MuscleMeat

Hallo, ik ben Steffi en ben een nieuwkomertje hier...

Steffi Beebie

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen, zowel dames als heren ( want die zitten hier blijkbaar ook om ons info te geven :D ).

Ik ben Steffi, 20 jaar oud, 1m70 en weeg 53 kilo. Graag was ik nog een paar kilo kwijtgeraakt maar ik weet eigenlijk niet goed te beginnen want er staat hier zoveel info en ik loop er een beetje verloren tussen.

Ik dacht met herbalife te willen afvallen maar op deze site http://www.stumptuous.com/weights.html las ik dat je beter met voeding kan werken aangezien dat evengoed, zelfs beter, gaat.

Daar was ook iets op te lezen van je gewicht in ponden te vermenigvuldigen met 10 en 13 zodat je je dagelijkse calorie-inname weet om vet af te vallen.(Zo heb ik het toch begrepen). Maar wat moet je dan nemen: de uitkomst met 10 of met 13? En is dat zo voldoende? Ik doe 4 nachten per week horecawerk en doe niet aan sport (nog niet, zou misschien wel nuttig zijn een paar keer per week cardio te doen denk ik). Is die calorie-inname daarvoor dan juist uitgerekend?

En als ik stop met roken, kom ik dan aan in gewicht? Want ik zou wel eens willen stoppen maar heb schrik om bij te komen. Mss moet ik dan maar eens met sporten beginnen om het wat te compenseren? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Alvast héél hartelijk bedankt voor al jullie reacties.

XXX

Steffi Beebie

welkom

by the way: wat is er mis met je gewicht ? :)

Welkom!!

Welkom Steffi.
Waarom zou je bij jouw lengte minder dan 53k willen wegen????
Ik kan zo snel de berekening die Krista geeft niet vinden. Je kunt de search op deze site gebruiken om meer aan de weet te komen over kcal-behoefte.

Stoppen met roken zal je stofwisseling wat verminderen, maar dat herstelt zich vanzelf weer.

Maar even tussendoor, je doet niets aan sport en wilt enkel info over afvallen. Kun je dan niet beter een forum opzoeken wat daar op gericht is? Het gewichtsverlies wat op dit forum wordt besproken is allemaal in combinatie met krachttraining, cardio of beiden. (no offence)

Welkom op dit board Steffi Beebie!

Welkom, pak een stoel en een biertje

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Welkom Steffi.
Waarom zou je bij jouw lengte minder dan 53k willen wegen????
Ik kan zo snel de berekening die Krista geeft niet vinden. Je kunt de search op deze site gebruiken om meer aan de weet te komen over kcal-behoefte.

Stoppen met roken zal je stofwisseling wat verminderen, maar dat herstelt zich vanzelf weer.

Maar even tussendoor, je doet niets aan sport en wilt enkel info over afvallen. Kun je dan niet beter een forum opzoeken wat daar op gericht is? Het gewichtsverlies wat op dit forum wordt besproken is allemaal in combinatie met krachttraining, cardio of beiden. (no offence)

Ach het wordt zomer en ik had er graag wat strakker uitgezien in mijn string. Ik heb enkel maar een vetprobleempje aan mijn "poep". Graag had ik terug 50 kilo gewogen zoals vroeger, maar dan zal ik er idd meer voor moeten doen denk ik dan alleen maar voeding. Ik wil ook wel met Cardio beginnen én dan ook ineens met roken stoppen. dat lijkt me een goede combinatie.

Gelden voor vrouwen dezelfde regels als voor mannen wat betreft calorie-inname en Kcal-behoefte?

Welkom, lees ook deze site maar eens: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
O ja en dit was dat artikel waar ik naar verwees.

3. Overall caloric intake. For fat loss, aim for about 10-13 multiplied by your bodyweight. This gives you your daily caloric intake. For a 150-lb person, this is:

10 x 150 = 1500

13 x 150 = 1950

So, that means your daily intake of calories should be between 1500 and 1950 calories per day. Divide that by 5 or 6, and you have the total number of calories for each meal. Assuming we're eating the upper limit of 1950 calories daily, and we want to eat 6 meals, that means each meal should be around 325 calories. Now you're probably thinking, "No way! No way can I make a 300-calorie meal!" Well, think about this. A small skinless chicken breast, grilled, is around 150-200 calories. Throw that into a nice salad with a spoonful of olive oil vinaigrette and you have a very pleasant 300 calories. You get 6 of those a day! Pretty sweet deal.

welkom hier steffi /.......................... veel plezier hiero

Welkom ;)

Steffi Beebie zei:
Hallo iedereen, zowel dames als heren ( want die zitten hier blijkbaar ook om ons info te geven :D ).

Ik ben Steffi, 20 jaar oud, 1m70 en weeg 53 kilo. Graag was ik nog een paar kilo kwijtgeraakt maar ik weet eigenlijk niet goed te beginnen want er staat hier zoveel info en ik loop er een beetje verloren tussen.

XXX

Steffi Beebie

Hey Steffi, neigt dit niet naar anorexia?
Mijn vrouwtje is 1.69 en weegt 56 kg. Dunner hoeft ze dus echt niet te worden, want er moet wel wat aan zitten. Je bent 20, dus een vrouw, geen meisje meer.
Een beetje borst en kont mag er wel aan zitten!
Als je de vorm niet goed vind zul je moeten trainen, maar je gewicht zit nu al aan de lage kant!

Eum welkom jongedame! :) Ternat hé? Zal even bij m'n ex rijden en dan bij jou, direct kijken of je nog gewicht kwijt moet raken. Maar gezien je lengte en huidige gewicht zou ik denken van niet...

Mja, ik snap jullie reacties wel hoor. Mijn hele lichaam is ook wel goed zoals nu is, enkel aan die poep ben ik wat vet beginnen opstapelen. En dat vind ik nu net ietsje te. Misschien dat ik met één kilootje minder al terug tevreden ben, de spiegel zal het uitmaken.Ik heb vroeger veel volleyball gespeeld en ook gezwommen dus ik ben van nature al wel wat gespierd. Misschien doe ik beter aan figuurcorrectie ipv gewoon afvallen. Hoewel ik denk dat als ik mijn eetgewoonte aanpas en wekelijks een paar keer cardio doe ik op goeie weg ben.

Alvast bedankt voor al jullie tips hoor.

XXX

Welkom Steffi

ik vind eigenlijk ook dat je zeker niet teveel weegt.
Enne... sommige gasten hebben graag wat 'houvast' :p

Ik vind het juist goor als vrouwen zo dun zijn, liever mollig dan dun.

Terug
Naar boven