Wie heeft hier z'n bronnen niet op orde bro!
Homocoïtusualiteit bij dieren is al zo oud als de weg naar Rome.
Wat mij opvalt is dat het er in Marokko en Turkije tegenwoordig moderner aan toegaat dan in Nederland onder de Moslims.
Over de vrouwen:
Als je op Hoog Catharijne loopt worden Nederlandse meisjes altijd munten voor de voeten gegooid en uitgemaakt voor h**r omdat ze geen sluiertje niet dragen (open interviews over geweest op TV en in de kranten met Marokkaanse jongens die werd gevraagd waarom men dat doet).
Over geschiedenislessen:
Geschiedenislessen 'an sich' worden al verworpen. Er kan wel in de Koran staan dat een goed Moslim de geschiedeniswijsheden moet vergaren maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. Lees de commentaren van geschiedenisleraren op openbare scholen in gemeente-kranten en andere media, ze zijn de wanhoop nabij.
Over homocoïtusualiteit:
Dat Amerika ineens anti-homohuwelijk werd heeft niks te maken met de Amerikaanse instelling maar met veel diepere motieven die te maken hebben met verkiezings-strategieen. Al in maart werd duidelijk dat Bush het homohuwelijk ging verbieden om de honderdduizenden zoniet miljoenen zwevende gelovige kiezers voor zich te winnen (mooie docu over geweest op NL1 trouwens!)
Wat Amerika beslist over hun wetten t.a.v. homohuwelijken zal ons een zorg zijn.
Wij zijn Nederland en ook al ben ik, DieBieSie, niet enthousiast over het homo-huwelijk, ik zal het moeten respecteren want zo is beslist in dit land.
De Islam is te lang doodgeknuffeld in dit land. We hebben te lang enórm veel rekening gehouden met Islamitische mensen en hun eisen. Men vergeet dat men áángekomen is in dit land en de open, vooruitstrevende wetten van dit land dient te respecteren.
Probeer er geen Islamitische provincie van te maken.
Ik herinner me nog hoe 3 jaar geleden al serieus werd nagedacht om het op een kantoor waar ik zat verboden te maken voor Nederlanders om te eten in het aangezicht van Moslims in Ramadan-tijd. Oftewel: Wie een koekje wilde eten moest maar op de gang gaan staan. Dát bedoel ik dus. We gaan teveel rekening houden met de grillen vcan niet-Nederlandse normen.