AndroidHealthClinic

Hans Lukkien, ex-leraar, over moslims op scholen

Ik ben het 100% eens met de laatste post van DBC.

Maar toch heb ik spijt met al die moslims die wel hun best doen om te integreren zonder daarbij hun moslim identiteit te verliezen. Zoals gebruikelijk moeten de goeden bloeden voor de slechten. :(

• Topic Starter Topic Starter
Elke oprechte moslim heeft niets te vrezen dames en heren.

Ik zie ze nog steeds en kom ze tegen, ook via mijn werk, de meisjes met hoofddoeken op die door hun broer worden begeleidt op een uitstapje. Zeer correct Nederlands sprekend zeggen beiden mij vriendelijk gedag en danken voor de service. Ik ontvang respect en laat ook duidelijk en met graagte blijken dat ik dat prettig vind en toon hun respect. ;)

De eerste die een opmerking zou maken over die twee, zou van mij meteen repliek krijgen.

DBC01 zei:
Elke oprechte moslim heeft niets te vrezen dames en heren.

Ik zie ze nog steeds en kom ze tegen, ook via mijn werk, de meisjes met hoofddoeken op die door hun broer worden begeleidt op een uitstapje. Zeer correct Nederlands sprekend zeggen beiden mij vriendelijk gedag en danken voor de service. Ik ontvang respect en laat ook duidelijk en met graagte blijken dat ik dat prettig vind en toon hun respect. ;)

De eerste die een opmerking zou maken over die twee, zou van mij meteen repliek krijgen.

Je moet begrijpen dat wij wel degelijk wat te vrezen hebben, wij zijn hier de minderheid. Als iedereen erover dacht zoals jij hierboven schrijft waren we al een heel eind

Hicham

En Nederlanders hebben juist het gevoel dat ze heel wat te vrezen hebben van moslims, ondanks dat ze (nog wel) in de minderheid zijn.

Weet je wat het is, de meeste Nederlanders beseffen zich heel goed dat er nog genoeg goede moslims zijn.
Maar heel veel Nederlanders hebben zoiets van: het zijn alwéér moslims die voor problemen zorgen.

Als jij binnen een half jaar 3 keer wordt gebeten door een herdershond, wat denk jij dan als je weer een herdershond tegenkomt? Dan vertrouw jij die herdershond niet, ook al weet je heus wel dat er genoeg herdershonden zijn die niet bijten.

hicham zei:
Je moet begrijpen dat wij wel degelijk wat te vrezen hebben, wij zijn hier de minderheid. Als iedereen erover dacht zoals jij hierboven schrijft waren we al een heel eind

Hicham

Zeg ik toch nog iets goeds! :D

Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Da's een makkelijke uitgangspunt maar als we allemaal anderen met respect behandelen dan is er niks aan de hand.
Als er echter een Nederlander wordt vermoord om z'n uitspraken en ik op tientallen fora lees dat de ongelovigen gestraft moeten worden en wij allemaal eigenlijk varkens zijn, dan heb ik zoiets van: Kijjk daar eens de èchte aap uit de mouw komen!

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe Moslims nog stééds, onlangs openlijke dreigingen van tientallen personen en groeperingen en een moord op een Nederlanders door een Moslimgroepering, kan zeggen dat het helemaal niet zo erg is allemaal. Petje af hoor!

DBC01 zei:
Zeg ik toch nog iets goeds! :D

Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Da's een makkelijke uitgangspunt maar als we allemaal anderen met respect behandelen dan is er niks aan de hand.
Als er echter een Nederlander wordt vermoord om z'n uitspraken en ik op tientallen fora lees dat de ongelovigen gestraft moeten worden en wij allemaal eigenlijk varkens zijn, dan heb ik zoiets van: Kijjk daar eens de èchte aap uit de mouw komen!

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe Moslims nog stééds, onlangs openlijke dreigingen van tientallen personen en groeperingen en een moord op een Nederlanders door een Moslimgroepering, kan zeggen dat het helemaal niet zo erg is allemaal. Petje af hoor!

Dat zijn 2 groepen, de geflipte fundi's en de een groep die het stoer vindt om bepaalde uitspraken op internet te doen (vergelijkbaar met de hele stoere internet-racisten, op het internet een grote mond en in het dagelijks leven heel stil)

Hicham

hicham zei:
Dat zijn 2 groepen, de geflipte fundi's en de een groep die het stoer vindt om bepaalde uitspraken op internet te doen (vergelijkbaar met de hele stoere internet-racisten, op het internet een grote mond en in het dagelijks leven heel stil)

Hicham

Oooooh dus eigenlijk maken we ons zorgen om niks bedoel je? :roflol:

Nou dan kan ik nu gerust naar de sportschool gaan in het donker.
Wel koud trouwens.

DBC01 zei:
Oooooh dus eigenlijk maken we ons zorgen om niks bedoel je? :roflol:

Nou dan kan ik nu gerust naar de sportschool gaan in het donker.
Wel koud trouwens.

Nee, dat niet, maar dat zo'n groep voor dit alles kan zorgen....

Als je toch bang bent loop ik wel met je mee, ik ben zelf marokkaan

hicham zei:
Nee, dat niet, maar dat zo'n groep voor dit alles kan zorgen....

Als je toch bang bent loop ik wel met je mee, ik ben zelf marokkaan

Stel dat ze mij in het donker ook aanzien voor Marokkaan!

:) See u later

Even buiten de discussie om: Ik vind het iig goed dat hicham en DonnieBraco, allebei moslims, de discussie aan gaan. Zouden meer moslims moeten doen!

Bovendien valt mij op dat het niveau van deze 2 moslims zelfs hoger ligt dan bij veel autochtone members van dit forum.

Ja, dan krijg ik ook de kans om wat meer te leren over sterioden, de reden waarvoor ik nu een lid ben van dit forum........en kan ik ook rustig slapen, haha

Hicham

DBC01 zei:
->Als ik zou emigreren naar een Arabisch land dan gaat die jurk meteen AAN, hoe dan ook, en de jeans UIT

Whahahahaha lol. Dat zou ik willen zien! En dan ook nog zo'n mooie baard.

Jallaaaaaah. DBC01 Jihad dr op los.

Reinier zei:
Even buiten de discussie om: Ik vind het iig goed dat hicham en DonnieBraco, allebei moslims, de discussie aan gaan. Zouden meer moslims moeten doen.

Wacht maar tot ze straks met zn 2en voor je deur staan!

j/k :D

Hey er is ook nog een derde moslim hier! :eek: :p

relaxed, dan kunnen we in ploegen werken :D

Hicham

Reinier zei:
Even buiten de discussie om: Ik vind het iig goed dat hicham en DonnieBraco, allebei moslims, de discussie aan gaan. Zouden meer moslims moeten doen!

Helemaal mee eens.

Terug
Naar boven