MuscleMeat

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Gister mijn 1e training gehad met HARD!, moet eerlijk zeggen dat ik er niets van heb gemerkt. Geen extra energie, geen pomp, viel me goed tegen.

Nu is het wel zo dat ik van Noxipro 2 en een halve scoop gebruikte.. Ik ga vandaag weer trainen en zal eens twee scoops HARD! gebruiken, misschien werkt het dan voor mij wel :)

Zal reactie ff aanpassen na de training
 
Gister mijn 1e training gehad met HARD!, moet eerlijk zeggen dat ik er niets van heb gemerkt. Geen extra energie, geen pomp, viel me goed tegen.

Nu is het wel zo dat ik van Noxipro 2 en een halve scoop gebruikte.. Ik ga vandaag weer trainen en zal eens twee scoops HARD! gebruiken, misschien werkt het dan voor mij wel :)

Zal reactie ff aanpassen na de training

Dank je:) Klopt ook wel, als je 2.5 scoop Noxipro neemt dan heb je dat ook wel van Hard! nodig. Ik denk dat Noxipro en Hard! qua focus en energie gelijkwaardig zijn. Het grote voordeel van Hard! tov Noxipro is dat je geen of veel minder chrash hebt achteraf en de pomp en kracht enorm veel sterker is.:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Gister mijn 1e training gehad met HARD!, moet eerlijk zeggen dat ik er niets van heb gemerkt. Geen extra energie, geen pomp, viel me goed tegen.

Nu is het wel zo dat ik van Noxipro 2 en een halve scoop gebruikte.. Ik ga vandaag weer trainen en zal eens twee scoops HARD! gebruiken, misschien werkt het dan voor mij wel :)

Zal reactie ff aanpassen na de training

Damn seg 2,5 scoop noxi. :o. Ik heb 1 keer er 2 genomen en ging er echt slecht van. :p. Hartkloppingen, duizeligheid, ...
 
Damn seg 2,5 scoop noxi. :o. Ik heb 1 keer er 2 genomen en ging er echt slecht van. :p. Hartkloppingen, duizeligheid, ...

Is voor veel mensen inderdaad echt te veel.:)
 
Ik ga ook echt goed op 1,5/2 scoops....

Zondag is normaal wat rustiger (we zijn 7 dagen per week geopend) maar het team kwam vandaag echt handen tekort om alle bestellingen weer te verwerken. De hoeveelheid Hard! bestellingen is ook vandaag weer onvoorstelbaar. Dit hebben wij zelfs nog nooit meegemaakt met een product introductie. Geweldig!!:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Ben gaan trainen met 3 scoops HARD! Lijkt voor mij dan een stuk beter te werken, geen crash in ieder geval. Wel een pomp en lijkt ook wat voor de kracht te doen. Deadliften normaliter 5x140, vanmiddag 5x150 kunnen pakken. Dosis omhoog gooien doet dus wonderen, smaak is meer dan prima btw, geen chemische kotssmaak zoals bv No Explode.
 
Ik heb van deze ook niet heel veel gemerkt (1 scoop). Neem normaal met jack3d 2 a 3 scoops. Zou dat met deze ook kunnen aangezien er eigenlijk op staat dat de dosering van 1 scoop niet overschreden mag worden
 
Zondag is normaal wat rustiger (we zijn 7 dagen per week geopend) maar het team kwam vandaag echt handen tekort om alle bestellingen weer te verwerken. De hoeveelheid Hard! bestellingen is ook vandaag weer onvoorstelbaar. Dit hebben wij zelfs nog nooit meegemaakt met een product introductie. Geweldig!!:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!



Hahah beste B&F, als jullie die prijs nu ook op 19,99 zouden behouden , denk ik dat het aantal bestellingen bij jullie ook nog behoorlijk toeneemt, maar dit zou denk ik niet mogelijk zijn ivm jullie (ingekochte) grondstoffen (?)
 
Iemand ervaring met slecht slapen na gebruik 's avonds? Heb ik iedere keer als ik maximize 's avonds gebruik. Neem het 's avonds dus ook niet meer.
 
Ben gaan trainen met 3 scoops HARD! Lijkt voor mij dan een stuk beter te werken, geen crash in ieder geval. Wel een pomp en lijkt ook wat voor de kracht te doen. Deadliften normaliter 5x140, vanmiddag 5x150 kunnen pakken. Dosis omhoog gooien doet dus wonderen, smaak is meer dan prima btw, geen chemische kotssmaak zoals bv No Explode.

:thumb: Mooi dat je een stuk zwaarder kon trainen en een goede pomp voelde! Dank voor de de complimenten:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:52 ----------

Ik heb van deze ook niet heel veel gemerkt (1 scoop). Neem normaal met jack3d 2 a 3 scoops. Zou dat met deze ook kunnen aangezien er eigenlijk op staat dat de dosering van 1 scoop niet overschreden mag worden

Ja:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:56 ----------

Hahah beste B&F, als jullie die prijs nu ook op 19,99 zouden behouden , denk ik dat het aantal bestellingen bij jullie ook nog behoorlijk toeneemt, maar dit zou denk ik niet mogelijk zijn ivm jullie (ingekochte) grondstoffen (?)

Eigenlijk niet, dat is ook de discussie hier. Aan de andere kant kunnen we het ook zien als een andere manier van reclame maken. Hard! is zo populair dat het reclame is voor het bedrijf. :) Die positiviteit en waardering van klanten is voor ons onbetaalbaar:)
 
Eigenlijk niet, dat is ook de discussie hier. Aan de andere kant kunnen we het ook zien als een andere manier van reclame maken. Hard! is zo populair dat het reclame is voor het bedrijf. :) Die positiviteit en waardering van klanten is voor ons onbetaalbaar:)

klanten winnen is erg belangrijk. Zie je ook dat er veel bestellingen komen va mensen die normaal niet bestellen / nieuwe accounts?
 
waar kan ik dit nu mee vergelijken, noxplode enzo??
 
waar kan ik dit nu mee vergelijken, noxplode enzo??

Persoonlijk vind ik het wat vergelijkbaar met NoxiPro, enkel iets minder energie maar veel betere pomp. En geen crash. :D.

Dus ik vind hem persoonlijk beter dan Noxi. :D
 
Persoonlijk vind ik het wat vergelijkbaar met NoxiPro, enkel iets minder energie maar veel betere pomp. En geen crash. :D.

Dus ik vind hem persoonlijk beter dan Noxi. :D

En qua smaak? Want noxipro (fruit punch) begint mij stilaan een beetje tegen te steken. :)
 
ik heb 1schepje gehad moet zeggen dat het aardig voelde ga de dosering wel iets uppen.
 
Vanaond dan maar eens knallen op 2 scoops
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van deze ook niet heel veel gemerkt (1 scoop). Neem normaal met jack3d 2 a 3 scoops. Zou dat met deze ook kunnen aangezien er eigenlijk op staat dat de dosering van 1 scoop niet overschreden mag worden


Ik merk zelf idd ook vrij weinig van 1 scoop, 2 scoops gebruikt en ging al beter.. Pomp was zeer aanwezig!

Ik ga binnenkort ook maar eens 2 a 3 scoops proberen!
 
morgen uitproberen ben benieuwd :D
 
En qua smaak? Want noxipro (fruit punch) begint mij stilaan een beetje tegen te steken. :)

De smaak is geweldig:zuip: Dat kun je hier ook wel terug lezen, krijgen we veel complimenten over:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:13 ----------

ik heb 1schepje gehad moet zeggen dat het aardig voelde ga de dosering wel iets uppen.

Dank je, keep us posted:)
 
Back
Naar boven