XXL Nutrition

Halo Ii... Nog 1 Dag!!!

Kopen, kopen??? Whaha, joh ik heb hem al bijna uitgespeeld (en jah,de engelse versie!) :p Maaruh, erg tof spel!

hahaha ???

Man-Mountain zei:

Jah bro, dat betekend dat je geld geeft in ruil voor waren. Maar voor een marrokaans/nederlandse jongen als jij zal dat wel onbekend in de oren klinken ;):p

Rob G zei:
Jah bro, dat betekend dat je geld geeft in ruil voor waren. Maar voor een marrokaans/nederlandse jongen als jij zal dat wel onbekend in de oren klinken ;):p

ik vermoed dat er binnenkort weer een demonstratie in amsterdam komt bro

Consoles zijn voor wannebe gamers! :thumbup:

En babe, al flink aan't gamen...?

• Topic Starter Topic Starter
NEE..

Ik heb het v.rd.mm., veels te druk om m aan te zetten.. t*ring troep..

Zodra ik de tijd heb om m te spelen geef ik uiteraard mijn reactie..

Consoles zijn toch spelcomputers voor josti's?

Ik bedoel maar, je hebt 4 kleurtjes, 4 tekentjes en wat pijltjestoesten omdat het anders allemaal teveel wordt. Kan ik ook wel inkomen hoor, zo'n toetsenbord bevat ook verdomd veel knopjes ja! :cool:

MrJ zei:
Consoles zijn toch spelcomputers voor josti's?

Ik bedoel maar, je hebt 4 kleurtjes, 4 tekentjes en wat pijltjestoesten omdat het anders allemaal teveel wordt. Kan ik ook wel inkomen hoor, zo'n toetsenbord bevat ook verdomd veel knopjes ja! :cool:

PC's zijn voor nerds! Eerst installeren (???), hopen dat het zooitje loopt op je pc (dikke kans van niet en dus weer tijd om flink wat te investeren in extra geheugen, videokaarten, whatever). Nou, een halve dag verder en paar honderd euro lichter kun je misschien eindelijk aan de slag met je spelletje. Kun je daar op een gaar toetsenbord, achter een bureau (muf!!!) op een waarschijnlijk oncomfortabele stoel een game spelen met een frame-rate van 3 frames per uur. Zodra er meer dan 5 poppetjes in het scherm verschijnen gaat de pc in paniek-modus en gaat de hele muk stotteren en haperen. Waarschijnlijk kun je na een half uur weer stoppen omdat je gehacked wordt door 1 of andere computernerd van 1.90m en 45kg die met zijn friekendellenarpmjes denkt ruig te zijn. Virusscanners flippen, firewals doen gek, computer loopt vast en waarschijnlijk heb je je toetsenbord ondertussen al aan gort geslagen van de ergernis.

Neej laat mij maar lekker achteruit gezakt op een comfortabele bank hangen met een rsi-vriendelijke controller en samen met wat vrienden gezellig een pot gamen en flink lachen. Geen gezeik, computer aan en gamen maar! :D

Rob G zei:
PC's zijn voor nerds! Eerst installeren (???), hopen dat het zooitje loopt op je pc (dikke kans van niet en dus weer tijd om flink wat te investeren in extra geheugen, videokaarten, whatever). Nou, een halve dag verder en paar honderd euro lichter kun je misschien eindelijk aan de slag met je spelletje. Kun je daar op een gaar toetsenbord, achter een bureau (muf!!!) op een waarschijnlijk oncomfortabele stoel een game spelen met een frame-rate van 3 frames per uur. Zodra er meer dan 5 poppetjes in het scherm verschijnen gaat de pc in paniek-modus en gaat de hele muk stotteren en haperen. Waarschijnlijk kun je na een half uur weer stoppen omdat je gehacked wordt door 1 of andere computernerd van 1.90m en 45kg die met zijn friekendellenarpmjes denkt ruig te zijn. Virusscanners flippen, firewals doen gek, computer loopt vast en waarschijnlijk heb je je toetsenbord ondertussen al aan gort geslagen van de ergernis.

Neej laat mij maar lekker achteruit gezakt op een comfortabele bank hangen met een rsi-vriendelijke controller en samen met wat vrienden gezellig een pot gamen en flink lachen. Geen gezeik, computer aan en gamen maar! :D
hahah bro jij moet echt weer eens een artikel gaan schrijven :roflol: :roflol:

Rob G zei:

*hap hap

Als jij een 1/2 dag over een spelletje installeren doet, na 100 euro aan investeringen nog steeds niet meer dan 3 frames puur krijgt en je pc laat flippen, tevens je OS zo brak ingericht te hebben dat je gehacked kan worden lijkt het mij idd beter dat je het gewoon bij je console houdt! :thumbup:

MrJ zei:
Als jij een 1/2 dag over een spelletje installeren doet, na 100 euro aan investeringen nog steeds niet meer dan 3 frames puur krijgt en je pc laat flippen, tevens je OS zo brak ingericht te hebben dat je gehacked kan worden lijkt het mij idd beter dat je het gewoon bij je console houdt! :thumbup:

Whehe, die conslusie had ik ook getrokken :D

Maaruh, ff serieus, ik vind pc ook top hoor, heb zelf ook heel wat uren gamen achter de rug met de PC (zwaar unreal tournament verslaafd geweest). Je moet het gewoon allebei hebben!

Als ik meer tijd zou hebben op een dag zou ik er misschien ook eens naar gaan kijken. Een HaloII ziet er nl. wel mooi uit, en idd heb je bij consoles zijn gezeik met drivers, performance, dure upgrades ed.

Maar helaas kom ik dagelijks een dikke 4 tot 6 uur te kort. :(

• Topic Starter Topic Starter
Oke.. eindelijk de tijd gehad om mijzelf ff in alle rust te installeren en een eigen eerste indruk te krijgen van HALO II.. jammer genoeg, kreeg ik niet meer dan uur rust van mijn nabij omgeving.. Hopelijk krijg ik van de week nog f fde kans om te gaan schieten.. maar we zullen zien..

Maar iig,.. de eerste indruk...Super... goeie grapics.. Vond het helemaal fantastisch dat als je van iemand af liep die aan het praten was.. je "gehoor" ook werd aangepast.. Was voor mij de eerste keer dat het mij uberhaubt opviel tijdens een game..

Ook super.. dat je 2 guns in je handen kon nemen.. en dual kon schieten.. en uiteraard de verbetering van de guns.. althans heb er iig al 1 verbetering gezien..

en tja, verder.. Ja meteen schieten.. viel me op dat je minder snel klem gelopen wordt door de "maatjes".. had ik in het eerste deel nog wel eens last van..

nou ja hopelijk binnenkort een nog beter oordeel van mij..

maar voor iedereen die m heeft.. super veel game-plezier

Ik heb hem net besteld.. komt over een paar dagen binnen :)

heb je ook live babe?

wow we hebben hier op het forum gewoon een echte GameBabe.
sexy heur!

Terug
Naar boven