XXL Nutrition

Hallo, ik ben Steffi en ben een nieuwkomertje hier...

Hoi Steffi,

Wat strakker worden is natuurlijk altijd een goed streven, alleen weet je zeker of Cardio dan wel de goede optie is. Een mix van Krachttraining en Cardio kan misschien nog wel tot een beter resultaat leiden. Je spieren krijgen iets meer vorm en die dus alles wordt wat strakker, daarbij ken ik maar weinig vrouwen die alleen door cardio een mooi lichaam krijgen. KT erbij doen om de spieren een mooie vorm te geven lijkt me dan ook echt een aanrader.

Ja, je zou wat vet willen verwijderen en spieren willen hebben om het allemaal wat strakker te krijgen. Want aan je gewicht op zich is niets mis, het lijkt zelfs wat laag. Ik zou zeggen ga een leuke bal sport doen, volleybal inderdaad.

Overigens is een bepaald gewicht /op zich/ niet aantrekkelijk of onaantrekkelijk, het gaat meer om de verhoudingen en de vormen. Dus ik zou me daar niet te veel op fixeren!

welkom miss !!

Da Stack zei:
Mja, ik snap jullie reacties wel hoor. Mijn hele lichaam is ook wel goed zoals nu is, enkel aan die poep ben ik wat vet beginnen opstapelen. En dat vind ik nu net ietsje te. Misschien dat ik met één kilootje minder al terug tevreden ben, de spiegel zal het uitmaken.Ik heb vroeger veel volleyball gespeeld en ook gezwommen dus ik ben van nature al wel wat gespierd. Misschien doe ik beter aan figuurcorrectie ipv gewoon afvallen. Hoewel ik denk dat als ik mijn eetgewoonte aanpas en wekelijks een paar keer cardio doe ik op goeie weg ben.

Alvast bedankt voor al jullie tips hoor.

XXX

Even ter verduidelijking: dit was een post door Steffi. Zij is namelijk mijn vriendin en komt via mijn computer op het Forum. Nu is ze per ongeluk via mijn account ingelogd (die gegevens worden opgeslagen op mijn computer, dat vergemakkelijkt het inloggen) en vandaar dit misverstand waar onze moderator Ericr mij attent op gemaakt heeft. Waarschijnlijk ligt er niet echt iemand van wakker maar ik wou dit toch even verduidelijken alvorens jullie denken dat ik een paar kronkels in mijn bovenkamer heb en mij hier ook als vrouw profileer. Dat zou te ver gaan... :D

Da Stack zei:
Waarschijnlijk ligt er niet echt iemand van wakker maar ik wou dit toch even verduidelijken alvorens jullie denken dat ik een paar kronkels in mijn bovenkamer heb en mij hier ook als vrouw profileer. Dat zou te ver gaan... :D

Jaja :D

Da Stack zei:
Waarschijnlijk ligt er niet echt iemand van wakker maar ik wou dit toch even verduidelijken alvorens jullie denken dat ik een paar kronkels in mijn bovenkamer heb en mij hier ook als vrouw profileer. Dat zou te ver gaan... :D

lol, transseksueel? schizofreen? of een (on)gezonde combinatie van beide msischien? :p
als ge u maar amuseert is 't goe ;)

mock zei:
Hoi Steffi,

Wat strakker worden is natuurlijk altijd een goed streven, alleen weet je zeker of Cardio dan wel de goede optie is. Een mix van Krachttraining en Cardio kan misschien nog wel tot een beter resultaat leiden. Je spieren krijgen iets meer vorm en die dus alles wordt wat strakker, daarbij ken ik maar weinig vrouwen die alleen door cardio een mooi lichaam krijgen. KT erbij doen om de spieren een mooie vorm te geven lijkt me dan ook echt een aanrader.
Precies staat ook sticky over in dit forum. KT is meestal beter dan cardio voor vrouwen (en mannen).

Met KT verbrand je ook meer kcal op korte tijd, maar je zal wel moeten diëten met je voeding. Ik zou wat vet aan "de poep" vervangen door spieren steffi :)

Welkom...

Welkom!

welkom!! en als je besluit wat spiermassa te bouwen moet je niet schrikken als je weegschaal aangeeft dat je zwaarder word he, dit klopt. spier is zwaarder dan vet ;)

Welkom Beebie :nana: en ik zou zeggen, kijk genoeg in de spiegel en let niet op de kilootjes..als ge als doel hebt wat scherper te geraken hé.

Enjoy :thumbs:

hallo girl
aan je cijfers op te maken lijk je idd niet te veel aan je lichaam meer te moeten sleutelen, kijk id spiegel gewoon en fixeer je niet op n cijfer(als je dat doet) al weeg je dr 75, tzijn maar cijfers,de spiegel is waar t om draait

Echt! Bij een lengte van 1.70 en dan 53 KG is gewoon niets mis mee! Ken vrouwen van 1.60 die 50 wegen en dat is gewoon volslank! En die drie kilo bij 10 cm meer zal daar niet veel verschil van maken.

Kijk bijvoorbeeld naar Inge de Bruijn, ook rond de 1.70 en 59 KG.

Hallo ik ben ook nieuw hier. Ik heet Esther en ik ben 24 jaar.
Ik heb een probleem! Ik zou graag af willen vallen. Maar op de een of andere
manier lukt het niet. Ik heb niet de juiste motivatie.

Iedere keer begin ik opnieuw op mijn voeding te letten vervolgens zit ik dan weer bijna in mijn gewone eetpatroon.

Wie zou mij kunnen helpen? Ik weeg nu 64,6 :eek: en ik zou toch graag nog 5 kilo kwijt ??? willen.

alvast bedankt. (mijn probleem is: ik vind alles zo lekker) :lick:

Welkom :thumbs:

Welkom! :thumbs:

Wat andere zeggen, let niet teveel op kg's, let op de spiegel! Ga anders eens met je vriend mee trainen en ben niet bang om jezelf ff flink af te beulen! :thumbs:

EvH zei:
(mijn probleem is: ik vind alles zo lekker)

Gewoon geen ongezonde dingen in huis halen.

Wel een probleem als je niet alleen woont en je omgeving wil daar niet aan meewerken. Alhoewel, de vriending van vader is met precies het ongekeerde bezig. Ik heb uitgelegd dat ik dus meer op mijn voeding let en bepaalde dingen niet meer mag/wil eten, en bij ieder koekje vraagt ze streng, "zeg mag jij dat wel van je dieet...".

Terug
Naar boven