Fitness Seller

Handig: Excel-rekenmodel bulkschema te downloaden

Tip voor het toevoegen.
Je kun gewoon onderaan de lijst producten toevoegen. Om het weer op alfabetische volgorde te krijgen selecteer je de kolommen, kies 'data', daarna sorteren en kies de kolom waarop je wilt sorteren (productnaam in dit geval)

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Even een opmerking, zou het mogelijk zijn die dropboxes zo aan te passen dat ze automatisch naar de entry springen als ik de beginletters van mijn ingredient intik ? Nu moet je steeds helemaal door die lijst heen scrollen om iets te vinden.

Helaas, geprobeerd (had hetzelfde probleem ;)) maar zonder succes. Wellicht in Excel 2002 of 2003 wel, maar in 2000 niet mogelijk.

Nog een andere mogelijkheid is je productenlijst op te schonen. De meesten hier zullen zich bv niet wagen aan de varkensreuzel :nut:, en zo staan er nog wel (heel veel) meer producten in de lijst die bij voorbaat "out of the question" zijn. Hoe meer je er wegknikkert, hoe korter je hoeft te scrollen :cool:

Bedankt!!

Bedankt kerel, erg handig!

bangelijk dat programmatje, dit is net wat ik nodig had! thnx!!! :)

super

en hoe meer je er wegknikkert, hoe meer er ook weer bijkan toevallig? :cool:

Top! Hier heb ik wat aan... :)

Karma voor jou onderweg!

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Zeeeeeer strak bro :thumbs: karma onderweg!!!

Dit is echt ideaal! Thanx!!! Ik zie zo namelijk dat rijstwafels in verhouding tot andere producten zeer eiwitrijk zijn. Wist ik niet

jij bent goed bezig zeg ik, karma is yours:D

karma is verzonden...

Terug
Naar boven