AndroidHealthClinic

Halve finale: Sjors26 vs ShadyNG, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft er gewonnen?

• Totaal stemmers
    66
  • Peiling gesloten .
Wat een bullshit reden, het gaat hier toch om de tekst, niet om wie er sterker is -.-
Laag t*ring niveau weer hoor.

Ik vond eerlijk jouw teksten vrij k*t lezen. Heb niet echt verstand van battles maar het leek me dat je zinnen erg lang waren en te lang voor de rijm weer kwam.

Ik vond eerlijk jouw teksten vrij k*t lezen. Heb niet echt verstand van battles maar het leek me dat je zinnen erg lang waren en te lang voor de rijm weer kwam.

Zinnen waren inderdaad lang, maar vond het fijner lezen dan de tekst van Sjors waar punten middenin een regel stonden. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :)
Vond het zelf ook wat lang duren voor de rijm eruit kwam, maar anders was de inhoud weer minder geweest dus moet een afweging maken.

Gaat mij gewoon om de reden, zoals diaephi die op sanca stemde omdat die een baard had, dat soort dingen.

Zinnen waren inderdaad lang, maar vond het fijner lezen dan de tekst van Sjors waar punten middenin een regel stonden. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :)
Vond het zelf ook wat lang duren voor de rijm eruit kwam, maar anders was de inhoud weer minder geweest dus moet een afweging maken.

Gaat mij gewoon om de reden, zoals diaephi die op sanca stemde omdat die een baard had, dat soort dingen.

Halverwege een zin de zin afbreken met als doel rijm hebben ze zelfs een term voor: Enjambment

Sjors had de 1e toch verloren???

• Topic Starter Topic Starter
Het is close. 25 - 24 voor Sjors26.

Ik gun het shady van harte, want ik doe voor spek en bonen mee, maar de uitslag is echt on-ge-lo-felijk :roflol:

Haha staat gelijk.

Formidable Shady.

Tatt, wie weet wordt je opnieuw opgeroepen voor een tweede kans, zoals Sjors..

Ik heb ook nog een stem, mocht dat nodig zijn. ;)

Zoals ik ook zei: alleen als het nodig is, dus wanneer het gelijk staat breng ik mijn stem in.

• Like
Waarderingen: mat
Sorry Shady maar Sjors vond ik toch echt wel beter :(

Terug
Naar boven