MuscleMeat

Handige app voor oefeningen

AggressiveProgram

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
74kg
Heeft iemand een handige app waar je soorten oefeningen vind voor elke spiergroep? Ik werk nu nog met een schema van de sportschool maar ik zie alle grote kerels in de sportschool met een mobieltje en niet een schema op papier

Alvast bedankt

Er zijn er echt heel bv. Base van xxl

post it notes, standaard op je smartfoon. Ik denk dat de meesten die je op een scherm bezig ziet zoiets gebruiken.

Gebruik zelf Jefit en ben er erg over te spreken.

Gewoon een kladblok en een pen meenemen. Kan je bijvoorbeeld je aantal herhalingen/kg opschrijven. Het maken van een schema doe je thuis. Als je dit gaat doen in de gym ben je je focus kwijt..

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een kladblok en een pen meenemen. Kan je bijvoorbeeld je aantal herhalingen/kg opschrijven. Het maken van een schema doe je thuis. Als je dit gaat doen in de gym ben je je focus kwijt..
Bedankt maar ik bedoelde eigenlijk meer een.app waar oefeningen op staan.zodat ik geen schema meer nodig heb van de sportschool want die werken niet zo goed. Ik heb liever een app waar je oefeningen voor elke spiergroep op kan vinden

Fitnotes. Ook een handige

Bedankt maar ik bedoelde eigenlijk meer een.app waar oefeningen op staan.zodat ik geen schema meer nodig heb van de sportschool want die werken niet zo goed. Ik heb liever een app waar je oefeningen voor elke spiergroep op kan vinden

ik zie hier al een paar dingen die fout gaan/....

1. het schema van de sportschool volgen. Je moet zelf gewoon veel lezen over training :)

2. Kijken naar wat de grote jongens in de sportschool doen. Dat ze groot zijn betekend niet dat ze goed trainen

3. je traint dus neem ik aan in een split?

4. Daarnaast is naast training voeding belangrijkste om groter te worden. Op 74kg denk ik dat je gewoon een hoop kg's moet aankomen.

1. het schema van de sportschool volgen. Je moet zelf gewoon veel lezen over training :)

2. Kijken naar wat de grote jongens in de sportschool doen. Dat ze groot zijn betekend niet dat ze goed trainen

3. je traint dus neem ik aan in een split?

4. Daarnaast is naast training voeding belangrijkste om groter te worden. Op 74kg denk ik dat je gewoon een hoop kg's moet aankomen.
Dankjewel zal veel informatie erover opzoeken!

XXL Base! Staan oefeningen op spiergroep inclusief Nederlandstalige uitleg en video! Ook kan je daar je training loggen op de manier van een kladblok maar dan uiteraard met de brains van een computer die alle mogelijk denkbare records bijhouden!

p.s xxl base werkt samen met excel dus je kan beide loggen als je graag op de pc ook alles bijhoud!

(maar goed ik ben ambassadeur van deze app haha)

XXL Base! Staan oefeningen op spiergroep inclusief Nederlandstalige uitleg en video! Ook kan je daar je training loggen op de manier van een kladblok maar dan uiteraard met de brains van een computer die alle mogelijk denkbare records bijhouden!

p.s xxl base werkt samen met excel dus je kan beide loggen als je graag op de pc ook alles bijhoud!

(maar goed ik ben ambassadeur van deze app haha)
Hahahah dankjewel ik ga hem aanschaffen! Hebben jullie toevallig ook nog een demoversie?

Virtuagym fitness voor je oefeningen, virtuagym calorieënteller voor je voeding.
Het is gratis, er is een pro-versie maar heb ik tot nu toe niet nodig gehad,

Denk dat de beste app voor jou de Stronglifts 5x5 app is.

Terug
Naar boven