Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:Ik vind het juist goor als vrouwen zo dun zijn, liever mollig dan dun.

sanniejj zei:

Da Stack zei:Mja, ik snap jullie reacties wel hoor. Mijn hele lichaam is ook wel goed zoals nu is, enkel aan die poep ben ik wat vet beginnen opstapelen. En dat vind ik nu net ietsje te. Misschien dat ik met één kilootje minder al terug tevreden ben, de spiegel zal het uitmaken.Ik heb vroeger veel volleyball gespeeld en ook gezwommen dus ik ben van nature al wel wat gespierd. Misschien doe ik beter aan figuurcorrectie ipv gewoon afvallen. Hoewel ik denk dat als ik mijn eetgewoonte aanpas en wekelijks een paar keer cardio doe ik op goeie weg ben.
Alvast bedankt voor al jullie tips hoor.
XXX

Da Stack zei:Waarschijnlijk ligt er niet echt iemand van wakker maar ik wou dit toch even verduidelijken alvorens jullie denken dat ik een paar kronkels in mijn bovenkamer heb en mij hier ook als vrouw profileer. Dat zou te ver gaan...![]()

Da Stack zei:Waarschijnlijk ligt er niet echt iemand van wakker maar ik wou dit toch even verduidelijken alvorens jullie denken dat ik een paar kronkels in mijn bovenkamer heb en mij hier ook als vrouw profileer. Dat zou te ver gaan...![]()

Precies staat ook sticky over in dit forum. KT is meestal beter dan cardio voor vrouwen (en mannen).mock zei:Hoi Steffi,
Wat strakker worden is natuurlijk altijd een goed streven, alleen weet je zeker of Cardio dan wel de goede optie is. Een mix van Krachttraining en Cardio kan misschien nog wel tot een beter resultaat leiden. Je spieren krijgen iets meer vorm en die dus alles wordt wat strakker, daarbij ken ik maar weinig vrouwen die alleen door cardio een mooi lichaam krijgen. KT erbij doen om de spieren een mooie vorm te geven lijkt me dan ook echt een aanrader.

volledig mee eensMars zei:Ik vind het juist goor als vrouwen zo dun zijn, liever mollig dan dun.
en ik zou toch graag nog 5 kilo kwijt
willen.
EvH zei: