Fitness Seller

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Ok net terug van 1e training op Hard! Om te beginnen had ik geen last van tintelingen, training ging wel goed, al merkte ik geen krachttoename met borst, wel bij biceps. Kan komen omdat ik eergister schouders en triceps had, dunno. Pomp was goed en wat ik serieus een erg goed voordeel vind bij Hard! is dat je geen crash krijgt en geen hartkloppingen etc, met mijn vorige pre workouts had ik daar wel last van, en kon daardoor minder goed studeren. Dus voor studenten is Hard! zeker aan te raden, totaal geen crash/hartkloppingen en zelfs na je training ben je nogsteeds vol met energie waardoor studeren ook beter gaat!

Ok net terug van 1e training op Hard! Om te beginnen had ik geen last van tintelingen, training ging wel goed, al merkte ik geen krachttoename met borst, wel bij biceps. Kan komen omdat ik eergister schouders en triceps had, dunno. Pomp was goed en wat ik serieus een erg goed voordeel vind bij Hard! is dat je geen crash krijgt en geen hartkloppingen etc, met mijn vorige pre workouts had ik daar wel last van, en kon daardoor minder goed studeren. Dus voor studenten is Hard! zeker aan te raden, totaal geen crash/hartkloppingen en zelfs na je training ben je nogsteeds vol met energie waardoor studeren ook beter gaat!

Mooie review, Hoody! Bedankt hiervoor. Alweer iemand die tevreden is over de Hard! :)

-Leon

Na een heleboel krachttrainingen op jullie Pre-workout Power Pill wil ik toch iets meer, het product is zeker niet slecht en zal het blijven gebruiken maar dan om te zwemmen en mountainbiken.
Daarom heb ik net Hard! en Star! besteld om af te wisselen wegens de DMAA die in Hard! zit. Nu neem ik ook iedere morgen 5gr CreaPure Creatine, nu zitten in beide producten ook vormen van creatine.
Nu de vraag hoe kan ik best creatine combineren met deze producten?

Ik kijk alvast uit naar de volgende training!

Ik zou dan inderdaad gewoon 1 dosering in de ochtend nemen bij het ontbijt. Dan zit je altijd goed. :)

-Leon

Krijg ik dan niet teveel creatine binnen op trainingsdagen?

Moeilijk te berekenen aangezien ik de samenstelling van de pwo's niet ken.

Het is zinlOos en kan zelfs schadelijk zijn meer dan een gram of vier pe dag binnen te krijgen. Dit is op google makkelijk te vinden en nu toch vrij algemeen bekend.
De rest kun je zelf narekenen, als je evn demoeite neemt te lezen voor je koopt.

Gaaap, doe eens moeite om mijn laatste zin te lezen.

Valt mee. Hard! bevat geen grote dosering creatine, dus je hoeft geen zorgen te maken dat je teveel binnen krijgt. :)

-Leon

Moet ik nu echt mezelf quoten?

Ik zeg toch dat ik weet dat ik er teveel van kan binnenkrijgen. Begrijpend lezen en schrijven is echt moeilijk.

Krijg ik dan niet teveel creatine binnen op trainingsdagen?

Hard! en Star bevatten beide rond de 2-3 gram Creatine per serving. Deze neem je ook alleen op trainingsdagen. Op de rustdagen neem je dan 5g Creapure en op trainingdagen kun je misschien nog 2 gram 's ochtends nemen. Dan zit je echt goed:)

Dankjewel hier ben ik wat mee!

Denk dat ik deze ook ga bestellen. Misschien dat ik nog wacht tot ik ga bulken, kan 't ook voor kerst vragen.

Maar ik heb ook van die pwo powerpills, daar zit ook geranium-extract in maar die dingen werken bij mij voor geen meter, is zeker niet te vergelijken?

Edit: Is er ook een maximum aantal keer per een tijd dat je het kan gebruiken? Dat je het niet 2 keer per dag moet gebruiken snap ik, maar is het mogelijk om het 4 keer per week te gebruiken?

Vind em na een paar keer wat tegenvallen.
Beste pre-workout blijft Maximize V2 voor mij :-)

Vind em na een paar keer wat tegenvallen.
Beste pre-workout blijft Maximize V2 voor mij :-)

Het scoopje in de pot is te klein. (foutje producent:rolleyes:) weegt 3.4 ipv 6 gram. Neem maar 2 scoops (dan 40 doseringen in pot). Dat is dus gelijk aan 1 scoop Jack3D en Noxipro. :)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 14:24 ----------

Denk dat ik deze ook ga bestellen. Misschien dat ik nog wacht tot ik ga bulken, kan 't ook voor kerst vragen.

Maar ik heb ook van die pwo powerpills, daar zit ook geranium-extract in maar die dingen werken bij mij voor geen meter, is zeker niet te vergelijken?

Edit: Is er ook een maximum aantal keer per een tijd dat je het kan gebruiken? Dat je het niet 2 keer per dag moet gebruiken snap ik, maar is het mogelijk om het 4 keer per week te gebruiken?

Hard! is heftiger en geeft ook een enorme pomp. meer zelfs als Jacked en Noxipro.:) 4x per week is prima inderdaad:)

wacht ff, dus 2 scoops hard staat gelijk aan 1 scoop jack3d? Ik trainde perfect op 3 scoops jack3d, moet ik dan 5-6 scoops hard nemen? Of word dat ongezond? Wel jammer dat het zo onduidelijk is.

wacht ff, dus 2 scoops hard staat gelijk aan 1 scoop jack3d? Ik trainde perfect op 3 scoops jack3d, moet ik dan 5-6 scoops hard nemen? Of word dat ongezond? Wel jammer dat het zo onduidelijk is.

Ik bedoel als je uitgaat van een gelijk aantal grammen. 1 scoop Hard! is 3.4 gram. 1 scoop Jack3D is 6 gram. Ik bedoelde dat Hard! per gram sterker is:)

Fijne pwo voor een goede prijs, ik neem hem voortaan ipv Noxipro, krijg het idee dat hard! wat beter uitgebalanceerd is qua werkzame stoffen..

Wat raad je aan kwa inname. Stel ik eet om 6 uur, dan om uurtje of 7 Hard! nemen, of beter wachten tot half 8?

Terug
Naar boven