zit:roflol:

edit: ofwel zijn het van die squats met een ROM waar mijn oma nog mee lacht, dat is de andere optie:eyes:

het aantal natty's hier dat 5+ jaar consistent traint is echt op een hand te tellen hoor;)

het aantal natty's hier dat 5+ jaar consistent traint is echt op een hand te tellen hoor;)

bearellejonas en markot heb ik het over:) trainen wel geen 5 jaar, maar langer dan 2, wat al al die beweringen van 5x110kg op 4 maanden onder tafel veegt

Squat 3x130kg/7x110kg
bp 6x80kg
deadlift 8x150kg

Hier bewijs:

Oh ja? :haha:

Hier mijn oude account: sebastiaan 1993
Joining date 2012 eind jan 2012

Log:http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/sebastiaan-log-gesloten-304115/index39.html

Ben gestopt met me oude account omdat ik echt kapot was omdat me moeder 12 maanden gelden was overleden, was ook de datum dat ik begon met echt traininendus , na 2 maanden heb ik dit account aangemaakt, ben ik weer begonnen met loggen zo als je ziet

Hier filmpje van 6 maanden gelden dat ik 6x110kg squate nou ja toen squate 120kgx5, alleen persies bij dat filmpjes was ik door me rug gegaan wou ook nog 5x120kg filmen
alleen had blessure opgelopen aan me knienen hier heb ik nog steeds last van daarom ben ik bang om nog meer te gaan squate

had rond juli zelfs nachten dat ik niet kon slapen omdat me knienen zoveel pijn deden,

Blessure rug:

nvonn.png

Hoe kan ik dit faken he? mijn oude account is al 4/5 maanden weg

xlj7gp.png

http://www.youtube.com/watch?v=X-u6sfWiYt0

Foto uit me log in april ( begon met squate rond januari

xfzt4y.png

foto: benen

6i7j35.png

Hier nog wat mensen van ddb die mijn log volgende en mijn log nu ook

nesselaar
bjorng
panzer
metelfreack
nikk
pumping iron

Sorry maar ik ben geen e-hero,

Sorry op voor vervuilen van je topic maar hou niet van mensen die maar wat lullen

Laatst bewerkt:
zie niet echt in hoe dat celltech uitsluit:rolleyes:

wij zullen het toch nooit zeker weten, maakt niet uit wat je zegt dus:)
ben je naturel? doe je goed! Zoniet, goed bezig op je 18-19:rolleyes: niet te vergeten dat je full of shit bent:)

Meer heb ik er niet echt over te zeggen

zie niet echt in hoe dat celltech uitsluit:rolleyes:

wij zullen het toch nooit zeker weten, maakt niet uit wat je zegt dus:)
ben je naturel? doe je goed! Zoniet, goed bezig op je 18-19:rolleyes:

Meer heb ik er niet echt over te zeggen

Mijn moeder werd in juli 2011 ziek ze kwamen er achter dat ze darm tumor had opgelopen, ze is binnen 6 maanden overleden, ik had hier door zoveel stress dat ik ben gaan sporten en dat is mijn hobby geworden.

Geloof me als je elk dag je moeder ziek op bed ziet ligge met de dag slechter ziet worde, dan geef je 100% bij elke training

Ik ben naturel ben nooit van plan ook maar 1 keer te gebruiken dat is nooit waard voor een hobby

Nu post ik niet veder meer hier, beetje off topic, sorry topic starter was niet mijn bedoeling

Laatst bewerkt:
Mijn moeder werd in juli 2011 ziek ze kwamen er achter dat ze darm tumor had opgelopen, ze is binnen 6 maanden overleden, ik had hier door zoveel stress dat ik ben gaan sporten en dat is mijn hobby geworden.

Geloof me als je elk dag je moeder ziek op bed ziet ligge met de dag slechter ziet worde, dan geef je 100% bij elke training

Ik ben naturel ben nooit van plan ook maar 1 keer te gebruiken dat is nooit waard voor een hobby

wat ik denk verandert toch niet met welk verhaaltje dan ook, dat resultaat op die tijd lijkt me enorm onwaarschijnlijk en gezien dit het internet is ga ik daarop en enkel daarop af.

Opnieuw, als je naturel bent, mirin hard. Zoniet, beetje sneu dat je erover moet liegen en dan nu ook nog zo'n dramatische gebeurtenis voor je familie erbij moet vermelden.
Boeit verder toch geen **** wat ik denk als je echt naturel bent?

Klopt, alleen het is altijd zo makkelijk om tegen iemand tezeggen dat hij gebruikt, sorry ervoor dat ik zo reageer ik kan er niet tegen, zou voortaan anders reageren

Ik stel vast: dat je feedback vraagt na het plaatsen van twee foto's maar zelf nadat we je zeggen dat dat onvoldoende is om te evalueren, je toch geen andere foto's plaatst. ook valt het op dat je op vier maand tijd geen enkele vooruitgang hebt geboekt op je bench press. Er is dus iets mis met je schema.

wat

Als ik me niet vergis dwaalt er hier ook ergens een monster rond dat al na een jaar 140 kilo kon benchen, naturel.

Dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dit niet, hoor, je maakt de meeste progressie tijdens je eerste jaar.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 17:55 ----------

Das normaal voor onze lengte ik squate na 4 maanden 5x 110kg

Nou, hij is wel 1 m 76, das zo'n beetje gemiddelde lengte. Behalve in Nederland natuurlijk, waar de gemiddelde lengte voor vrouwen ongeveer 1 m 80 is:o.

wat

Als ik me niet vergis dwaalt er hier ook ergens een monster rond dat al na een jaar 140 kilo kon benchen, naturel.

Dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dit niet, hoor, je maakt de meeste progressie tijdens je eerste jaar.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 17:55 ----------

Nou, hij is wel 1 m 76, das zo'n beetje gemiddelde lengte. Behalve in Nederland natuurlijk, waar de gemiddelde lengte voor vrouwen ongeveer 1 m 80 is:o.
Als ik me niet vergis dwalen hier ook ergens 88 monsters rond die in public beweren dat ze naturel zijn, maar die in prive gesprekken toegeven dat ze gebruiken.
Er bestaan namelijk 101 goede redenen om niet op een publiek forum toe te geven dat je gebruikt:)

Dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dit wel. Er bestaan heus wel genetic freaks, maar op dbb is blijkbaar 10%+ van de mensen een genetic freak, dan begint het natuurlijk een beetje lachwekkend te worden:roflol:

Waren er maar geen roids kon je zeggen goed gedaan! nu is het oh je wijkt af je krijgt een.stempel

Terug
Naar boven