XXL Nutrition

Halo Ii... Nog 1 Dag!!!

Rob G zei:
PC's zijn voor nerds! Eerst installeren (???), hopen dat het zooitje loopt op je pc (dikke kans van niet en dus weer tijd om flink wat te investeren in extra geheugen, videokaarten, whatever). Nou, een halve dag verder en paar honderd euro lichter kun je misschien eindelijk aan de slag met je spelletje. Kun je daar op een gaar toetsenbord, achter een bureau (muf!!!) op een waarschijnlijk oncomfortabele stoel een game spelen met een frame-rate van 3 frames per uur. Zodra er meer dan 5 poppetjes in het scherm verschijnen gaat de pc in paniek-modus en gaat de hele muk stotteren en haperen. Waarschijnlijk kun je na een half uur weer stoppen omdat je gehacked wordt door 1 of andere computernerd van 1.90m en 45kg die met zijn friekendellenarpmjes denkt ruig te zijn. Virusscanners flippen, firewals doen gek, computer loopt vast en waarschijnlijk heb je je toetsenbord ondertussen al aan gort geslagen van de ergernis.

Neej laat mij maar lekker achteruit gezakt op een comfortabele bank hangen met een rsi-vriendelijke controller en samen met wat vrienden gezellig een pot gamen en flink lachen. Geen gezeik, computer aan en gamen maar! :D

:roflol: Schitterend

You must.. Deze ga ik je echt nog een keer geven :D

Ik ben tot 3 maanden geleden geen console fan geweest.

PC was altijd heilig voor mij, niks zal het oooit kunnen veranderen.... alhoewel...

Ik kocht de xbox omdat ik er zelf makkelijk aan spellen kon komen. Dus had um gelijk gemod. Toen had ik Ninja Gaiden gespeeld, en mn standpunt over consoles verbleek direct... tenminste over de xbox. Ik ben nog steeds van mening dat de rest k*t is :P.

Halo2 is weer een hoogtepunt in de console geschiedenis want echt helemaal niks er slecht aan het spel.

Camera is perfect
Bewegingen zijn mooi
Geluidseffecten top
Achtergrond muziek prachtig
De visuele effecten zijn fantastisch
En de sfeer, ongekend.
Online spelen is ook heel erg vet
Kortom een topspel waar maar weinig pc spellen aan kunnen tippen.

Half Life 2 > Halo 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fu:

ziet er wel bruut moet ik zeggen!

• Topic Starter Topic Starter
Dat bloed klopt niet helemaal..

wie heeft trouwens de promo-spullen gezien.. bij ons op het centrum staat bij de game-winkel een hele grote Halo-pop.. van veraf zeer relaxt.. van dichtbij een beetje erg goedkoop.. en zo met meer van de promo-spullen..

Het schelet dat het spel wel erg relaxt is en blijft.. nou heb weer ff de tijd dus ga maar ff gamen..

tot snel...

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

Ik vind het echt een top game!!! Zit een goede sfeer aan en het ziet r allemaal super gelikt uit. Deze game trekt echt alles uit je xbox!

Het dual knallen is natuurlijk super wreed en voegt ook weer wat tactiek toe. Ga je met 2 guns knallen en ben je dus sterk in close combat? Of kies je voor 1 gun waardoor je ook een lange afstands wapen kan gebruiken en granaten kan mikken.
Vooral multiplayer is gewoon nog vetter geworden dan halo1. Zo vet om samen met een groep maten te system linken! Dat is echt gegarandeerd dikke pret!

Enig minpuntje vind ik, net als bij halo1 toch de maps. Ik had toch graag wel toffere multiplayer maps gezien.

Terug
Naar boven