- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DBC01 zei:Elke oprechte moslim heeft niets te vrezen dames en heren.
Ik zie ze nog steeds en kom ze tegen, ook via mijn werk, de meisjes met hoofddoeken op die door hun broer worden begeleidt op een uitstapje. Zeer correct Nederlands sprekend zeggen beiden mij vriendelijk gedag en danken voor de service. Ik ontvang respect en laat ook duidelijk en met graagte blijken dat ik dat prettig vind en toon hun respect.
De eerste die een opmerking zou maken over die twee, zou van mij meteen repliek krijgen.
hicham zei:Je moet begrijpen dat wij wel degelijk wat te vrezen hebben, wij zijn hier de minderheid. Als iedereen erover dacht zoals jij hierboven schrijft waren we al een heel eind
Hicham

DBC01 zei:Zeg ik toch nog iets goeds!
Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Da's een makkelijke uitgangspunt maar als we allemaal anderen met respect behandelen dan is er niks aan de hand.
Als er echter een Nederlander wordt vermoord om z'n uitspraken en ik op tientallen fora lees dat de ongelovigen gestraft moeten worden en wij allemaal eigenlijk varkens zijn, dan heb ik zoiets van: Kijjk daar eens de èchte aap uit de mouw komen!
Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe Moslims nog stééds, onlangs openlijke dreigingen van tientallen personen en groeperingen en een moord op een Nederlanders door een Moslimgroepering, kan zeggen dat het helemaal niet zo erg is allemaal. Petje af hoor!
hicham zei:Dat zijn 2 groepen, de geflipte fundi's en de een groep die het stoer vindt om bepaalde uitspraken op internet te doen (vergelijkbaar met de hele stoere internet-racisten, op het internet een grote mond en in het dagelijks leven heel stil)
Hicham

DBC01 zei:Oooooh dus eigenlijk maken we ons zorgen om niks bedoel je?
Nou dan kan ik nu gerust naar de sportschool gaan in het donker.
Wel koud trouwens.
hicham zei:Nee, dat niet, maar dat zo'n groep voor dit alles kan zorgen....
Als je toch bang bent loop ik wel met je mee, ik ben zelf marokkaan
See u laterhicham zei:

DBC01 zei:Stel dat ze mij in het donker ook aanzien voor Marokkaan!
See u later
DBC01 zei:->Als ik zou emigreren naar een Arabisch land dan gaat die jurk meteen AAN, hoe dan ook, en de jeans UIT
Reinier zei:Even buiten de discussie om: Ik vind het iig goed dat hicham en DonnieBraco, allebei moslims, de discussie aan gaan. Zouden meer moslims moeten doen.

Leviathan zei:Wacht maar tot ze straks met zn 2en voor je deur staan!
j/k![]()
Reinier zei:Even buiten de discussie om: Ik vind het iig goed dat hicham en DonnieBraco, allebei moslims, de discussie aan gaan. Zouden meer moslims moeten doen!
hicham zei: