XXL Nutrition

Handig: Excel-rekenmodel bulkschema te downloaden

:eek: ziek !

thnx!

Super!

Kleine aanpassing: Als je rij 11 selecteert, en vervolgens naar 'venster' gaat bovenaan, dan klik je op splitsen, en dan blokkeren.

Zo blijft alles boven rij 11 staan als je naar beneden wilt scrollen...anders zie je niet meer wat wat is..

Misschien handig.

Verder erg goed!

Super goeie move ...Karma is zeker verdiend :D

thx bro! Super!

Weet er soms iemand waar ik excell kan downloaden maar dan zonder al de rest van die programma's erbij. Heb dat allemaal niet nodig enkel die excell kan hadig zijn precies :rolleyes: :)

superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! dankjewel! komt ENORM goed van pas! karma verzonden!!

Thx!!! Had ik echt nodig!!! ;)

Thanxx dude !!!

Machtig !

'did i ever told you you are my heeeeroooo...' :D

man man man ,als een geschenk uit de hemel... ;)
ben sind vorige week men schema af, maar moest nog even puzzellen aan de verhoudingen.
ging ne cycle doen,en zo moet ik de eiwitten en kolhy steeds wijzigen.
met deze is er al een groot probleem weggewerkt..

zou zeggen in kindertaal,:je bent "megatof man" . :D :D
iets waar iedereen iets aan heeft.
thx.....

ps:degene die dat niet hebben gezien ,hebben zeker iets gemist...

Laatst bewerkt:
Dit topic verdient een sticky!

sorry voor de *bump* maar ik ga dus vandaag mijn cut-schema in elkaar zetten, en aangezien de zomer er weer aankomt, denk ik dat meerdere mensen dit van plan zijn, dus vandaar

Bedankt voor de bump niekos!!

Jordees zei:
Dit topic verdient een sticky!

Inderdaad, de excel-file moet als link in een sticky gevoegd worden, of gewoon dit topic een sticky vanmaken!

Laatst bewerkt:
never mind

Ik heb nog geen weegschaaltje, dus weet iemand hoeveel gram havermout er in een kopje past? Een standaard kopje is volgens mij 175ml.

ps zonde eigenlijk dat dit topic inactief is, dus een bump kan geen kwaad hoop ik

En hoeveel gram whey kan er in een maatschepje van 60CC?

Terug
Naar boven