MuscleMeat

Handige app voor bijhouden wat je eet

getripped

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik heb laatst een handige app gevonden waarbij je alles kan bijhouden wat je eet, hij geeft het aantal calorien en de voedingswaardes (eiwitten,vetten,koolhydraten,vitamines etc). Myfitnesspall, en is beschikbaar op de AndroidMarket, Blackberry Appworld, en de Appstore. Ik vind het in ieder geval erg handig.

Ik zoek eigelijk een app die je training bijhoud (setjes / reps / gewicht etc..)
Is makkelijker dan kladblok nu :P.. voeding zit wel goed.

@mathijs , moet je eens in de androidmarket zoeken : JEFIT fijne app waarmee je alles bij kunt houden op het gebied van je training, inclusief oefeningen met plaatjes etc etc..

Is ook gratis voor Iphone zie ik... ga em vanavond downloaden omdat hij groter is dan 20MB en ik hem niet via 4g kan downloaden.

Net ff gelezen.. volgens mij kan je er echt alles mee.. ziet er uit als een superapp.
Nu hopen dat hij ook gemakkelijk is om te gebruiken! :P

Thnx for the tip!

Ja is echt een app die omschrijft wat jij nodig hebt,tip vooraf stel wel alles effe in op europese gewichten! Anders loop je constant met lbs e.d rond wat ook niet echt relaxed is!

Good luck

bedankt voor de tip

Ik heb laatst een handige app gevonden waarbij je alles kan bijhouden wat je eet, hij geeft het aantal calorien en de voedingswaardes (eiwitten,vetten,koolhydraten,vitamines etc). Myfitnesspall, en is beschikbaar op de AndroidMarket, Blackberry Appworld, en de Appstore. Ik vind het in ieder geval erg handig.
Zitten ook de meeste gangbare producten er al in?

Je kan toch wel onthouden wat je eet kerel.

Als je gaat schijten zet je dat zeker ook in je telefoon zodat je kan kijken hoevaak je hebt gescheten op een dag

@prestigio Geweldige app, Bedankt!!

Ik gebruik ook al een poos fitnesspall. Dit naar volle tevredenheid. Maar voor het bijhouden van trainingen vind ik het niet geschikt. Daar gebruik ik Fitness HD for Ipad voor van viaden. Erg mooi. Beschikbaar als light en volledige versie. Dan kan je ook je voeding bijhouden maar dat is wel amerika georienteerd. In fitnesspall zijn ook veel nederlandse producten te vinden en kan je ook zelf producten toevoegen.

Handig, de app vindt bijna alle producten die ik eet, zelfs Jazz appelen van de AH, 65 kcals ipv een normale appel 50 kcals, hehehe

• Topic Starter Topic Starter
er zit bijna elk denkbaar product in , en als het er niet in staat kan je zelf je producten maken.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 16:27 ----------

klopt ja, voor oefeningen maak ik er geen gebruik van

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 16:29 ----------

jazeker, dan leg ik me drol op me telefoon en weegt ie m af en vertelt ie wat er allemaal in zit. ook de kleur, dichtheid en samenstelling van je bolus worden weergegeven.

Terug
Naar boven