Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stalin thingie is leuk gevonden, mijn waarde. Aftrekpunten ( hehe ik zei aftrek ) voor Remi en Skyblazer. Niemand wil iets over die dodo's lezen.

Geen van beiden knocked me of my feet, Sjors net iets beter imo
Dat zeg je gewoon omdat ik zo'n line ook tegen jou gebruikte![]()

Jorgyboy, moet ik mijn pik uit je billetjes halen? Ik zie dat het nog steeds een beetje pijn doet.
Kusjederop :*

ShadyNG kwam nog best goed terug met de punchlines, maar volgende keer wat meer spreiden voor een beter effect.

Wat bedoel je met spreiden?
Heb personal-bars, gun-bars en jokes (non-fictie). 3 stijlen met genoeg invalshoeken.
Wat bedoel je met spreiden?
Heb personal-bars, gun-bars en jokes (non-fictie). 3 stijlen met genoeg invalshoeken.
bij je 2de rijm begon je eerst met dissen en dan een stuk of 4 metaforen en punchlines, leek alsof je daar nog vanaf moest. Maar ze waren wel goed gevonden, die met stalin en youtube vond ik erg goed.

Vond ik ook wel.
Alleen tongzoenen rijmt niet op mondhoeken en duister gaat niet lekker met gebruiker ( lettergrepen thingie )
Zeker beter dan de eerste en ZEKER beter dan die onbekende DBB-er.

Sjors zei:

Ik realiseer me nu iets... moet jij niet tegen de verliezer van deze battle?
Wou net zeggen dat ik toch vrij weinig tijd heb voor de finale en moet ik alsnog battlen als Sjors wint dus![]()